abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56357435
Wat ik echt niet snap is dat Luc zijn eigen zo vast heeft geklampt aan Brian.Als hij wilde profiteren van de kooi had hij juist met Huub moeten aanpappen.Nu gaat hij alleen maar meer af omdat hij vriendje voor Brian is.Domme domme Luc.
pi_56357450
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Heeft ie die ooit gehad dan? Het enige waaraan ik hem zichzelf zie vastklampen is een dellerig propje... en alle faveurtjes die dgk hem toeschuift.
Ja, want iedereen kwam uiteindelijk bij hem terecht, hij heeft nl wel een goed hart. Eric, Nadia en Lieke en die namen schrijft hij allemaal op zijn naam. Die heeft hij eruit gespeeld.
Vriendschap met Brian en je gaat jankend de poort uit.
Go hard or go home
pi_56357453
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ach die lamme lul heeft ook geen optredens en Brian moet gewoon bezig gehouden worden.Ja hij moet in de finale dus word alles uit de kast gehaald om hem kalm te houden.
dit is echt niet normaal en teenkrommend om te zien; zeker in vergelijkiing met Huub en Japie

Huub: heeft alleen pianoles, waarbij de piano nog verplaatst is naar kantoor ipv chill
(en nog een optreden of 4/5 extra zonder Brian, maar met Japie)

Japie: optredens

Brian: golven, elke week een uur uit de kooi
cd opnemen, waarbij hij weer uit de villa mag
kick-box gala, waarbij hij regelmatig buiten de villa mag oefenen
pi_56357465
het water roept
pi_56357500
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef Desii het volgende:

[..]

dit is echt niet normaal en teenkrommend om te zien; zeker in vergelijkiing met Huub en Japie

Huub: heeft alleen pianoles, waarbij de piano nog verplaatst is naar kantoor ipv chill
(en nog een optreden of 4/5 extra zonder Brian, maar met Japie)

Japie: optredens

Brian: golven, elke week een uur uit de kooi
cd opnemen, waarbij hij weer uit de villa mag
kick-box gala, waarbij hij regelmatig buiten de villa mag oefenen
Huub moet echt de show dragen en krijgt als enige alles over zich heen.Ook heeft Huub daardoor de meesten kans om op zijn bek te gaan.Als Brian zoveel over zich heen had gekregen als Huub,dan waren bij Brian allang de stoppen doorgeslagen.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 10:45:29 #131
137949 Disana
pi_56357504
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, want iedereen kwam uiteindelijk bij hem terecht, hij heeft nl wel een goed hart. Eric, Nadia en Lieke en die namen schrijft hij allemaal op zijn naam. Die heeft hij eruit gespeeld.
Vriendschap met Brian en je gaat jankend de poort uit.
Eric niet, die hield het met Natasia de Verschrikkelijke. Alleen Jaap heeft de peptalk van Brian overleefd, da's dan weer wel zo.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 10:46:05 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_56357515
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef rooie3 het volgende:

Ach die lamme lul heeft ook geen optredens en Brian moet gewoon bezig gehouden worden.Ja hij moet in de finale dus word alles uit de kast gehaald om hem kalm te houden.
Dat zag je gisteravond maar weer. Brian is om de een of andere reden para en hup......ze gooien er een film in, viel gelukkig helemaal niet op.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56357569
Jaap durft Brian ook nooit aan te pakken.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 10:50:45 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_56357600
Guttegut, er ligt een verpakking van een condoom in de MB. Brian ziet weer een aanleiding om Claire voor joker te zetten. Is natuurlijk ook wel heel erg vies, een verpakking.
Claire pakt het op en gooit het weg.
Brian: Ooooooh, ze pakt het zomaar op, gatverdamme.
― Mark Twain
  maandag 28 januari 2008 @ 10:52:16 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56357624
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Guttegut, er ligt een verpakking van een condoom in de MB. Brian ziet weer een aanleiding om Claire voor joker te zetten. Is natuurlijk ook wel heel erg vies, een verpakking.

Het gaat toch echt helemaal nergens over?
Nu is ze zeker een pijpslet met gore condoomhanden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56357632
De verpakking van het condoom van Huub en Claire? lag in de masterbedroom op de grond. Jaap wijst de Palma, Brian en Luc erop dat het daar ligt. Hij en Brian maken er een TV moment van. Palma dacht de het condoom er lag, maar het was alleen de verpakking. Claire komt ook kijken, reageert er luchtig en met een glimlach op en ze de gooit de verpakking in het in de prullebak.
het water roept
pi_56357633
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Je zou toch bijna wurgseks met dat joch willen hebben.
Go hard or go home
pi_56357664
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:52 schreef noekje het volgende:

[..]

De grote frisheid himself, die niet zijn lul wast nadat hij weer eens in het riool is wezen soppen.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56357691
Pfff nu krijgen we natuurlijk de hele week dat gezeur van Amanda een jaar in de kooi.Wat zal ze een feest krijgen.Huub heeft een maand op zijn filmpje moeten wachten en niks geen feest.Hij kreeg geen eens een taart.De verjaardag van Amanda was belangrijker.
pi_56357701
mag ik nog een cap van mij favo pianoleraar en bewoner........
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 10:55:47 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_56357708
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:52 schreef noekje het volgende:

Ik sla even over, dank je. Ik zou hem wel graag willen wurgen.
― Mark Twain
pi_56357742
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zag je gisteravond maar weer. Brian is om de een of andere reden para en hup......ze gooien er een film in, viel gelukkig helemaal niet op.
Ach, para...hij gaf gewoon even z'n ongezoute mening. "No mercy!"
En viel allemaal wel mee toch, alle deuren zitten er nog in.

Wat mij dan weer opviel was dat Huub een pussy is als het er op aan komt...het was net of hij z'n script niet gelezen had en niet wist wat er ging komen.
Maarja, dat komt misschien omdat ik er anders tegenaan kijk.
pi_56357869
het water roept
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 11:03:55 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_56357873
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:57 schreef T-lex het volgende:

Wat mij dan weer opviel was dat Huub een pussy is als het er op aan komt...het was net of hij z'n script niet gelezen had en niet wist wat er ging komen.
Maarja, dat komt misschien omdat ik er anders tegenaan kijk.
Ik denk eerder dat de FEBO er niet op bedacht was dat Brian para werd, vandaar die film. Het kwam ook out off the blue dat rare gedrag van Brian, de COSsers waren, net als Huub, ook verbaasd.
― Mark Twain
pi_56357911
het water roept
pi_56357919
wat hebben ze toch veel aan de beleggingscursus gehad.
  maandag 28 januari 2008 @ 11:07:23 #147
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56357940
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:55 schreef rooie3 het volgende:
Pfff nu krijgen we natuurlijk de hele week dat gezeur van Amanda een jaar in de kooi.Wat zal ze een feest krijgen.Huub heeft een maand op zijn filmpje moeten wachten en niks geen feest.Hij kreeg geen eens een taart.De verjaardag van Amanda was belangrijker.
Misschien krijgt ze nu matching vleugeltjes en een toverstafje bij haar kroontje, kan ze ook spelen dat ze een fee is ipv alleen maar prinses.
be nice or go away
  maandag 28 januari 2008 @ 11:09:04 #148
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56357973
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de FEBO er niet op bedacht was dat Brian para werd, vandaar die film. Het kwam ook out off the blue dat rare gedrag van Brian, de COSsers waren, net als Huub, ook verbaasd.
Wel tekenend dat Huub er niet op in gaat en Brian wel een dronken Huub uit daagt.
be nice or go away
pi_56358050
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wel tekenend dat Huub er niet op in gaat en Brian wel een dronken Huub uit daagt.
Huub is veel te bang dat de show stopt als Brian flipt.En hij weet ook dat Brian in de finale moet.
  maandag 28 januari 2008 @ 11:15:29 #150
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56358097
De Febo weet echt wel hoe die RAT inelkaar zit,maar ook daar durft men hem niet aan te pakken,anders krijgen ze de hele familie van die RAT even op bezoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')