abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 13:13:46 #226
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56360605
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk? Ik denk dat Van Geel vliegangst heeft.
Hij zal iig geen faalangst hebben , anders was 'ie nu al dood geweest
Ik ben inmiddels overleden
pi_56360611
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgens mij zelfs wel flink wat later in de aflevering.. maar zeker NA de samenvatting.. die was namelijk meteen al in de 4de of 5de minuut ofzo
Volgens de tijd van VoreG's post moet het dus nog vóór de 1e onderbreking zijn. Eens even kijken dan
pi_56360625
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik had inderdaad liever Amrabat en Meeuwis gehad.
Inderdaad zeg. Lindgren is een ontzettend goeie voetballer die bij Groningen enorm gegroeid is. Het is wanbeleid van Ajax zoals er gehandeld is, maar ik weet zeker dat Lindgren kan uitgroeien tot een belangrijke speler voor Ajax. Zeker als Davids na dit seizoen stopt.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:15:30 #229
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56360638
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk? Ik denk dat Van Geel vliegangst heeft.
Idd. Retourtje Groningen met de trein is voor hem het maximum qua scouting.
pi_56360707
Bond laat inhaalwedstrijden met rust
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 28 januari om 12:35

De politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust. Dat maakte ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp maandagmiddag aan het ANP bekend.

De desbetreffende ontmoetingen, Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, werden op 15 december in verband met politiestakingen afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden. “Van die wedstrijden blijven we af”, liet de bestuurder weten. “Anders zouden we bezig zijn de voetbalcompetitie te frustreren, dat is geen actievoeren meer.”

De politievakbond, die aast op een nieuwe politie-CAO, wil later deze week wel weer staken bij wedstrijden uit de Eredivisie en Jupiler League Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties eruit gaan zien.
pi_56360720
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:19 schreef patrickt37 het volgende:
Bond laat inhaalwedstrijden met rust
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 28 januari om 12:35

De politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust. Dat maakte ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp maandagmiddag aan het ANP bekend.

De desbetreffende ontmoetingen, Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, werden op 15 december in verband met politiestakingen afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden. “Van die wedstrijden blijven we af”, liet de bestuurder weten. “Anders zouden we bezig zijn de voetbalcompetitie te frustreren, dat is geen actievoeren meer.”

De politievakbond, die aast op een nieuwe politie-CAO, wil later deze week wel weer staken bij wedstrijden uit de Eredivisie en Jupiler League Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties eruit gaan zien.
oftewel kakkies thuis...
pi_56360768
Het 'laat je verrassen' van Koster was natuurlijk gewoon bedoeld als 'we doen er geen uitspraak over. Dat de schrijver van dat artikel vervolgens heel mysterieus over een 'onbekende verrassing' gaat schrijven, kan Koster ook niets aan doen. En Lindgren is een prima speler.
Woo-loo-loo!
pi_56360862

die is wel heel blij met de aankopen van v. Geel
pi_56361044
Da shirt wil ik ook.
pi_56361089
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:34 schreef patrickt37 het volgende:
Da shirt wil ik ook.
Misschien kunnen 3 anderen mee helpen

Mannetje 1: VAN GEEL
Mannetje 2: JAAKKE
Mannetje 3: FONTEIN
Mannetje 4: ROT OP

maandag 28 januari 2008 @ 13:43:14 #236
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56361234
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Voor de beker ja. Op zondag gaat dat niet lukken
We zitten nog niet eens in de halve finale
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56361257
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Misschien kunnen 3 anderen mee helpen

Mannetje 1: VAN GEEL
Mannetje 2: JAAKKE
Mannetje 3: FONTEIN
Mannetje 4: ROT OP

[ afbeelding ]
Geef eens een reden waarom Fontein weg moet?

Verder vind ik dat shirt erg lelijk. Doe het dan nog met officiële Ajaxbedrukking. Zoals dat shirt van Joark. Dat is dan wel weer humor.
pi_56361269
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

We zitten nog niet eens in de halve finale
Dat lukt wel

En trouwens, met Heracles-Ajax zat ik gezellig in het Polman-stadion hoor

[ Bericht 14% gewijzigd door HeinekenAFCA op 28-01-2008 13:50:07 ]
  maandag 28 januari 2008 @ 13:53:03 #239
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56361446
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat lukt wel

En trouwens, met Heracles-Ajax zat ik gezellig in het Polman-stadion hoor

Everton
29.10 Novastar HMH
  maandag 28 januari 2008 @ 13:58:23 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56361547
quote:
Feyenoord: altijd lachen
Uitgegeven: 28 januari 2008 13:36
Laatst gewijzigd: 28 januari 2008 13:36

Om beurten verdedigen Feyenoorder Jurryt van de Vooren en Ajacied Menno Pot de eer van hun club in de columntwist ‘De Klassieker’. Jurryt is de enige Nederlander die ooit afstudeerde op Feyenoord. Menno schreef de eerste Nederlandse roman (Vak 127) met fanatieke Ajax-supporters in de hoofdrol.

Beste Jurryt,

Ik vermoedde het al langer, maar nu weet ik het zeker: ik ben penvriend geworden met de aardigste Feyenoorder van de hele wereld. Volgens mij zou je zelfs na een stevige nederlaag tegen Ajax nog bereid zijn om een rondje door de hele Amsterdam ArenA te maken en iedereen van harte te feliciteren met de zege.

Het spijt me: ik ben van lager allooi. Ik ben vóór Ajax, maar daarnaast ook absoluut en onvoorwaardelijk tégen Feyenoord (behalve, om praktische redenen, als jullie tegen PSV spelen). Ik hoop altijd hartstochtelijk dat jullie verliezen, zeker ook in Europees verband, al was het maar vanwege de beelden na het laatste fluitsignaal.

In geen stadion kan zo’n prachtige, doffe verslagenheid hangen als in De Kuip. Ajacieden bálen wel van nederlagen, maar zijn er meester in om na afgangen doodleuk afstand te nemen van hun club: “Nou, dan gaan we niet de Champions League in, stelletje soepstengels. Scheelt ons weer zes avonden ergernis.”

Favoriet

Eén van mijn favoriete Klassiekers blijft die van 17 april 2005, die keer dat we van meneer Opstelten het uitvak van De Kuip niet in mochten en de hele wedstrijd op het stadionplein in een kooi moesten staan. Feyenoord kwam tien minuten voor tijd met 2-1 voor, maar dankzij twee goals in de slotminuten wonnen we toch weer.

Na de samenvatting zoomde de NOS-camera in op de tribune, en vond daar een vader (wezenloze blik, rode ogen) en zijn zoontje, dat tranen met tuiten huilde. Wéér niet. Wéér die rotneuzen, met hun mietjes van spelers, en hun klote-ArenA, en hun aftandse ouwe rotstad, waar al die miljoenen toeristen natuurlijk alleen maar heen gaan omdat ze het veel leukere Rotterdam niet kunnen vinden.

Overlijden

Je had bijna mijn vroegtijdig overlijden op je geweten gehad, Jurryt. Ik heb op jouw aanraden die KRO-reportage over Feyenoorders bekeken, en ik dacht dat ik erin zou blijven.

Ik dacht dat wíj meelijwekkend waren, met die anti-Feyenoord sentimenten van ons, maar zoals altijd is het bij jullie weer net een stapje kanslozer: neem die gozer die als favoriete vrijetijdsbesteding dvd’s met nederlagen van ‘020′ bekijkt… Ajacieden kijken daar geamuseerd naar: bestáát dit?

Tattoo

En dan die kale gek met een tattoo van Van den Herik op zijn been. Ik bedoel: Jorien van den Herik! Er zijn 42.000 mensen met een Ajax-seizoenkaart, en daarnaast nog 70.000 leden van de supportersvereniging en weet-ik-hoeveel houders van een Ajax-club card, maar ik durf de weddenschap best aan dat daar geen enkele persoon tussen die het hoofd van John Jaakke op zijn been heeft laten tatoeëren.

In welke grot de KRO deze figuren heeft opgeduikeld? Ook ik zou het niet weten, en ik wil ook best geloven dat niet elke Feyenoorder zo is, maar ik ben vaak genoeg in De Kuip geweest om ervan overtuigd te zijn dat deze types in elk geval niet zeldzamer zijn dan Feyenoord-supporters zoals jij.

Die intens treurige, eeuwige underdog-tragiek… Je kan anderhalve maand tegen me aan ouwehoeren, maar ik vind het toch echt typisch Feyenoord.

Kapot

Stel dat we zondag van jullie verliezen (wat zelfs in onze slechtste jaren zelden gebeurt, dus nu vermoedelijk ook niet). Dan vinden we dat erg en zal het gekrakeel wel weer losbarsten in de ArenA. Maar toch zullen we er nooit zo intens kapot van zijn als jullie van een nederlaag tegen ons. Met die gedachte kunnen we ons altijd troosten.

Mazzel!

Menno
Nusport.nl
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 28 januari 2008 @ 14:01:30 #241
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56361607
Whehehe goed verhaal
29.10 Novastar HMH
pi_56361620
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Geef eens een reden waarom Fontein weg moet?

Verder vind ik dat shirt erg lelijk. Doe het dan nog met officiële Ajaxbedrukking. Zoals dat shirt van Joark. Dat is dan wel weer humor.
Is mijn mening niet.. maar ja.. stond leuker zo met z'n allen..

Nee over Fontein heb ik niets te klagen.. alleen had ik hem graag op de Commerciële Directie post gezien in plaats van op Algemeen Directeur.. een AD mag wat meer uitstraling hebben..
pi_56361709
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
die is wel heel blij met de aankopen van v. Geel
Die met die capuchon ernaast is jaszaa

Ik wil namen die reputaties hebben als echte bikkels bekend staan of gewoon hele goede voetballers niet iedereen die we verkocht hebben omdat ze niet bij ons plan hoorde weer terug halen omdat we een te slanke selectie hebben!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56361711
Mensen ik ben van mening dat we niet meer negatief over Ajax moeten doen. Laten we uit álles voortaan het positieve halen.

Lindgren, reserve aanvoerder bij Groningen, is de motor op het middenveld daar. Landzaat kon die rol pas op zich nemen toen ie 28 was. Lindgren is jong en kan nog heel veel groeien. Dat voor 2,5 miljoen. Eindelijk iets anders dan een veredelde dertiger.

Voor Kuffour moet ik nog even iets verzinnen. Iets dat ie vaste waarde was bij Bayern of Roma lijkt me wel hoopgevend.
pi_56361726
Haha geweldig vooral uitspraken als:

Ik hoop altijd hartstochtelijk dat jullie verliezen, zeker ook in Europees verband, al was het maar vanwege de beelden na het laatste fluitsignaal.
pi_56361763
quote:
En dan die kale gek met een tattoo van Van den Herik op zijn been. Ik bedoel: Jorien van den Herik! Er zijn 42.000 mensen met een Ajax-seizoenkaart, en daarnaast nog 70.000 leden van de supportersvereniging en weet-ik-hoeveel houders van een Ajax-club card, maar ik durf de weddenschap best aan dat daar geen enkele persoon tussen die het hoofd van John Jaakke op zijn been heeft laten tatoeëren.
so true!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56361786
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef Nashje het volgende:
Mensen ik ben van mening dat we niet meer negatief over Ajax moeten doen. Laten we uit álles voortaan het positieve halen.

Lindgren, reserve aanvoerder bij Groningen, is de motor op het middenveld daar. Landzaat kon die rol pas op zich nemen toen ie 28 was. Lindgren is jong en kan nog heel veel groeien. Dat voor 2,5 miljoen. Eindelijk iets anders dan een veredelde dertiger.

Voor Kuffour moet ik nog even iets verzinnen. Iets dat ie vaste waarde was bij Bayern of Roma lijkt me wel hoopgevend.
De Kuffour van Bayern Munchen was een goede verdediger. Een half jaar lijkt me geen groot risico.
pi_56361838
Dat vind ik ook zo prachtig aan de Kuip, als de tegenstander scoort lig ik altijd dubbel om die gezichten van de supporters
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 28 januari 2008 @ 14:13:08 #249
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56361854
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

De Kuffour van Bayern Munchen was een goede verdediger. Een half jaar lijkt me geen groot risico.
Enige dat er kan gebeuren is dat hij de complete selectie de ziekenboeg inschopt op training
29.10 Novastar HMH
pi_56361859
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:08 schreef Noshiba het volgende:

[..]

so true!
vd Herik heeft die club uit de ravijn gehaald terwijl Jaakke ons richting het ravijn helpt. Klein nuanceverschil waarbij hij niet rekening heeft gehouden.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')