abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56695564
k kan mn oude post niet wijzigen, dus hier ff een repost van de fotosoep:

Vandaag de auto opde brug gezet, ff van onder geinspecteerd.. en:
Met een school maatje ff gekeken of de P10 eindemper onder zou kunnen passen met aanpassingen, en ja hij past wel.. maar man, man, man.. wat een kk groot einddemper heeft dat ding wel niet man? Hij moet er echt snel onderuit
Ik zit nog te twijfelen tussen een Spaggetiespruitstuk, of Velgjes.. het moet 1 van de 2 worden, want zoveel cash heb ik niet, na mijn nieuwste aanwinst: Aprila RS50
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:31:50 #52
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_56697414
Waarom zou jij de velgen/uitlaat van je vaders auto gaan betalen

snap het niet helemaal meer denk ik
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:13:32 #53
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56702071
Ik snap überhaupt niet waarom er één of andere Sjonnie-uitlaat onder een Nissan Primera moet komen...
pi_56706868
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:13 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er één of andere Sjonnie-uitlaat onder een Nissan Primera moet komen...
is geen sjonnieuitlaat, het maakt ook amper meer geluid..
't is gewoon dat het hier staat te rotten (heb hem nog van de P10 Estate) en tja, nu we weer een nissan hebben kan het er netzo goed onder toch?

Nogmaals, het is geen sjonniebrulpijp van een diameter van 20cm.. oid.. maar gewoon lekker subtiel

En deze auto is binnekort van mij Rijbewijs halen, en inleveren de sleutels paps
En als 2e auto wil ik dan een Oldtimertje dr bij, maar dat komt later pas.. eerst rijbewijs
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')