abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56352168
Heyy
Marktplaats was vandaag erg druk door mij.. was aan het kijken naar auto's, omdat tja hierom:

De APK van de TDI is verlopen, en de belasting van diesel gaat omhoog dus gaat hij weg..
en er komt een Nissan Primera 2.0 Sedan in de plaats:
De Nissan komt uit 97 en heeft maar 235.xxx km op de teller.


quote:
Merk: Nissan
Model: Primera
Bouwjaar: 1997
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: LPG
Gewicht: 1180 kg
Kleur: Grijs
Vermogen: 96kW
Cylinderinhoud: 1998cc

KM-stand: 235 000

APK: 8-2008


Nissan Primera Sedan LPG G3. LPG installatie en airco werken goed. Onlangs vervangen: LPI pomp, dynamo, bougies, filters, vloeistoffen.
Wat zijn hier de punten van waar ik op moet letten tijdens aankoop?
dwz.. bekende roestplekjes, bekende slijtages.. etc.. etc..

Morgen ga ik em samen met mn vader bezichtigen.. en hoogstwaarschijnlijk ook meenemen.

Groetjes
Turquaz52
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56353868
niemand?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56353939
Geduld man! Niet iedereen zit snachts achter de pc.

Je weet zelf waar je op moet letten bij aankoop van een auto, als je daar nou eens op let?
  maandag 28 januari 2008 @ 00:54:56 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_56353951
Je hebt net weet ik veel hoeveel geld in die TDI gepompt

Maar die Nissan is wel puik opzich ja. Km stand is vrij hoog maar dat moet hij wel aankunnen opzich. Ik ken de auto niet verder dus kan niet zeggen wat de zwakke punten zijn. Sowieso kijken naar het onderhoud (boekjes bekijken) en misschien een ANWB keuring bedingen bij aankoop? Dus dat jij de ANWB keuring betaald als hij goedgekeurd wordt (en dan dus ook de auto koopt) en indien de auto niet goed is dat hij het betaald ofzo.
pi_56354418
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef vannelle het volgende:
Geduld man! Niet iedereen zit snachts achter de pc.

Je weet zelf waar je op moet letten bij aankoop van een auto, als je daar nou eens op let?
Ik weet natuurlijk wel waar ik op moet letten @ een aankoop van een auto..
Maar ik vroeg om aandachtspunten. Dwz.. van deze auto.. waar ik dan op moet letten. (ophanging, vreemde geluiden, motor)
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef leolinedance het volgende:
Je hebt net weet ik veel hoeveel geld in die TDI gepompt

Maar die Nissan is wel puik opzich ja. Km stand is vrij hoog maar dat moet hij wel aankunnen opzich. Ik ken de auto niet verder dus kan niet zeggen wat de zwakke punten zijn. Sowieso kijken naar het onderhoud (boekjes bekijken) en misschien een ANWB keuring bedingen bij aankoop? Dus dat jij de ANWB keuring betaald als hij goedgekeurd wordt (en dan dus ook de auto koopt) en indien de auto niet goed is dat hij het betaald ofzo.
Ik heb al rond de 5/600,- incl. onderhoud aan de TDI uitgegeven.. en als de Belasting neit een stukje werd opgekrikt zou er in februari ook nog eens een Vento front op komen.. totaal gratis icm inruil van mijn front, alles geregeld.. maar tja, ik zag het aankomen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56357969
en up?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56361818
up?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56362217
mensen, nog 1 uurtje en we vertrekken..
Zijn er specifice dingen waar we op moeten letten bij dit model?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56363097
Bij mijn weten zijn dit ijzersterke auto's.
Als het goed lijkt en goed aanvoelt is het volgens mij ook wel goed.

Succes!
pi_56363684
Waar je goed op moet letten is of de spinners niet van plastic zijn.
pi_56368759
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Waar je goed op moet letten is of de spinners niet van plastic zijn.
Zijn orginele wieldoppen.. dankje
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:17 schreef vannelle het volgende:
Bij mijn weten zijn dit ijzersterke auto's.
Als het goed lijkt en goed aanvoelt is het volgens mij ook wel goed.

Succes!
Dat dacht ik dus ook, precies 3 uur na aankoop staan we voor de stoplichten en *pats..*
De aandrijf as is er uit gevlogen... Heb em naar garage laten slepen, en zij kwamen tot de conclusie dat niemand hier verantwoordelijk voor kon zijn.. dat het een vaker voorkomend probleem is.. Dat de as (borgring?/keering?) gewoon roesten en rotten.. en dat ie waarschijnlijk zijn beste tijd heeft gehad.. het blijft tenslotte een auto van 10 jaartjes oud

Onderdelenzoeker.nl, here i come!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56371318
Dan zullen beide? homokineten al bijzonder slecht zijn geweest, anders hadden die wel meegegeven bij een hoogteverandering van het wiel.
Anders kan die as er nooit uit schieten volgens mij.......
En ze zullen idd de borgring bedoelen die de as in de bak vast moet houden.

Maar het is iig geen groot probleem.

Rest van de auto zal wel oké zijn anders had je'm niet gekocht toch?
pi_56372013
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:27 schreef vannelle het volgende:
Dan zullen beide? homokineten al bijzonder slecht zijn geweest, anders hadden die wel meegegeven bij een hoogteverandering van het wiel.
Anders kan die as er nooit uit schieten volgens mij.......
En ze zullen idd de borgring bedoelen die de as in de bak vast moet houden.

Maar het is iig geen groot probleem.

Rest van de auto zal wel oké zijn anders had je'm niet gekocht toch?
We moesten zowiesow al een auto hebben..
Maar voordat ik de man belde van dat ik er was heb ik eerst ff hier en daar gekeken..
Naar de lijnen van de motorkap (evt. vroegere schade), roest @ alle 4 de dorpels..
wielkastranden op beschadigingen..
Banden, roest hier en daar.. maar niks kunnen vinden.. Toppie

Toen meneertje Onno er bij gehaald, en na de motor geluisterd.. Bleek dat de waterpomp zijn beste tijd heeft gehad.. die moet ook nog es vervangen worden.. beetje onderhandeld.. (uiterraard op zn Turks ) en 500,- van de prijs afgehaald
Vraagprijs was 2500,- ik nam em mee voor 2000

Lekker op de NL snelweg terug naar huis (paps achter het stuur uiterraard) gekeken hoe snel hij ging, gemiddeld met 150/160 zijn we thuis aangekomen, toen ff na de garage om de VariantTDI in te leveren ( )
Dus mijn vader zegt van: kom ff voltanken de tank, morgen werke 140Km te gaan..
Zo gezegt zo gedaan, komen we aan, volgetankt voor 12,50
Draaien we ons om, komen we op kruispunt met stoplichten, het is groen mijn vader maakt toeren tot 2000RPM laat de koppeling langzaam opkomen en boemm.. klak-klak-klak.. Okee zei ik, daar ging Meneertje Aandrijfasje
Ik kijk op de grond, ik zie niks..
50m verderop is de garage waar we vaker komen, (goede kennissen). Hun zeiden zelf ook van: Is niet de schuld van de verkoper noch de koper. Zo iets zou ik zelfs niet hebben gezien als ik daar niet zo specefiek op lette.. het is een veel voorkomend probleem dat zo iets veroest en verrot (watte?) en dat ie zomaar afbreekt.

quote van de Nissan club.nl:
quote:
Author: Banzai
Nette Prima, zo van de foto's.
Begint al wel met een bekend kwaaltje, maar dat gaat straks helemaal goedkomen.
Veel plezier ervan

Ik hou jullie wel op de hoogte.. indien gewenst hier

DTM uitlaat had ik al klaar liggen al vanaf die Turbo* 1.6 Nissan Primera die komt er ook binne de korste keren onder.. (niet zo'n sjonnie brulpijp maar met een subtiele chrome sierstuk met een holler geluid)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Turquaz52 op 28-01-2008 22:05:00 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56372621
Ik ben wel weer toe aan een 'project' van je. Graag zo snel mogelijk!
pi_56373021
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef tevebe het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een 'project' van je. Graag zo snel mogelijk!
Zoals ook op de PrimeraClub staat:
quote:
Ik heb geen idee wat ik nu met de P11 ga doen, ik had nu nog alleen velgjes + uitlaat op het oog..
Voor de rest mss nog un x een verlaging. Mss verder nog een mooie subtiele spoilertje en een CAI (kijken of ie niet moeilijk doet dan ivm LPG)

Ooit mss een keer als ik geld heb kijk ik wel verder.. maar dit is nog wel om ff zoet mee te blijven

als eerst: DTM uitlaat dr onder, daarna mss verlagen, Koplampen, achterlampen, daarna velgjes, daarna spoilertje (kleintje, van de GT) en dan tja, details... project kan je het niet noemen... maar 't is wel leuk om te zeggen wat ik vandaag heb gedaan idemdito voor morgen vandaag berichtje gekregen:
quote:
AUTOSLOPERIJ DE JONG uit Twijzel kan u de volgende onderdelen leveren:

*************************************************************************************
AANDRIJF ASSEN VOOR
Prijs: 55 euro Garantie: 1 jaar

OPMERKING: nieuwe homokeneten
-------------------------------------------------------------------------------------

Eventuele verzendkosten binnen Nederland bedragen: euro 16


*************************************************************************************
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56470010
Aighttt Aandrijfassen in tha house
Morgen monteren, nu nog de kachel weerstand vervangen, en weer Deijne (Mekka van de Jappanse auto bezitters)
Heb namelijk chrome deurhendels gevonden op een Primera, en nog een spoilertje, set velgjes etc etc..
GVD ik moet er vaker heen man
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56470730


Zo moet ie worden?
pi_56471385
Heeft Turquaz z'n auto paar uurtjes, en dan mankeert er al van alles aan, en vliegt de aandrijfas er ook nog uit .
Verwijderd door Admin.
pi_56471585
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:44 schreef Jimmeh het volgende:
[ afbeelding ]

Zo moet ie worden?
mwa, komt in de buurt.. vind die lip niet echt mijn ding..
Ik had dit in gedachten:
Zo iets mag hij wel worden van mij:

Deze velgen zullen niet misstaan vind ik:

incl met deze spoilert:

(excl. overige plastic )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56471606
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:05 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Heeft Turquaz z'n auto paar uurtjes, en dan mankeert er al van alles aan, en vliegt de aandrijfas er ook nog uit .
niet uit, doormidden
maar is een bekend kwaaltje
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56471952
Wanneer krijg je rijbewijs trouwens? En welke auto ga je dan nemen? Ik las ergens dat je dan met een Honda Civic zou beginnen?

Wat is er dan mis met een Ford Escort? Nog goedkoper, en even betrouwbaar.
Verwijderd door Admin.
pi_56472408
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:31 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wanneer krijg je rijbewijs trouwens? En welke auto ga je dan nemen? Ik las ergens dat je dan met een Honda Civic zou beginnen?

Wat is er dan mis met een Ford Escort? Nog goedkoper, en even betrouwbaar.
Nu je het zegt,
Ik wou beginnen met een CRX Del Sol Cabrio.
Maar aan de andere kant, een escrot kost ook niks meer, 200,- heb je dr al een.. en belasting + verzekering is bijna niks..
Maar tja, eerst rijbwijs, dan neem ik de auto vn mn vader over... endan een Honda als ik een vast baantje heb met een mooi inkomen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56472829
Waar woon je trouwens?

Hier eentje. Voor een auto van 15 á 16 jaar oud, is ie best nog snel. 8 seconden naar 100km/h

Belasting kost geen drol, want hij is relatief gezien licht als een veertje.
Verwijderd door Admin.
pi_56473207
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:13 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Waar woon je trouwens?

Hier eentje. Voor een auto van 15 á 16 jaar oud, is ie best nog snel. 8 seconden naar 100km/h

Belasting kost geen drol, want hij is relatief gezien licht als een veertje.
ik heb dr in gereden, en ja, die willen wel snel vooruit
Maar geen een verzekeringsmaatschapij wacht vol met smacht op een jongetje van 18 rijden in een Escort 2.0 16v
Wordt te duur, k heb een vriend die nu 1000,- in de min staat @ de bank omdat hij een Calibra 2.0 16v heeft, wat hij aan verzekering betaald is gewoon associaal veel
Dat wil ik niet, dus drm een 1.5 ESi tje is ook relaxt hoor
of 1.3 Escort met een 2.0 16v blok dr in
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56473323
Nice... 1.3 escort met 2.0 blok derin is wel te doen denk ik. Heb een 1.3 blok onder handen gehad, qua grootte verschillen ze niet eens. RDW keurt pas als je meer cylinders erin doet.

tis wel teringveel werk dat swappen, reken maar op 40 manuren. Want alles moet nog ff fijn afgesteld worden he. Maar als ik zie hoeveel tijd je in je projecten steekt, dan kan je dit best nog bij hebben
Verwijderd door Admin.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 09:56:43 #26
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56475338
Turquaz52 Verneukt een Primera
pi_56476460
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:38 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Nice... 1.3 escort met 2.0 blok derin is wel te doen denk ik. Heb een 1.3 blok onder handen gehad, qua grootte verschillen ze niet eens. RDW keurt pas als je meer cylinders erin doet.

tis wel teringveel werk dat swappen, reken maar op 40 manuren. Want alles moet nog ff fijn afgesteld worden he. Maar als ik zie hoeveel tijd je in je projecten steekt, dan kan je dit best nog bij hebben
ach ja, maark weet niet, ik denk toch dat ik een Oldtimer neem, en de escort er bij oid.. En de escort schorsen maar dan nogsteeds al eerste auto heb, in de tussen tijd dat ik dan mn oldtimer rij, dan doe ik wel iets met de escort, een ander blokkie in oid.. of een RS Turbo blokkie
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56482848
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:33 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik heb dr in gereden, en ja, die willen wel snel vooruit
Maar geen een verzekeringsmaatschapij wacht vol met smacht op een jongetje van 18 rijden in een Escort 2.0 16v
Wordt te duur, k heb een vriend die nu 1000,- in de min staat @ de bank omdat hij een Calibra 2.0 16v heeft, wat hij aan verzekering betaald is gewoon associaal veel
Dat wil ik niet, dus drm een 1.5 ESi tje is ook relaxt hoor
of 1.3 Escort met een 2.0 16v blok dr in
Een ESI is een 1.6
pi_56483001
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:38 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
RDW keurt pas als je meer cylinders erin doet.
En welk tjoeningkrantje heb je deze fabel nu weer gelezen? Andere motorcode is keuren!
pi_56483107
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:39 schreef 1299 het volgende:

[..]

En welk tjoeningkrantje heb je deze fabel nu weer gelezen? Andere motorcode is keuren!
Andere motorcode is administratief werk bij RDW. Peuleschiltje van niks...
Maar als je echt swapt naar een blok met meer cylinders of een vermogenstoename van minstens 40%, dan wordt-ie echt helemaal grondig gekeurd door RDW.

Sterker, ook met een 2.0 blokkie erin met vermogenstoename van meer dan 40% hoeft er helemaal niks gekeurd worden. Er rijden al standaard Escort's rond met 2.0 motor. Zodoende hoeft er niets omgekeurt te worden bij het RWD, simpelweg vanwege het feit dat er al een 2.0 16v Ford Escorts bestaan. Er is dus al een type goedkeuring voor.
Verwijderd door Admin.
pi_56483447
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:47 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Andere motorcode is administratief werk bij RDW. Peuleschiltje van niks...
Maar als je echt swapt naar een blok met meer cylinders of een vermogenstoename van minstens 40%, dan wordt-ie echt helemaal grondig gekeurd door RDW.

Sterker, ook met een 2.0 blokkie erin met vermogenstoename van meer dan 40% hoeft er helemaal niks gekeurd worden. Er rijden al standaard Escort's rond met 2.0 motor. Zodoende hoeft er niets omgekeurt te worden bij het RWD, simpelweg vanwege het feit dat er al een 2.0 16v Ford Escorts bestaan. Er is dus al een type goedkeuring voor.
Andere motorcode is kijken of er reeds een type goedkeuring voor bestaat. Een 2 liter motor in een oudere civic is dus no-go. En die type goedkeuring is niet alleen afhankelijk van de motor lieve schat. Je zal dan ook alle andere onderdelen indezelfde type goedkeuring staat moeten brengen (remmerij, ophanging).

En een vermogenstoename zonder wijziging van motorcode hoeft niet gekeurd te worden daar het vermogen niet opgegeven is.

Jouw eerdere opmerking over zelfde aantal cylinders slaan al helemaal nergens op en dat je weet je zelf ook want je hebt deze informatie nu zojuist opgezocht ofzo want net zei je iets wat je nu zelf ook tegenspreekt. Heeft dan ook niks met het aantal cylinders te maken.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:31:37 #32
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_56483808
Een verandering aan cilinders geeft problemen bij de APK. Op het kenteken staan de aantal cilinders vermeld, en dit moet kloppen...

De APK schrijft niet voor dat er een motorcode gecontroleerd dient te worden, dus meer vermogen is geen probleem, meer cilinders officieel wel!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_56483936
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Een verandering aan cilinders geeft problemen bij de APK. Op het kenteken staan de aantal cilinders vermeld, en dit moet kloppen...

De APK schrijft niet voor dat er een motorcode gecontroleerd dient te worden, dus meer vermogen is geen probleem, meer cilinders officieel wel!

We hadden het dan ook niet over de periodieke keuring maar over rdw en typegoedkeuring
pi_56490366
Mijn weten is:
Waneer te keuren @ de RDW?
Als je er een ander blok dan je eige blok inbouwt.

Ja maar kijk, ik heb een blok ingebouwd die al geleverd was in mijn type auto
Dan moet je een bewijs op papier hebben v.d. dealer waarop staat dat deze motorcode in je type auto voorkomt, dan word het alleen maar overgeschreven en betaal je d8 ik 75,-

Ik heb een ander motorblok dan wat mijn type auto werd geleverd
Indien je meer dan 40% vermogen winst hebt of meer cylinders, dan word het uitgebreid onderzocht, naar o.a. remmen, ophaning, motorophanging etc.. etc.. en dit kan oplopen tot een paar kei harde honderden euri's

(Dit is wat ik weet, correct me if im wrong )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56546777
Maarem ik wou nog fftjes een beetje showen met de auto.. dus hier wat verse pics (net gemaakt)








Vandaag gehaald, Bosch EaroTwins:


Reacties zijn welkom..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56547271
Audi wissers?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:44:42 #37
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_56547362
er staat een wrak voor de deur. T rijdt nieteens
Wel in goede staat dat wrak.


En t is AeroTwins.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_56547403
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 18:35 schreef Geqxon het volgende:
Audi wissers?
AeroTwins van Bosch, word ook geleverd op de nieuwe VAG auto's ja

Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:49:04 #39
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_56547404
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 18:35 schreef Geqxon het volgende:
Audi wissers?
Nee. Audi vraagt 90 euro voor een setje wissers van pak m beet 30 euro
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_56547453
Geen JDM wissers?
pi_56549490
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 18:49 schreef lipje het volgende:

[..]

Nee. Audi vraagt 90 euro voor een setje wissers van pak m beet 30 euro
Ik wou die ook bijna halen (was per stuk 45,- gvd.. ) Ik dacht dat er 2 in zaten
Natuurlijk terug gerend en de AeroTwins gehaald
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56549499
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Geen JDM wissers?
nope, niet mooi
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56549755
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:23 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

nope, niet mooi
Er komen toch wel JDM blinkers op??
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:51:14 #44
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_56550075
ik heb ook een primera P11 maar dan een GT uitvoering.

en ik heb der 5 spaaks 17 inch thoora velgen opliggen.





verder andere achterlampen en de gril is aangepast

aandrijf as is een kwaal van deze wagen het anti resonatie rubber wat op de as zit geklemd met een stalen klem. hiervan gaat de stalen klem roesten en deze roest wreet in je aandrijf as en hup einde oefening.

De bodykit spoiler en bumper zijn OEM voor de GT versie.
pi_56557985
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze velgen zullen niet misstaan vind ik:
[ afbeelding ]
Die velgen zijn inderdaad wel blits. Wel opletten dat je de auto dan niet ook nog gaat verlagen, want dan wordt het fout.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:37:43 #46
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_56562891
Lueck!
pi_56563294
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef -chefke- het volgende:
ik heb ook een primera P11 maar dan een GT uitvoering.

en ik heb der 5 spaaks 17 inch thoora velgen opliggen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

verder andere achterlampen en de gril is aangepast

aandrijf as is een kwaal van deze wagen het anti resonatie rubber wat op de as zit geklemd met een stalen klem. hiervan gaat de stalen klem roesten en deze roest wreet in je aandrijf as en hup einde oefening.

De bodykit spoiler en bumper zijn OEM voor de GT versie.
Dude.. die achterlichten
Ik weet dat er geen ander aftermarket achterlichten zijn voor de P11, maar aub.. dit is toch
Maar ja, ieder zijn eigesmaak.. Ik ben nu aan het sparen voor G20 Achterlichten, en mss ook JDM koplampen.
En de knipperlichten, die worden mss als ik de JDM Koplampen heb, JDM oranje
En dan blijft het er bij qua uiterlijk.. ik ga meer geld uitgeven nu aan ICE
Hij is qua uiterlijk al helemaal strak, lekker sjiek.. hoef geen tuning object van te maken..
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die velgen zijn inderdaad wel blits. Wel opletten dat je de auto dan niet ook nog gaat verlagen, want dan wordt het fout.
Verlagen hoeft niet, de Mera plakt lekker op de grond bij bochten, en helt minimaal over.. veel betere wegligging dan de Variant toen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56637611
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Er komen toch wel JDM blinkers op??
nee...
't is ook eigenlijk geen Japanner eerlijk gezegt.. het ontwerp etc.. mss wel, maar productie e.d. is in engeland/spanje of weet ik veel waar geweest.
Vandaar ook dat ik hem zo laat, en gewoon OEM parts gebruik en geen/weinig JDM. Mistlampen,, Xenon 8000k, spiegels in kleur, heldere blinkers in zijschermen, velgjes en klaar is turQie qua uiterlijk..
zo iets:

En ja, ik weet dat fotosoep niet mijn ding is
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 10 februari 2008 @ 10:08:16 #49
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56639244
Waarom 8000k xenon en geen 6000k?
pi_56640785
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:08 schreef Supra_Turbo het volgende:
Waarom 8000k xenon en geen 6000k?
8000k geeft een mooi blauw gloed op de grond samen met een mooi witte licht..
endat vind ik mooi.. is ook niet zo sjonnie als 10000k of 12000k of 30000k
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_56695564
k kan mn oude post niet wijzigen, dus hier ff een repost van de fotosoep:


Vandaag de auto opde brug gezet, ff van onder geinspecteerd.. en:
Met een school maatje ff gekeken of de P10 eindemper onder zou kunnen passen met aanpassingen, en ja hij past wel.. maar man, man, man.. wat een kk groot einddemper heeft dat ding wel niet man? Hij moet er echt snel onderuit
Ik zit nog te twijfelen tussen een Spaggetiespruitstuk, of Velgjes.. het moet 1 van de 2 worden, want zoveel cash heb ik niet, na mijn nieuwste aanwinst: Aprila RS50
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:31:50 #52
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_56697414
Waarom zou jij de velgen/uitlaat van je vaders auto gaan betalen

snap het niet helemaal meer denk ik
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:13:32 #53
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56702071
Ik snap überhaupt niet waarom er één of andere Sjonnie-uitlaat onder een Nissan Primera moet komen...
pi_56706868
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:13 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er één of andere Sjonnie-uitlaat onder een Nissan Primera moet komen...
is geen sjonnieuitlaat, het maakt ook amper meer geluid..
't is gewoon dat het hier staat te rotten (heb hem nog van de P10 Estate) en tja, nu we weer een nissan hebben kan het er netzo goed onder toch?

Nogmaals, het is geen sjonniebrulpijp van een diameter van 20cm.. oid.. maar gewoon lekker subtiel

En deze auto is binnekort van mij Rijbewijs halen, en inleveren de sleutels paps
En als 2e auto wil ik dan een Oldtimertje dr bij, maar dat komt later pas.. eerst rijbewijs
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')