schouwhengst?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
mompelt iets over fenoneem schouwhengst![]()
Slaapsequote:Op maandag 28 januari 2008 01:10 schreef MisterO het volgende:
Trusten jongens en meisjes, dames en heren, dudes and chicks enzo!![]()
sweet dreams meneer Oquote:Op maandag 28 januari 2008 01:10 schreef MisterO het volgende:
Trusten jongens en meisjes, dames en heren, dudes and chicks enzo!![]()
vooral dat sterretje in haar nek:Pquote:Op maandag 28 januari 2008 01:18 schreef Zakje het volgende:
Het is me nooit zo erg opgevallen, maar ik zie nu opeens dat Renate Verbaan werkelijk beeldschoon is voor een vrouw !![]()
[ afbeelding ]
dagelijks douchen doet wonderenquote:Op maandag 28 januari 2008 01:18 schreef Zakje het volgende:
Het is me nooit zo erg opgevallen, maar ik zie nu opeens dat Renate Verbaan werkelijk beeldschoon is voor een vrouw !![]()
[ afbeelding ]
Dat doe ik al, maar mijn huid is lang niet zo mooi als de hare! Zulke fijne poriėn, geen onzuiverheden of andere oneffenheden, ik doe een moord voor die huidquote:Op maandag 28 januari 2008 01:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dagelijks douchen doet wonderen
en voor de rest heb je natuurlijk de knipbeurs van haar partner nodig
Renate is dat waar dat ding van Winston Gerstanowich af en toe in gestoken wordtquote:Op maandag 28 januari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
ik weet eigenlijk niet zo goed wie renate verbaan is, familie van georgina?
vaker je huid photoshoppen...quote:Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar mijn huid is lang niet zo mooi als de hare! Zulke fijne poriėn, geen onzuiverheden of andere oneffenheden, ik doe een moord voor die huid![]()
.
Daar houd ik op met lezen en zeg ik *KWIJL*quote:Op maandag 28 januari 2008 01:29 schreef Stroekie het volgende:
Winston Gerstanowich
Ze is ook een model geweest, heeft TMF reaction + beauty & the nerd gepresenteerd en is ambassadrice van die voetbalclub in Rotterdamquote:Op maandag 28 januari 2008 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Renate is dat waar dat ding van Winston Gerstanowich af en toe in gestoken wordt
ze zat vorig jaar in Wie is de (sn)/mol
jij zat afgelopen herfst ook weer te soppen bij ranking the stars ??quote:Op maandag 28 januari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar houd ik op met lezen en zeg ik *KWIJL*
ik kwam pas later achter dat ranking de stars begon maar ik heb via uit zending gemist de boel gemist en gleed vaak genoeg van de bank afquote:Op maandag 28 januari 2008 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zat afgelopen herfst ook weer te soppen bij ranking the stars ??
ja de vrouwen aflvering vorig jaar was amusant, maar dit jaar met die mannen was gewoon af en toe hilarischquote:Op maandag 28 januari 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kwam pas later achter dat ranking de stars begon maar ik heb via uit zending gemist de boel gemist en gleed vaak genoeg van de bank af
jap echt heel leuk hoor!quote:Op maandag 28 januari 2008 01:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de vrouwen aflvering vorig jaar was amusant, maar dit jaar met die mannen was gewoon af en toe hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |