ratio was te lang te laag. Helaaasch!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef Stinger__ het volgende:
@ DA: van TT gekickt? tsss :p
Een van de beste uk hard platen van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:03 schreef hp22 het volgende:
11. Technikal - Terminal Velocity [Nukleuz]
gefeliii!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:18 schreef jackson het volgende:
Overigens gister mijn Diploma in ontvangst genomen.... gezien de lichte vreugde verontschuldig ik mij alvast voor mijn dronkenschap vanavond. Excuses dus
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef DreamAway het volgende:
[..]
gefeliii!!!hoop dat ik over n paar maandjes hetzelde mag zeggen!
![]()
Idd, deze hadden ze als anthem moeten kiezenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een van de beste uk hard platen van vorig jaar
keihard centjes verdienen idd, maar dan wel bij een bedrijf dat ik écht kick vind, en niet voor t geld alleenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Zal toch wel?
Begin alvast maar te lachen trouwens want de arbeidsmarkt is een gekkenhuis op dit moment. Je kan overal beginnen tegen prima salarissen en goede voorwaarden! (ik begreep tenminste dat je ging werken na je studie toch?)
Uni, snap ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:46 schreef jackson het volgende:
Thrilllllll... je weet toch!
Uiteraard niet alleen voor het geld, alleen voor de lease-auto
Geldwolfquote:
Hmmwa daar is hij iets te oud voor. Maar ze hadden Alf wel ff kunnen vragen een anthem te maken. Juni ofzo kwam die plaat uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:25 schreef hp22 het volgende:
[..]
Idd, deze hadden ze als anthem moeten kiezen
Whehe, tegen die tijd laat ik me rijden!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Geldwolf![]()
Dan kan je eindelijk als je 27 bent eens een keer je rijbewijs halen
Je kwam het mij in eigen persoon meedelen dat het zo was!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef jackson het volgende:
Ooh, was ik dronken?
Viel allemaal erg mee toch
Advanced, je weet toch!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:46 schreef jackson het volgende:
Thrilllllll... je weet toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |