Daar heeft die Nijland gelijk in. Zij doen het hele werk en je koopt gewoon ff 3 spelers bij ze....quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil uitleg van Van Geel over de aankopen.
[..]
Wat een onzin met betrekking tot Lindgren. Suárez en Silva okay, maar Lindgren was gewoon Ajacied en was toen gewoon niet zo goed en ervaren zoals hij bij Groningen speelde. Heeft niks met scouting te maken, want hij was al ontdekt, maar niet goed genoeg bevonden. En terecht toen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat en hij had een clausule. Het is vervelend voor FC Groningen, het zegt iets over onze manier van scouten op dit moment en het is wel erg zuur om drie spelers in een seizoen te zien vertrekken naar een concurrent (dat zijn we dit seizoen helaas)quote:Op maandag 28 januari 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een onzin met betrekking tot Lindgren. Suárez en Silva okay, maar Lindgren was gewoon Ajacied en was toen gewoon niet zo goed en ervaren zoals hij bij Groningen speelde. Heeft niks met scouting te maken, want hij was al ontdekt, maar niet goed genoeg bevonden. En terecht toen.
Ach ja, ik vind alleen dat ze dit soort spelers nou niet meteen moeten wegdoen, verhuur ze dan lekker 1-2 seizoenen nog voor je ze weer voor (relatief) veel geld moet terughalen, dan leveren ze nog iets op iig.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een onzin met betrekking tot Lindgren. Suárez en Silva okay, maar Lindgren was gewoon Ajacied en was toen gewoon niet zo goed en ervaren zoals hij bij Groningen speelde. Heeft niks met scouting te maken, want hij was al ontdekt, maar niet goed genoeg bevonden. En terecht toen.
Dat roep ik al een tijdje, gewoon de scouting van Heerenveen en Groningen overnemen!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wie?quote:
True, daarom zei ik ook dat het middenveld gewoon niet zo sterk was gisteren. En ik heb ook gezegd dat ik Gabri niet slecht vind, alleen dat ik hem overschat vind. Hij werkt idd keihard maar maakt ook best veel fouten voor zo'n ervaren speler. Dat en zijn kaartenliefde (zeker met dat nagrijpen van vorige week bijv) zorgt ervoor dat ik hem gewoon niet zo'n slimme speler vind.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Perez laat verdedigend ook veel gaten vallen hoor, dat loop je met Davids en Gabri ook niet altijd dicht.
Och, dan heb je weer dat ze spelers te lang houden en een salarispost van hier tot tokio hebben. Want aan spelers verhuren verdien je niet bijster veel, aangezien geen enkele club het salaris kan betalen wat Ajax betaalt, dus je altijd nog een deel zelf zal betalen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind alleen dat ze dit soort spelers nou niet meteen moeten wegdoen, verhuur ze dan lekker 1-2 seizoenen nog voor je ze weer voor (relatief) veel geld moet terughalen, dan leveren ze nog iets op iig..
Woensdag spelen we tegen twee aanvallers. Wat mij betreft spelen we dan gewoon met drie échte verdedigers: Heitinga - Vermaelen - Vertonghen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Perez laat verdedigend ook veel gaten vallen hoor, dat loop je met Davids en Gabri ook niet altijd dicht.
Andere meningen dan die van mij accepteer ik wel, maar hoe kan je Gabri nu afrekenen op zijn afwerking? Een spits moet scoren, een middenvelder moet voorbereiden en verdedigen, lijkt me duidelijk toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom, mijn commentaat wijkt weinig af van wat anderen denken, alleen zijn er mensen het er niet meer EENS, nou en?
Nee, het spijt me, suggestie onzinnig bevonden en genegeerd..
Dat deed ik dus ook nietquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andere meningen dan die van mij accepteer ik wel, maar hoe kan je Gabri nu afrekenen op zijn afwerking? Een spits moet scoren, een middenvelder moet voorbereiden en verdedigen, lijkt me duidelijk toch?
Niet liegen Montanaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andere meningen dan die van mij accepteer ik wel, maar hoe kan je Gabri nu afrekenen op zijn afwerking? Een spits moet scoren, een middenvelder moet voorbereiden en verdedigen, lijkt me duidelijk toch?
Tegen Roda was in de plee-offs dacht ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen hij halverwege het seizoen de overstap maakte naar Ajax bedoel je?
Hij had 3 wedstrijden nodig om zijn eerste doelpunt te maken voor Ajax, maar daarna liet hij zijn ware klasse zien. Stiekem vond ik hem in die periode iets beter dan dit seizoen![]()
Zijn omhaal tegen Roda () in de Amstel Cup, in zijn eentje de stinkende lampies uitschakelen (nog wel in de laatste seconden!
) in de finale en zijn eerste CL-doelpunt tegen Inter waren toch prachtige momenten hoor
quote:
Omhaal was in de bekerquote:Op maandag 28 januari 2008 11:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tegen Roda was in de plee-offs dacht ik.
We hebben nog nooit tegen Roda in de plee-offs gespeeld. Die omhaal was in de laatste minuut van de blessuretijd van de halve finale van de beker. Daarna kwam er verlenging en wonnen we uiteindelijk met 4-1quote:Op maandag 28 januari 2008 11:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tegen Roda was in de plee-offs dacht ik.
Wat was dat een wedstrijd!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We hebben nog nooit tegen Roda in de plee-offs gespeeld. Die omhaal was in de laatste minuut van de blessuretijd van de halve finale van de beker. Daarna kwam er verlenging en wonnen we uiteindelijk met 4-1
Het zou een mooie bijkomstigheid zijn als hij ieder seizoen een paar keer scoort, maar aangezien hij er niet voor in het veld staat, kan hij er niet op afgerekend worden als hij het niet doet.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook niet. Zie hierboven. maar ff serieus, vind jij dat een prof. voetballer zo voor open doel met zijn hele lichaam naar achteren mag schieten? Les 1 bij de F-jes geloof ik....
Löl.quote:
ik kwam er laat in maar de presentator zei dat een politieofficier dat gezegd had.quote:
Het blijft een mens, die maken fouten, ook hele dommequote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook niet. Zie hierboven. maar ff serieus, vind jij dat een prof. voetballer zo voor open doel met zijn hele lichaam naar achteren mag schieten? Les 1 bij de F-jes geloof ik....
Je beoordeelt hem op die kans?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem niet qua lijstjes afrekenen op niet scoren, dat ben ik met je eens hoor. Maar die kans van gisteren was een 110% kans die ELKE voetballer moet maken, en al helemaal op dat moment.
Heitinga is ook geen spits, en urby ook niet, maar die maakten de kans die ze kregen gewoon netjes af. Dat vind ik wel iets wat je van elke voetballer mag verwachten, dat ze een kans voor open doel maken, zelfs Stekelenburg zou dat moeten kunnen....
Suarez was verder weg en stonden nog 2 mensen ergens voor hem, KJH was ook lastiger omdat de bal niet zo makkelijk kwamquote:Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je beoordeelt hem op die kans?
Huntelaar en Suaréz kregen bijna identieke kansen en faalde ook hopeloos
Mja, kom op zeg. Cristiano Ronaldo ramt ook wel eens een bal vanaf vijf meter van de goal het stadion uit, maar hij is wel één van de beste spelers ter wereld. Shit happens.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem niet qua lijstjes afrekenen op niet scoren, dat ben ik met je eens hoor. Maar die kans van gisteren was een 110% kans die ELKE voetballer moet maken, en al helemaal op dat moment.
Heitinga is ook geen spits, en urby ook niet, maar die maakten de kans die ze kregen gewoon netjes af. Dat vind ik wel iets wat je van elke voetballer mag verwachten, dat ze een kans voor open doel maken, zelfs Stekelenburg zou dat moeten kunnen....
Ga er maar niet vanuit.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weet iemand of woensdag het Honk gewoon open is ?
Ben een liefhebber van gabri dus voor mij wel een "quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
Wat heb je aan goede scouts als V Geel er toch niet naar luistert'?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat roep ik al een tijdje, gewoon de scouting van Heerenveen en Groningen overnemen!
Mag hoor, ik heb ook zeker geen hekel aan hem ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben een liefhebber van gabri dus voor mij wel een ""
![]()
En ja hij speelt ook hele slechte wedstrijden.
Jij?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het trouwens geen idee om net als die feyenoorders hier een toernooi voor favoriete Ajacied te houden?
Iemand zin om dat te organiseren?
Snel snel, iemand moet 'ja' zeggen. Anders gaat het bij mij kriebelenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het trouwens geen idee om net als die feyenoorders hier een toernooi voor favoriete Ajacied te houden?
Iemand zin om dat te organiseren?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Snel snel, iemand moet 'ja' zeggen. Anders gaat het bij mij kriebelen.
Als niemand anders 'ja' zegt hoorquote:
Puik werk Rayquote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als niemand anders 'ja' zegt hoor.
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
Kuffour basisplaatsmeter 0
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wie volgt met de hoeveelheid aankopen van FC Groningen meter?
Super, RayMania. Wanneer begin je? Meteen vandaag al? Super, zeg!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als niemand anders 'ja' zegt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |