Top confrontatie was datquote:Op maandag 28 januari 2008 00:39 schreef popolon het volgende:
Wat een einde.
Even voor de grap. Stan van Gundy in actie samen met Mourning:
[ afbeelding ]
Oudje maar blijft een geweldige foto.
Dom gespeeld van de Lakers.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:39 schreef popolon het volgende:
Wat een einde.
[ afbeelding ]
Ja, wat een waardeloze beslissing. Tijd genoeg (10 sec.) en dan zo'n flapdrollenactie.quote:
Dit is toch Jeffquote:Op maandag 28 januari 2008 00:39 schreef popolon het volgende:
Wat een einde.
[ afbeelding ]
Hij zal geen tijd cadeau krijgen daar als ik zie hoe Biedrins bezig was gisteer.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef popolon het volgende:
Webber eindigt dus z'n carriere waar 'ie begon: Voor de Warriors.
Mixed emotions, toen het team in duigen viel in de jaren '90 was het een prachtteam.
CWebb sloeg twee 10-dagen contracten af van de Lakers.
Of in een rechtstreeks duel laten zien dat hij beter is dan King James. Cleveland heeft mindere ploeg, maar wint wel twee keer van de Lakers.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:38 schreef Robertje het volgende:
Wat een bullshitpubliek uit LA. Beetje schreeuwen MVP tegen KobeHij moet eerst twee makkelike FT raakschieten.
Ze denderen achtereenvolgens over San Antonio en Denver heen. Vind het toch behoorlijk indrukwekkend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 04:05 schreef F1Bas het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk dat NO...ze hebben wel wat leuke spelers maar nr1 in het westen? Niet echt.
Idd beseffen of oprotten. Als je geen vermogen meer hebt tot wedstrijden spelen moet je gewoon met pensioen gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:47 schreef no-look het volgende:
San An is echt 'een jaartje ouder'. Lijkt niet echt op de kampioen van vorig jaar. Al zul je zien dat ze er gewoon staan in de playoffs.
Op de vraag hoe het met Shaq is: belabberd. Er gingen een poosje geleden zelfs geluiden dat hij de rest van het seizoen rust neemt. What the fuck? Gelukkig heeft Riley al gezegd dat hij moet beseffen dat de pijn erbij hoort op zijn leeftijd. Hij zal er mee moeten leren spelen en nog altijd goed kunnen zijn voor 15-8 of iets dergelijks.
SA speelt niet op zijn sterkst. Maar zeker niet te onderschatten. In de playoffs zie ik Portland, New Orleans, Denver en Los Angelas bijvoorbeeld heel hard onderuit gaan. Dit team maakt niet 4x dezelfde fout op rij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:39 schreef D-Wade het volgende:
Hoe kan Bowen nou nog bij de starters horen van SA......
Volgens mij heeft die gast nog geen één keer in dubbele cijfers gescoord.
Wat een flauwe speler zeg.
Zelfde geldt eigenlijk ook voor Horry, die loopt gewoon open 3's te missen.
Parker raakt ook niks meer behalve de grond.
Duncan met een ongebruikelijke 7 turnovers.
SA komt niet verder dan de eerste ronde als ik de andere teams bezig.
# 1 pickquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:30 schreef D-Wade het volgende:
Zelfs met Pierce op de bank kan Miami helemaal niks doen.
25-52 nu.....
FT:130-50
Ach,quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:36 schreef popolon het volgende:
't Is jammer dat de draft dit jaar een stuk minder is, zeker vergeleken met die van vorig jaar.
Sheed met 19 al.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ach,
misschien pikken ze iemand mee, die zijn eerste jaar wel kan spelen
Valt toch wel mee.....hoor iig dat ene Derrick Rose en nog iemand de topdrafts worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:36 schreef popolon het volgende:
't Is jammer dat de draft dit jaar een stuk minder is, zeker vergeleken met die van vorig jaar.
Sheed met 19 al.
Hier staan ook leuke trade ideeen. Groot NBA forum trouwens.quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Een willekeurig midnight trade-ideetje (wellicht heb ik teveel gedronken):
Washington doet het behoorlijk goed, misschien is Arenas wel overrated/bad fit voor Washington
Arenas wordt waarschijnlijk FA in de zomer en wil een maximum deal. Washington wil dit jaar ver komen, want Jamison wordt ook een FA deze zomer.
Arenas (+ #1 pick) <-> Gasol (nog 3,5 jaar contract)
Memphis wil toch rebuilden en wordt op dit moment niks en Washington krijgt een lowpost speler. Arenas kan in de zomer naar LA, waar hij graag heen wil.
Komt door die vreselijke announcerquote:Op woensdag 30 januari 2008 03:36 schreef popolon het volgende:
't Stadion in Miami is alweer zo goed als leeg.
Snap het niet, het was toch best een wedstrijd die close was?quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:36 schreef popolon het volgende:
't Stadion in Miami is alweer zo goed als leeg.
Tegen Cleveland (was het geloof ik) zat het ook niet echt mee, ze waren best aardig toen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:08 schreef ShaoliN het volgende:
Welk team heeft eigenlijk recentelijk van Miami verloren?
Alhoewel ..... Wat een gepruts.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:44 schreef popolon het volgende:
No way.
't Zou me niet verbazen. Cavs zonder LBJ is niet erg veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:30 schreef D-Wade het volgende:
popo,
Cavs zonder Lebron gaan toch verliezen in Seattle b2b?
nice, effe wat op de Sonics gooien dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:33 schreef popolon het volgende:
[..]
't Zou me niet verbazen. Cavs zonder LBJ is niet erg veel.
Eigenlijk mag ik het niet spelen, omdat ik al zo vaak heb verloren door te wedden tegen last moment injuries.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:37 schreef popolon het volgende:![]()
Don't shoot the messenger. De NBA is niet zo onvoorspelbaar als de MLB maar toch ....
LOL, gewoon hele bank erin met Rip erbij terwijl ze achter staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:42 schreef popolon het volgende:
Starters eruit, bank er in.
Je zou dit verwachten als ze er 20 voor of achter stonden. Maar misschien niet eens zo gek.
Mavs moeten winnen voor wat $$.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 04:14 schreef popolon het volgende:
Doet pijn aan de ogen maar goed. Hakken over de sloot.
Mavs - Celtics is close. 79-78
Ja omdat ze geen wedstrijden om half 5 gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef Warrior28 het volgende:
Jammer dat Sport1 dan Miami-Nets uitzendt....pfff
JC Navarro genaaid.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:47 schreef PirE het volgende:
The Lakeshow laat weer eens van zich horen:
Pau Gasol from the Grizzlies to the Lakers for Kwame Brown, Javaris Crittenton, the rights to Marc Gasol and first-round picks in 2008 and 2010.
Te veel concurrentie in het westen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Baron Davis geen allstar is....
Is zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Te veel concurrentie in het westen...
Alleen dat bijvoorbeeld een David West wel mag...
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:44 schreef Zwansen het volgende:
Alleen Kwame Brown, die gaat ooit nog MVP worden. Jordan zal het toch niet mis hebben gehad?
Geweldige speler maar weinig karakter tot nu toe. Gewoon een paar keer fysiek goed aanpakken en hij is rustig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik vind Gasol een beetje overschat.
Uit de LA Times van vandaag:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef popolon het volgende:
Even wat grappige quotes over de trade:
-knip-
Deze trade is een eerste stap om de Grizzlies te verkopen, waarna de Grizzlies naar een andere stad gaan en daar begint het verhaal waarschijnlijk weer opnieuw.quote:Lamar Odom was originally discussed in the talks between the Lakers and Memphis, according to an NBA source.
However, Memphis owner Michael Heisley, who has had the team up for sale for years and is projecting a $20-million loss this season, predicated everything on knocking as much money as he could off his payroll in this deal.
With Odom making $13.2 million this season and $14.1 million next, Heisley told his basketball people he didn't want him.
Dat stukje over Wallace is so truequote:With Gasol getting $49.4 million the next three seasons and Bynum's extension projected to kick in in 2009, the Lakers will go far over the luxury tax threshold, and this deal could cost $80 million in salary and tax over three years.
That's how they got Gasol. No one else would step up.
The Chicago Bulls, who eyed Gasol for years, could have offered P.J. Brown's expired $12.8-million contract and Andres Nocioni, whom Memphis wanted. However, to put Brown's salary in the deal, the Bulls would have had to pay luxury tax on it this season, which owner Jerry Reinsdorf refused to do.
This wasn't the Lakers' only option. They could have had Chicago's Ben Wallace for Kwame Brown and Vladimir Radmanovic, according to an NBA source, incurring far less cost. Moving Radmanovic's contract, which has three seasons worth $19 million left, would have meant the Lakers were taking on only an additional $20 million.
However, the Lakers thought Wallace was old and diminished, which was true. He's attitudinal, too, but I don't think he's as bad as he looked with the runty Bulls. He and Bynum might have been a devastating defensive tandem, but we'll never know.
In any case, the Lakers now have another major piece and we don't have to watch Kwame fumble passes and chase the ball around the floor. It does bring down the curtain on an unforgettable era. When will the Lakers have another player who hits some guy on the street in the face with a birthday cake?
But enough about Kwame, forever.
The Lakers just took a big step Friday.
Into what, we'll have to see, but it was definitely big.
Jammer genoeg zijn de Lakers door de trade nu een serieuze kampioenskandidaat. Gun het die ene speler niet om nog een kampioenschap te winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Dus straks: Center als Bynum, Pau Gasol als PF en lamar Odom als SF.... Da's een behoorlijke size dioe ze dan hebben.
Wel jammer dat Crittendon weg is, omdat het een explosieve speler was die af en toe echt mooie dignen liet zien als hij de kans kreeg. Maar pg was nou niet echt een zwakte bij de Lakers.
Interessante trade omdat Gasol een goede passer is die in de triangle offense tot z'n recht moet komen.
Hij mag misschien als mentaal wat minder te boek staan, maar twee dingen:
Gasol > Kwame qua alles, behalve fysiek en defense
Gasol heeft met het Grizzlies team eigenlijk erg mooie dingen gepresteerd. Grizzlies waren de afgelopen jaren nou niet een team dat barstensvol zat met talent.
Ik ben inderdaad wel benieuwd how Gasol het in verdedigend opzicht gaat doen, omdat je veel van Kwame kunt zeggen, maar z'n defense was toch heel aardig.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de Lakers door de trade nu een serieuze kampioenskandidaat. Gun het die ene speler niet om nog een kampioenschap te winnen.
Maar ben benieuwd hoe het in de praktijk uit gaat pakken. Verdedigend is Gasol niet super, maar wel een verbetering ten opzichte van Kwame. En in de play-offs moet Gasol het nog laten zien, want heeft hier volgens mij nog nooit een wedstrijd gewonnen. Maar scheelt natuurlijk wel dat Kobe de kar kan trekken. Uitstekende trade van LA, maar Memphis had toch wel wat meer voor Gasol kunnen krijgen? Lijkt wel een klein beetje op een vriendendienst, zoals McHale een kampioensploeg in Boston heeft gebouwd...
De contracten van de topspelers zullen niet echt een probleem zijn. Er zullen straks ook genoeg goede spelers zijn die voor weinig geld bij een topteam willen spelen voor een kampioenschap. En dan moeten ze bij de Lakers zijn. Want iedereen is nog jong, waardoor het er voor de toekomst ineens heel goed uitziet. En anders kunnen ze Odom altijd nog ruilen. Want zijn kracht zat al in de rebounds en die kan Gasol ook pakken.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel benieuwd how Gasol het in verdedigend opzicht gaat doen, omdat je veel van Kwame kunt zeggen, maar z'n defense was toch heel aardig.
Gasol en de Grizzlies zijn nooit het betere team geweest (qua standings) in de keren dat hij z'n team naar de playoffs heeft weten te leiden. Altijd de underdog. Wat je dus kunt zeggen van Gasol is dat z'n team nooit een upset heeft weten te bereiken.
Gasol hoeft nu inderdaad niet de kar te trekken en heeft een stuk minder druk, omdat Kobe de go-to guy is.
Ik gun het Kobe zeker wel om een titel te winnen, maar ik ben dan ook een fan, dus erg subjectiefHij heeft alleen nu eigenlijk weinig excuses over als het niet gaat lukken.
De core is nu erg jong van het team: Kobe 29, Gasol, 26, Bynum, 20, Farmar, 20... dus ook in de komende jaren hebben nog heel wat kansen. De bench is ook diep, wat in voorgaande jaren toch echt wel anders was.
Het enige wat nu problemen kan opleveren zijn de contract van Gasol, Kobe, Odom en straks ook Bynum.
Tegen Dallas mag het wel ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:05 schreef popolon het volgende:
Hup Detroit.
1 2 3 4 5 | Dallas 14 24 13 51 End Detroit 20 24 22 66 3rd |
Spurs ben ik niet zeker van. Ze zitten momenteel in een funk, maar da's niet de reden... het is meer het feit dat ze nog nooit een titel hebben weten te verdedigen. Maar ja, in de west is eigenlijk geen enkel team écht dominant of veel beter dan de rest.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:50 schreef Colplay het volgende:
Volgende week de preview van de NBA Finale al vroeg zie ik: Spurs - Celtics.
Maar makkelijke overwinning voor Detroit.
Nee west is echt niet te voorspellen. Verschil tussen nummer 1 en nummer 10 is maar zes wedstrijden of zo. Al zitten er wel teams tussen die het in de play-offs niet kunnen maken. Maar je kunt natuurlijk niet alleen naar het verleden kijken. Nash, Nowitzki hebben nog nooit een titel gewonnen, dus dat kun je als reden aanvoeren waarom Phoenix of Dallas het niet wordt. Spurs hebben de ervaring en kunnen als ze iedereen bij elkaar krijgen van iedereen winnen in een best-of-seven. Als het geen Spurs - Pistons wordt vind ik alles best.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Spurs ben ik niet zeker van. Ze zitten momenteel in een funk, maar da's niet de reden... het is meer het feit dat ze nog nooit een titel hebben weten te verdedigen. Maar ja, in de west is eigenlijk geen enkel team écht dominant of veel beter dan de rest.
Gun ze beiden niks, net als Boston.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef popolon het volgende:
Lakers - Pistons zou geweldig zijn.
Van die drie Boston nog het meest, vooral vanwege Garnett. Andere twee ook niet zo.quote:
Het tanken voor de draft begint al vroeg dit jaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 03:34 schreef D-Wade het volgende:
En het word alsmaar erger......68-107 ondertussen.
HORRIBLE om te zien.
quote:
Kampioenschap winnen niet genoeg zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:29 schreef no-look het volgende:
Ik las vandaag een leuke blog over het ontbreken van trots bij Miami. Nu Shaq, die toch enige vorm van trots bezit, er niet is, en Zo dit seizoen niet meer zal spelen, is het gewoon niet meer aanwezig. Niet bij Jason Williams (die nog steeds the man is), niet bij Davis en ook niet bij Wade. Wade, die de grote contracten en feature-stories binnensleept. Wade moet zich bewijzen. Een leider zijn OP en BUITEN het veld. Wade moet de paden bewandelen dei A.I. Kobe en LeBron ook al jarenlang belopen.
Ik heb Miami trouwens gezien tege Toronto. Ongeveer 10 minuten, toen dacht ik dat ik moest overgeven.
Goh... lijkt wel op de situatie van Kobe de afgelopen paar jarenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:35 schreef D-Wade het volgende:
Je doet net of Wade een kleine jongen is die maar net komt kijken terwijl hij toch al ze ploeg naar een kampioenschap heeft geleid en nooit heeft gefaald op de belangrijke momenten.
Dit seizoen heeft hij nauwelijks hulp gekregen van ze teamgenoten, hij zelf speelt geblesseerd door wat toch van respect getuigt richting de ploeg.
Als je dan toch nog tot 24.4ppg en 6.6apg komt moet er wel iets mis zijn met rest van je ploeg.
Volgend jaar met een topdraft-pick erbij en hopelijk healthy zal hij iedereen weer de mond keihard snoeren, net zoals 2 jaar geleden.![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Hou deze jongen in de gaten![]()
![]()
http://www.liveleak.com/view?i=869_1201052822
quote:The Heat has told center Shaquille O'Neal's representation that it is talking about trading him and he should be prepared for the possibility of a deal, according to two officials close to the situation. Phoenix has discussed sending forward Shawn Marion and point guard Marcus Banks to the Heat in return for O'Neal.
Asked for confirmation, one of O'Neal's representatives said O'Neal has been made aware that discussions with Phoenix are serious and ongoing, but that a deal was not definite.
Dallas also has been mentioned as a potential destination, though the Heat had not immediately informed O'Neal of that possibility.
O'Neal, 35, was shocked by the turn of events, an associate said. O'Neal helped lead the Heat to the 2005-06 championship, but Miami has struggled since, losing in the first round of the playoffs last season and opening this season with a league-worst 9-37 record.
After this season, Marion can opt out of the last year of his contract worth $17.1 million. If Marion opts out, trading O'Neal would give the Heat substantial salary cap space this offseason, when potential free agents include Gilbert Arenas, Baron Davis, Elton Brand, Antawn Jamison, Ron Artest and Corey Maggette.
Marion, 29, is a four-time All-Star and considered one of the NBA's most athletic small forwards. Marion, 6-7, is averaging 15.8 points and 9.9 rebounds.
Banks, 26, is averaging 5.2 points and 1.0 assists. After this season, he has three years left on his contract worth a total of $13.4 million.
O'Neal, who has been out with a hip injury, has two years left on his contract after this season. He will be paid $20 million each of the next two seasons.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:If Miami rumors are true, a 35-year-old Shaq will end up with the Suns
Wie is dat dan??? De Suns hebben niet eens een pure center en dat is juist hun probleemquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
Phoenix.Heb je de beste center van de NBA lopen.
Marion raken de Suns echt niet kwijt deze zomer als het niet door gaat. Marion krijgt 17 miljoen dollar volgend jaar en ondanks alle problemen zal hij dat echt niet laten lopen. Zeker omdat hij niet voor een goed team tekenen voor ongeveer hetzelfde salaris.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:09 schreef Toolmannetje het volgende:
Des te meer ik er over nadenk, des te betere trade het wordt voor Marion. Marino raken ze toch kwijt as zomer omdat hij te weinig "r-e-s-p-e-t-c" voelt en weg wil. Traden voor Kirilenko lost hun center=duncan verdedigen probleem niet op en Shaq is misschien wel oud, maar kan nog wel een btje ballen. 'T is een risico maar als je kampioen wil worden dan moet je af toe risico's nemen.
Reactie is inderdaad geniaal. Maar ben benieuwd hoe t gaat. Zal me niets verbazen als Shaq nu ineens snel fit is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:41 schreef popolon het volgende:
Er zijn er wel met humor bij:
Wow, what a great deal for the Suns!! Finally, the 36-year-old, injured, immobile, fat, fat, fat center we've been looking for! This is a move the Suns had to make. After our division rival grabbed one of the best big men in the game for essentially nothing, we had to answer. And let's face it, getting Shaq certainly trumps the Warriors' acquisition of Chris Webber.
I don't think the Suns are done dealing yet. There are still some big names out there that could help this team. Now that Banks has been dealt, we need a new backup PG, and who better than GARY PAYTON?! He's available and you know he'd be psyched to come here! Then, for some big-man depth, let's sign SHAWN KEMP! Yes!!!! Payton, Kemp, & Shaq on the same team? OMG SUNS WILL NEVAH LOSE!!!!!!! 82-0 HERE WE COME!!!
But wait: I sense some of you are worried about the future. After all, Amare will now be our only starter under 30. Luckily this franchise has been stockpiling draft picks for years, so the future is very bright. I've heard a lot about Atlanta's draft pick is probably going to be in the top 5, so that should turn into a VERY good player, maybe someone along the lines of Chris Mullin (if only the Warriors hadn't locked him up as GM -- he'd be the PERFECT complement to Kemp & Shaq down low). Don't worry Suns fans, I expect our current core to be able to contend AT LEAST through 2005, and once those draft picks start developing, it's dynasty time!!!!!!!!!!
Het is officieel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:18 schreef popolon het volgende:
Yahoo meldt het als bijna officieel.
Bye bye run and gun.Bijna alle Suns fans op GM Boards snappen er helemaal niks van. En terecht.
40 miljoen voor een bankzitter.:+ Amare als PF? Nah, Amare is een pure center.
Door de komst van Gasol waren de Suns bang dat het team en de manier van spelen niet goed genoeg zou zijn voor de titel en dus een versterking van de frontlinie. Inderaad afwachten hoe het gaat, maar Nash wordt ook niet jonger, dus wel logisch dat ze het nu nog twee keer willen proberen. Zou mooi zijn als Shaq ook hier een titel weet te pakken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Robertje het volgende:
Gaan ze opeens 24 seconde aanvallen spelen tot treurens toe (want zo lang duurt het voordat Shaq aan de andere kant is). Soort van Ton Boot aanvallen. Dat past totaal niet bij de Suns. Dat is rennen vliegen dunken en soms een beetje verdedigen. Want ze kunnen het wel. Vooral Bell en Marion. Nu moet je opeens 2 keer 20 miljoen betalen voor iemand die te lui (misschien) te oud voor de NBA is. Ja. Over 2 jaar heb je wel geld om een nieuwe speler te signen. Maar wie dan? Nash is dan misschien wel uitgerend. Tot nu toe vind ik het helemaal niets.
Precies wat ik dacht. Het is in ieder geval een gedurfde trade(als de geruchten waar zijn). Marion is waanzinnig goed, maar ook een zeikerd, waarschijnlijk zou hij toch uit zijn contract opten na dit seizoen. Ben benieuwd hoe het uitpakt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:51 schreef BitetheBullet het volgende:
De Suns moeten nog wel Cook of Wright erbij vragen, dat past qua salaries.
Verder raakt Phoenix natuurlijk een langdurig ongewenst contract in Banks kwijt (toch ook nog 14 miljoen) en bestaat de mogelijkheid dat Shaq met pensioen gaat, waardoor ze in een keer veel geld tot hun beschikking hebben.
Dat is ook een van de redenen voor de Suns om het te doen. Chemistry tussen Marion en Stoudemire schijnt gedaald te zijn tot onder nul. Met O'Neal zou dat beter moeten worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Het is in ieder geval een gedurfde trade(als de geruchten waar zijn). Marion is waanzinnig goed, maar ook een zeikerd, waarschijnlijk zou hij toch uit zijn contract opten na dit seizoen. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Maar Gasol zit nu bij de Lakersquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:52 schreef Robertje het volgende:
Had toch liever Gasol ipv Shaq gezien bij de Suns. Gasol op de PF en Stoudemire gewoon als center.
Dat wel, maar toch heb ik liever de frontline van de Suns dan die van de Lakers. Voor dit seizoen dan, niet voor de toekomst natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:52 schreef Robertje het volgende:
Had toch liever Gasol ipv Shaq gezien bij de Suns. Gasol op de PF en Stoudemire gewoon als center.
haha, daar zat ik net ook aan te denken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:46 schreef no-look het volgende:
Ik vind dit echt een van de meest waanzinnige trades die ik me kan herinneren! Riley verbaast wederom vriend en vijand.
Hoe jammer zou het zijn als Shaq nu z'n test bij de Suns verneukt
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Wie is dat dan??? De Suns hebben niet eens een pure center en dat is juist hun probleem.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:18 schreef popolon het volgende:
Yahoo meldt het als bijna officieel.
Bye bye run and gun.Bijna alle Suns fans op GM Boards snappen er helemaal niks van. En terecht.
40 miljoen voor een bankzitter.:+ Amare als PF? Nah, Amare is een pure center.
Inderdaad weer de zoveelste verrassende trade van Riley waarbij hij er elke keer in slaagt om slechte contracten ergens te slijten. Maar ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen bij de Suns. In theorie is O'Neal natuurlijk de speler die het slechtst bij het spel van de Suns past, maar neem toch wel aan dat Phoenix er een heel klein beetje over nagedacht heeft en dit niet alleen maar paniek is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:46 schreef no-look het volgende:
Ik vind dit echt een van de meest waanzinnige trades die ik me kan herinneren! Riley verbaast wederom vriend en vijand.
Hoe jammer zou het zijn als Shaq nu z'n test bij de Suns verneukt
Met de manier waarop Bynum de laatste keer Amare te kijk zette ben ik daar niet zo zeker meer van... het gebrek aan defense bij Amare werd weer erg duidelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:06 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch heb ik liever de frontline van de Suns dan die van de Lakers. Voor dit seizoen dan, niet voor de toekomst natuurlijk.
Ik word in ieder geval niet Miami-fan af, maar ik ben een grote fan van Shaq en de Suns vond ik laatste jaren ook al een leuk team.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:51 schreef D-Wade het volgende:
[..]
haha, daar zat ik net ook aan te denken.![]()
Kans is er iig aangezien hij geblesseerd is.
Denk dat dit een frustratie-trade is van Phoenix nadat de Lakers Gasol aantrokken.
Ik snap er echt werkelijk niks maar dan ook echt helemaal niks van.
Marion naar ons OK, maar Shaq bij Phoenix?
Wat word ze rol daar eigenlijk?
Word Bithebullet nu Phoenix-fan of hoe zit dat?![]()
Amare is tegen de Lakers dit seizoen nog niet echt goed nee. Dat klopt. Maar matchups worden nu wel anders. Denk meer O'Neal - Bynum en Gasol - Amare.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Met de manier waarop Bynum de laatste keer Amare te kijk zette ben ik daar niet zo zeker meer van... het gebrek aan defense bij Amare werd weer erg duidelijk.
gasol op Amare kan wel een probleem wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Amare is tegen de Lakers dit seizoen nog niet echt goed nee. Dat klopt. Maar matchups worden nu wel anders. Denk meer O'Neal - Bynum en Gasol - Amare.
Maar maakt het seizoen wel erg interessant zo. Twee kampioenskandidaten die nog ingespeeld moeten raken en nu met blessures kampen. Weet iemand hoe lang de verwachting was dat O'Neal uitgeschakeld zou zijn?
Tot eind februari.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Amare is tegen de Lakers dit seizoen nog niet echt goed nee. Dat klopt. Maar matchups worden nu wel anders. Denk meer O'Neal - Bynum en Gasol - Amare.
Maar maakt het seizoen wel erg interessant zo. Twee kampioenskandidaten die nog ingespeeld moeten raken en nu met blessures kampen. Weet iemand hoe lang de verwachting was dat O'Neal uitgeschakeld zou zijn?
Die dunk van Bynum zal ik echt nooit vergeten... was dacht ik 2 jaar geleden.... Dat was z'n 'coming out" dunk... was nog wel erg inconsistent dat seizoen (net als vorig jaar).quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef D-Wade het volgende:
Hoe dan ook het worden iig prachtige match-ups in de Play-offs.
Hopelijk dan met wat van dit soort duels!![]()
Dat was geloof ik de enige keer dat ze elkaar hebben ontmoet, of niet?
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef no-look het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nu al watertandt bij het idee van de zieke alley-oops die My Main Man aan de Matrix gaat geven?
Als ik de enige ben die Jason Williams op waarde kan schatten is het met dit forum droevig gesteldquote:
Of je moet naar J-will in 2007-2008 kijken en niet 6 jaar geleden, 37% FG is gewoon diep treurig en dat ligt niet aan Wade want elk schot wat J-will krijgt is wijd open.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:37 schreef no-look het volgende:
[..]
Als ik de enige ben die Jason Williams op waarde kan schatten is het met dit forum droevig gesteld
Het is officieel volgens ESPN. Er is een God. En hij heeft een vreemd gevoel voor humor.
Draft is in breedte geloof ik sterk, maar wel met minder kwaliteit aan de top.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef no-look het volgende:
valt wel mee denk ik... Top 5 pick moet toch lukken! Weet er iemand hoe diep deze draft is? Je hoort vooral over Rose en Beasley of Beastley, whatever.
En Miami heeft na dit seizoen echt een geweldige uitgangspositie om een goeie FA aan te trekken.
Miami heeft niemand van Cleveland nodig (behalve Lebron natuurlijk) en Lebron ziet ze al aankomen met een trade voor capspace als ze dit jaar nog voor een goede play-offpositie gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef Toolmannetje het volgende:
Dat Jason Williams getrade gaat worden lijkt me redelijke zekerheid. Zou me niets verbazen als hij voor capspace naar cleveland zou gaan..
Gooden, Ilgauskas of Varejao (ideale bankspeler) zouden imo toch zeker wel welkom zijn in Miami.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Miami heeft niemand van Cleveland nodig (behalve Lebron natuurlijk) en Lebron ziet ze al aankomen met een trade voor capspace als ze dit jaar nog voor een goede play-offpositie gaan.
Ooit is het eens over. Ik heb dat met mijn favoriete speler Rasheed. Speelt de laatste tijd weer geweldig maar hij wordt ook ouder.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef no-look het volgende:
Ik denk dat Jason gewoon bij Miami blijft voor de rest van het seizoen, als backup. Smush zal wel een buy-out krijgen, Quinn krijgt zijn vertrouwde plekje als derde guard terug en Jason kan nog altijd starten of een goede backup zijn voor 20 mpg.
En na dit seizoen zal hij ergens bankspeler worden tegen een heel wat lager salaris, lijkt me.
Varejao mag dit seizoen ook niet getrade worden, dus dat is sowieso geen optie. Gooden en Ilgauskas zijn denk ik te belangrijk voor Cleveland om die voor Williams te traden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Gooden, Ilgauskas of Varejao (ideale bankspeler) zouden imo toch zeker wel welkom zijn in Miami.
Maar die blijven in CLE, JWill is gewoon niet zoveel meer waard. En de Cavs geven echt niet zo maar hun beste spelers weg.
Baron Davis vind ik leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef no-look het volgende:
Maar ik zoek dus een pass-first pointguard met spectaculaire highlights en een cultstatus die wisselvallig spel en dito boxscores met zich meebrengt. Ideeen zijn welkom
Calderon vind ik ook een goede optie. Tinsley is niet wisselvallig, maar gewoon niet goed. Calderon heeft het wel in zich om heel goed te worden. De rookie PG van Atlanta en Memphis ken ik niet zo goed. Billups vind ik een beetje overschat en is ook de jongste niet meer, dus die zou ik ook niet kiezen. Davis, Kidd, Nash en Cassell zijn natuurlijk ook al op leeftijd. Dus ik zou voor Calderon gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:08 schreef D-Wade het volgende:
Jose Calderon of Jamaal Tinsley.
Tinslet heb ik trouwens nooit een alley-oop pass zien gooien, iets wat jij denk ik graag ziet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:59 schreef no-look het volgende:
Calderon is nogal low-risk en niet echt sprankelend. Jamal Tinsley is street, heeft de moves en passes, zou een optie kunnen zijn. Ik zal beiden de komende dagen aan een onderzoekje onderwerpen.
En Baron Davis is te goed. Die dunk over Kirilenko, better than porn
Begrijpenlijk maar vreemd. Met Shaq die weg is staan de laatste 51 seconden dezelfde spelers in het veld.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:43 schreef no-look het volgende:
Gaat gewoon door, Marion en Banks mogen niet spelen.
Miami was weer dramatisch net... Gelukkig wel wat leuke plays gezien van beide teams.
Nee want de Heat hebben nu de beschikking over Marion en Banks. neem aan dat ze die gewoon op mogen stellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Begrijpenlijk maar vreemd. Met Shaq die weg is staan de laatste 51 seconden dezelfde spelers in het veld.
Rafer "skip" Alston of Sebastian Telfair misschien? Heb ze niet veel meer zien spelen, maar dat zijn wel straatballertjesquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef no-look het volgende:
Ik ben trouwens al op zoek naar een nieuw idool om zwaar bevooroordeeld voor te gaan juichen zodra Jason echt een totale non-factor is. Gisteravond was het alweer belabberd, moet zelfs ik toegeven, maar nu kan ik hopen op een sporadische opleving. En ik besef ook dat zelfs die ooit op zullen houden
Maar kandidaten voor dit seizoen waren voor mij Jarett Jack, Chris Paul en Deron Williams. Nu vind ik Deron geen optie, hij heeft niet de flair die Jason ooit had. Chris Paul is wat te goed. Ik moet wel een beetje een cultfiguur hebben natuurlijk. En Jarett Jack is het ook niet geworden, ik zie hem te weinig in highlights terug.
Rajan Rondo? Misschien. Al is het, net als bij Chris Paul, te makkelijk voor hem te juichen. Hij speelt in een team met drie Allstars. Die pass van hem laatst was wel goddelijk. Op truehoop schonkl Henry Abbott er een blog aan (http://myespn.go.com/blogs/truehoop/0-29-122/Unbelievable-Rajon-Rondo-Pass.html), en terecht. Dat kunnen niet veel mensen.
Maar ik zoek dus een pass-first pointguard met spectaculaire highlights en een cultstatus die wisselvallig spel en dito boxscores met zich meebrengt. Ideeen zijn welkom
Kidd gaat zo goed als zeker weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:41 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog twee weken en dan sluit de trade deadline...ben benieuwd of er nog leuke trades komen.
Ik verwacht nog wat en er zijn wat geruchten rond een paar goede spelers.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:41 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog twee weken en dan sluit de trade deadline...ben benieuwd of er nog leuke trades komen.
Tja dat moet Detroit normaal gesproken wel winnen. Hoe hot de Blazers ook zijn, Detroit is een beter team.quote:
LOL.... wat een huilie.... en hypocriet. Een huilie omdat hij zelf niet de trade heeft kunnen maken en hypocriet omdat hij z'n mond hield met de KG trade die naturlijk "oh zoveel opleverde voor Minnesota"quote:NEW YORK -- Grizzlies GM Chris Wallace went on the offensive against his critics on Thursday, calling the unattributed criticism of the Pau Gasol trade from other general managers "pillow talk" and daring any league executives to go on the record against the deal.
Before Friday night's game against the Knicks, Spurs president and head coach Gregg Popovich did just that.
"What they did in Memphis is beyond comprehension," said Popovich. "There should be a trade committee that can scratch all trades that make no sense. I just wish I had been on a trade committe that oversees NBA trades. I'd like to elect myself to that committee. I would have voted no to the L.A. trade."
When told that Wallace had challenged executives to criticize the deal publicly, Popovich replied, "Well, there you go. I'm on the record."
Da's een echt Webbertje ja. Zo verloren de Fab(ulous) Five van Michigan het kampioenschap in college. Wordt nog over gepraat.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Robertje het volgende:
Een hele foute time out...terwijl Seattle geen meer had
Ging nergens over idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:30 schreef popolon het volgende:
Pistons erg scherp, Portland nergens.
Wat ik nog het meest vervelende aan de trade vind, en dat geldt ook voor die van Garnett, is dat de ploegen eerder veel betere aanbiedingen hebben gehad. Maar het lijkt er op dat West en McHale hun oude ploegen een vriendendienst hebben willen bewijzen door ze wat spelers te geven in ruil voor bijna niets. De Lakers hoeven geen van hun top 8/9 spelers op te geven en krijgen daar wel een All-Star voor terug. En Minnesota krijgt voor Garnett Jefferson en wat role-players terug. Dat is ook erg weinig, maar Jefferson is tenminste nog iemand waar je zeker een nieuwe ploeg om kunt bouwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:43 schreef popolon het volgende:
Er zit wel wat in hoor. De NBA blijft een commerciele organisatie die er erg veel belang bij heeft de Lakers en ook bijv. de Celtics weer contenders te maken. Die twee clubs zijn wereldwijd erg populair.
En natuurlijk is het een dubieuze deal, Mepmhis kreeg er nauwelijks wat voor terug.
Nou nou.. We doen het al boven verwachting dit jaar.. We zijn 't jongste team en elke wedstrijd leren ze bij.Ze hadden niet eens verwacht dat ze zo close bij de playoff plaatsen konden staan en alhoewel ik ook teleurgesteld ben nu (begon te wennen aan het winnen) worden ze alleen maar beter en volgend jaar met Oden moet 't steeds ietsje beter gaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef popolon het volgende:
Blazers nou 4-6 in de laatste 10 games. Ze moeten uitkijken dat ze de aansluiting met DEN en UTA niet verliezen.
Is het sprookje over?
West?? Die zit al niet eens meer bij de Grizzliesquote:Op zondag 10 februari 2008 00:14 schreef Colplay het volgende:
Maar het lijkt er op dat West en McHale hun oude ploegen een vriendendienst hebben willen bewijzen door ze wat spelers te geven in ruil voor bijna niets. De Lakers hoeven geen van hun top 8/9 spelers op te geven en krijgen daar wel een All-Star voor terug.
West heeft op de achtergrond nog steeds invloed bij Memphis. De organisatie zei nog nadrukkelijk dat hij er niets mee te maken had, dus dat geeft wel aan dat hij er nog steeds wat te zeggen heeft.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
West?? Die zit al niet eens meer bij de GrizzliesConspiracy theories okay, maar Jerry West heeft helemaal niks met de deal te maken
![]()
En de deal is helemaal niet zo ontzettend slecht als je Crittendon en de draft picks erbij optelt.
En die "oh zo veel betere deals" die waren er helemaal niet hoor. Alleen geruchten.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:19 schreef Colplay het volgende:
De organisatie zei nog nadrukkelijk dat hij er niets mee te maken had, dus dat geeft wel aan dat hij er nog steeds wat te zeggen heeft.
En Crittendon en twee picks tussen 25-30 staat echt niet in verhouding tot Gasol. Dit is echt een kadootje voor de Lakers hoor en de meest eenzijdige trade van de laatste jaren.
Mooie pass van Kobe naar Farmar op eind van het kwartquote:Op zondag 10 februari 2008 21:47 schreef popolon het volgende:
Lekkere alley oop op Wade.
Miami van 8-0 achter naar 12-10.
Trade heeft ze duidelijk goed gedaan. Maar dat mag geen verrassing zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef no-look het volgende:
channelsurfing.net
All a man needs, supermakkelijke site. Dit is hands down één van de betere Heat games. Er wordt gerend. What the fuck?
Wist ik niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:34 schreef Ricard0j het volgende:
Ahh net bekend geworden dat Rasheed Wallace KG gaat vervangen in All-Star Game.
Leuk voor popo
http://www.nba.com/allstar2008/news/wallace_20080210.html
Klopt dat het niet lukt nu. Maar tradedeadline is nog twee weken weg. Gezien de koers van de Grizzlies maakt het echt niet uit wanneer ze ruilen. Dus als ze langer wachten kunnen ze vast wel ergens een beter bod krijgen dan dit.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]![]()
Wat moeten ze dan zeggen? De eigenaar van de Grizzlies maakt het natuurlijk niks uit, want die will alleen maar de kosten naar beneden halen. Maar doordat deze deal is gemaakt MOET West wel invloed hebben gehad
![]()
Nou ja, geloof wat je wilt.
Eenzijdige trade? Noem eens een echte trade die echt in de maak was?
Grizzlies waren 13-30 of zo... dus mét Gasol ging het ook niet echt lukken dit seizoen...
Die geruchten over Ben gaan al langer. Ben zat op z'n plek in Detroit maar vond zichzelf te goed. Nu is er een kans dat 'ie een pingpong bal wordt. En z'n plek nergens kan vinden.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef Ricard0j het volgende:
Lees ik nu pas. Geruchten gaan dat Ben Wallace misschien naar Knicks gaat.
Heeft dat uberhaupt wel zin?
JO misschien naar de Knick, ben beniewd wat daar dan uitrolt.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Die geruchten over Ben gaan al langer. Ben zat op z'n plek in Detroit maar vond zichzelf te goed. Nu is er een kans dat 'ie een pingpong bal wordt. En z'n plek nergens kan vinden.
En dit is alleen al waarom Rasheed in de All Star moet spelen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op maandag 11 februari 2008 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Die geruchten over Ben gaan al langer. Ben zat op z'n plek in Detroit maar vond zichzelf te goed. Nu is er een kans dat 'ie een pingpong bal wordt. En z'n plek nergens kan vinden.
Heeftie wel eens beter gedaan, geniale shit.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef popolon het volgende:
Prince 4-5 3pt in het eerste kwart.
29-9.
Zelfde drama als elk jaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:10 schreef Robertje het volgende:
1) Boston 39-9
2) Detroit 37-13
3) Orlando 32-21
4) Cleveland 29-22
5) Toronto 27-23
6) Washington 24-27
7) Atlanta 21-26
8) New Jersey 22-29
9) Philadelphia 22-30
10) Indiana 21-30
Moet je eens kijken naar het Oosten, zelfs met een losing record heb je PO kans
Dit jaar is het wel heel erg, de afgelopen 2 seizoenen had de nummer 8 net aan een losing record van 40-42, niet zit de no. 8 op -9 en de nummer 6 en 7 zitten er niet ver vandaan.quote:
Zou best kunnen. In het Westen kan iedereen van iedereen winnen in de play-offs. De Pistons en Celtics steken er gewoon bovenuit in het Oosten. Hawks volg ik overigens ook een beetje vanwege Al Horfordquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef no-look het volgende:
Wel leuk voor Atl als ze het halen. Ik wil Josh Smith wel eens in de playoffs zien. Boston en Detroit zijn trouwens wel erg sterk dit jaar, die doen niet voor het Westen onder. Sterker nog, ik zie één van die ploegen wel eens kampioen worden.
Detroit wint gewoon uiteraard.quote:
Mooi ik ben voor Popolon dus voor de Pistonsquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Detroit wint gewoon uiteraard.
Marion trouwens 23 punten en 18 rebounds. Ben benieuwd of Shaq dat zo ook weer lukt.
Het wordt een makkie voor jullie vannacht Popo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:52 schreef popolon het volgende:
Ik was bijna vergeten dat de Pistons het vierde kwart vaak goed uitspelen.
Miami speelt tenminste weer basketball, leuk om te zien.
Voor beide een redelijke deal.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:30 schreef popolon het volgende:
Yep
The proposed swap would send Devin Harris, Jerry Stackhouse and other players plus cash to New Jersey.
Sta ik van te kijken. Harris is een groot talent namelijk. Stackhouse is ideaal vanaf de bank, of in NJ zelfs in de basis.
Vind ik absoluut niet.quote:
Ze moeten zelfs nog een speler halen om aan de minimale eis van een Roster te voldoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |