Ja dat om de Hamburger heenzit zodat niet al die ketsjup met uitjes op je vingers komt want na het tussenuur begint school weer!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stukje van het papiertje afscheuren? wtf?
Dat dus!!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg honger van dit topic.
En idd zonder augurk bestellen, voordeel is dan dat ze hem apart moeten maken en hij dus altijd warm is.
Maar duurt wel lang nu ga ik naar binnen bestel een hele zooi en als k dan wegga loop ik nog even heen kijk wat voor mcKrokets, mcChickens en hamburgers er nog in dat vak liggen en zeg doe mij maar die die der nog ligt.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
En idd zonder augurk bestellen, voordeel is dan dat ze hem apart moeten maken en hij dus altijd warm is.
Ik hoef nooit lang te wachten..... overigens duurt het niet langer om een hamburger zonder augurk te maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Maar duurt wel lang nu ga ik naar binnen bestel een hele zooi en als k dan wegga loop ik nog even heen kijk wat voor mcKrokets, mcChickens en hamburgers er nog in dat vak liggen en zeg doe mij maar die die der nog ligt.
Dat je het snapt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef Rekkie het volgende:
Bestel gewoon zonder augurk dan....![]()
is dat nou zo moeilijk
en jij denkt dat ze niet gewoon de augurk van een reeds gebakken hamburger verwijderen?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat doen ze niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze niet gewoon de augurk van een reeds gebakken hamburger verwijderen?
Ja opzichquote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze niet gewoon de augurk van een reeds gebakken hamburger verwijderen?
Nee want die ligt al met een papiertje erom te wachten op iemand die een hamburger besteld heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je krijgt dan inderdaad een verse hamburger zonder augurk, maar waarschijnlijk zit er dan wat anders tussen ipv augurk.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
mcdonalds troep noemen is zoooo 2003..quote:Op maandag 28 januari 2008 00:49 schreef Killer_Mom het volgende:
er zijn echt mensen die die troep eten? en vallen over een augurk? maat, dan ben je ver weg.
{zucht] maak je zin af waar je die wil hebben, mond kont. ? verte l!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mag ik dan jouw augurk? Ik vind ze heerlijjk
Kanker, nog nooit zo'n onzin gehoordquote:Op maandag 28 januari 2008 00:51 schreef Maikuuul het volgende:
Burger king, dat zijn pas hamburgers, niet die kleine sponsjes bij macrofls.
Je moet gewoon een dubbele whopper pakken.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kanker, nog nooit zo'n onzin gehoord. Heb je die reclames gezien voor de chili cheese burger? Ziet er godsgruwelijk lekker en groot uit. Het is een klein pokkedingetje door de helft gesneden met een laag kaas erover. Blegh!
Inderdaad... dat is het enige wat een beetje smaak geeft aan die meukquote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef classpc het volgende:
Die augurken horen erbij hoor. Ik vind ze wel lekker trouwens
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Augurk hoort op een hamburger, smakeloze barbaren!
Het hoortquote:Op maandag 28 januari 2008 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Augurk hoort op een hamburger, smakeloze barbaren!
Nou ja, opzich is een McD hamburger niet representatief, maar het hoort toch!.
Gebakken rode peper.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
Mayo, curry en uitjes![]()
Tomaten, sla, augurk en andere groente op een hamburger
Met een groene flats als extratjequote:Op maandag 28 januari 2008 10:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Zonder augurk bakken ze m ook nog speciaal voor je. Heb je er een die nog lekker warm is.
Spuit 11.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Zonder augurk bakken ze m ook nog speciaal voor je. Heb je er een die nog lekker warm is.
"erop flikkeren wat je wilt"quote:Op maandag 28 januari 2008 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spuit 11.
Overigens kom ik nooit in een mac/bk/kfc oid. Ik maak m'n eigen hamburgers. Stukken lekkerder en je kan er op flikkeren wat je wilt.
Zonder die augurk zouden we de McDonalds niet kennen..quote:Op maandag 28 januari 2008 12:02 schreef DSS24 het volgende:
De augurk is de finishing touch die het voor mij nog lekkerder maakt.
Ik ben helemaal geen tokkie.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:02 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
"erop flikkeren wat je wilt"
omg wat ben jij voor tokkie
Ik vertel over dingen "ergens op leggen"quote:Op maandag 28 januari 2008 12:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen tokkie.![]()
Maar als je het over het segment van de mac hebt heb je het wel degelijk over erop flikkeren.
Je hebt ook wel gelijk hoor, ik zal het in het echt ook nooit zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:28 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik vertel over dingen "ergens op leggen"maarja ieder z'n eigen mix op 't abn
Heb je dan zo'n smetvrees dat je niet eens je eigen vingers af durft te likken?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ja dat om de Hamburger heenzit zodat niet al die ketsjup met uitjes op je vingers komt want na het tussenuur begint school weer!
anders lees je de topics in je eigen forum even...quote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef Bob-B het volgende:
Ik bestel altijd zonder augurk, alleen al omdat ik dan zeker weet dat ik een verse krijg.
Klootzak. Jij ook Rekkie.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef Bob-B het volgende:
Ik bestel altijd zonder augurk, alleen al omdat ik dan zeker weet dat ik een verse krijg.
OMG, mietje!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ja dat om de Hamburger heenzit zodat niet al die ketsjup met uitjes op je vingers komt want na het tussenuur begint school weer!
Ik bestel m'n Quarterpounder altijd zonder mosterd.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef Rekkie het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
quote:
Nee hoor, meestal als je een hamburger zonder augurk besteld, halen ze netjes de augurk eraf!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:59 schreef CyclingGirl het volgende:
idd, en zo ging dat ook bij de Burger Kingquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Frosting het volgende:
[..]
Dat denk jeIk heb tijdje gewerkt bij McDonalds Muntplein. Als iemand vroeg zonder augurk, haalde een vies ventje die met zn vingers van de burger, pakte hem opnieuw in. En riep Hamburger zonder augurk.
viezigheid?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:13 schreef Ace1 het volgende:
Zo'n augurk geeft nou nét dat beetje extra aan mijn burger
Ja een broodje Kroket, daar voor ga je naar de Macquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
De augurk is juist wel lekker, maar wat pas echt lekker is, is natuurlijk de McKroket
Neuh niet echt, maar als je er dan toch bentquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja een broodje Kroket, daar voor ga je naar de Mac
Dan neem je een El Maco Grandequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh niet echt, maar als je er dan toch bent
Ik heb daar een keer hele brokke pees in mij mc kroket gehad, nevernooit een mc kroket voor mij meer!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
De augurk is juist wel lekker, maar wat pas echt lekker is, is natuurlijk de McKroket
Alleen jammer dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Agiath het volgende:
Homo's
Echte mannen nemen met extra augurk
Kan wel, dan neem je gewoon 2 hamburgersquote:
Ja vieze in mijn gevalquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:17 schreef Neruo het volgende:
De augurk op de McDonalds burger is bijna het enige wat dat ding nog een beetje smaak geeft.
Ik haal ze er ook altijd afquote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef M-I-L-F het volgende:
MCDONALDS HAMBURGERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weer Euroknaller hier! Heerlijk, ze knallen erdoorheen.. maar WAAROM DOE JE ER VAN DIE VIEZE AUGURKZERS op, dat smaakt niet NIET niet LEKKER...
Nu moet ik steeds een stukje van het papiertje scheuren dat stukje augurk eraf en dan pas eten dat kost tijd en tijd is geld en mcDonalds is al duurder..
Hahaha, netjes man! Geweldig!quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:25 schreef Sander170 het volgende:
Ja hetzelfde als dat ik laatst en Big Tasty met extra kaas bestelde:
''Ja dat kon wel ''alleen'' als ik hem zonder sla nam,
aangezien ik toch niet zo gek ben op die chemische Mc sla,
zei ik is prima maar wél extra kaas dan hé,
ja hoor is geen probleem kreeg ik te horen.
En even later een Big Tasty met extra kaas hoor,toppie.
Wazig, waarom moet je hem zonder sla nemen als je extra kaas wil?quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:25 schreef Sander170 het volgende:
Ja hetzelfde als dat ik laatst en Big Tasty met extra kaas bestelde:
''Ja dat kon wel ''alleen'' als ik hem zonder sla nam,
aangezien ik toch niet zo gek ben op die chemische Mc sla,
zei ik is prima maar wél extra kaas dan hé,
ja hoor is geen probleem kreeg ik te horen.
En even later een Big Tasty met extra kaas hoor,toppie.
Ik ga er vanuit dat ze het een beetje met elkaar compenseren het ''ene'' eraf het ''andere'' erbij!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:43 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Wazig, waarom moet je hem zonder sla nemen als je extra kaas wil?
Om kosten te besparen zeker?
Toevallig bij de Mac gewerkt?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:08 schreef Houtspeer het volgende:
Dat is zo triest, vragen om een hamburger zonder augurk.. dan moet de gene in de keuken daar op letten, de kassamedewerker zit te zeuren waar de hamburger zonder augurk blijft, gast in keuken zegt dat hij het is vergeten, eerst maar een rondje bigmacs maken want die verkopen ook goed, na 5-10 minuten is jouw hamburger zonder augurk klaar, de kassamedewerker ziet dat maar moet eerst zijn huidige klant helpen, daarna moet hij jou zoeken om jouw hamburger zonder augurk te geven. En dat duurt dan ook weer even, moeten de klanten in de rij nog langer wachten en ontstaat er weer gezeur.
Het enige wat jij kon doen om dit alles te voorkomen is een zielig augurkje tussen je hamburger uit mikken. 5 seconden werk.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Toevallig bij de Mac gewerkt?
Of je bent Manager van McD. Nederland of je moet gewoon even je mond houden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja
Enne Sander170, als het waar is wat jij zegt was die ene McDonalds in strijd met de regels. Want het mag gewoon niet. En over het 'dit weg en dat erbij' is helemaal raar.
Want dat ding gewoon eraf flikkeren is bij jou onbekend?quote:Nu moet ik steeds een stukje van het papiertje scheuren dat stukje augurk eraf en dan pas eten
En hem er dan toch op krijgen, ondanks de "Speciaal voor u gemaakt" sticker.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef Rekkie het volgende:
Bestel gewoon zonder augurk dan....![]()
is dat nou zo moeilijk
Het is best een knappe prestatie hoor, om bij de mac een bestelling mee te krijgen die helemaal klopt.quote:
Kan zijn dat ze toen in strijd met de regels waren, het is waar wat ik zeg jazeker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja
Enne Sander170, als het waar is wat jij zegt was die ene McDonalds in strijd met de regels. Want het mag gewoon niet. En over het 'dit weg en dat erbij' is helemaal raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |