SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:52 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de ontslagen zijn er altijd rond deze tijd vh jaarquote:Gordon B. Ouellette, 41, of Monica Dr., Nashua passed away unexpectedly Monday February 4, 2008 at Southern NH Medical Center.
Mr. Ouellette was born in Tewksbury, MA on April 17, 1965 a son of Ralph Ouellette of Gilford and Mary (Meisner) Ouellette of Nashua. He was the husband of Lynn (Levesque) Ouellette of Nashua.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Hmm iemand enig idee naar welk email adres ik moet mailen. Heb nog geen nummer ontvangen van WWE Magazine terwijl die bij iedereen al in de bus ligt, ze zeggen dat je wel kan bellen maar mijn engels is nou ook weer niet zo goed dat ik een telefoongesprek kan houden.
quote:Source: PWInsider
As we have been predicting for a while now WWE development territory Ohio Valley Wrestling has been dropped from the WWE banner. In a meeting with contracted developmental talent today Ty Bailey and John Laurinaitis announced that the roster will be moved over to FCW and all future development will take place under the one roof in Florida. Wrestlers were also reportedly told that nobody will be released during the move. WWE have been moving OVW talent to FCW for a number of months now and the morale over there has been low for a long time.
Het duurt volgens mij iets van 4-6 weken tot je het eerste magazine krijgt, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Hmm iemand enig idee naar welk email adres ik moet mailen. Heb nog geen nummer ontvangen van WWE Magazine terwijl die bij iedereen al in de bus ligt, ze zeggen dat je wel kan bellen maar mijn engels is nou ook weer niet zo goed dat ik een telefoongesprek kan houden.
Week 8 nu, en andere mensen hebben het blad al binnen gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Het duurt volgens mij iets van 4-6 weken tot je het eerste magazine krijgt, misschien dat het daar aan ligt?
http://www.wwe.com/help/contactus/quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:28 schreef Wessiej het volgende:
Hier volgens mij ook, voor 15 euro ergens in een verlaten winkel.
Maarja, niemand een idee van een algemeen wwe email adres, of voor het magazine gedeelte?
Ik heb eens rond zitten kijken op die pagina, alle pagina's waar je zou kunnen mailen werken niet, of bestaan niet. En andere pagina's wijzen weer terug naar die paginaquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef Wessiej het volgende:
Zover was ik ook nog wel, staat alleen dit ;
For inquiries, please contact the customer service department at: 1-800-244-9279
En om nou een telefoon gesprek te houden... Liever een email adres, maar kan er geen vinden van...
Bestand is wel aardig groot voor mail. Welk programma gebruik jij dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:01 schreef wc-eend het volgende:
Ik kan wel voor je kijken hier maar dan moet je ff die avi mailen ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wc-eend ik heb die zelf ook. En daarmee werkte het niet helaas. Ik kijk nog wel even rond![]()
Rat on a pole was al aangekondigd voor deze Impact, de 3d / x division match staat al een tijd geplanned voor de PPV, briefcases verhaal zal nog wel even duren en ook die sharkboy match was al bekend. Niet echt spoilers dus imoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Um, spoilers misschien Cubeforc3?
Waar al aangekondigd? Vorige Impact hadden ze niks gezegd en er stond niks op de sitequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Rat on a pole was al aangekondigd voor deze Impact, de 3d / x division match staat al een tijd geplanned voor de PPV, briefcases verhaal zal nog wel even duren en ook die sharkboy match was al bekend. Niet echt spoilers dus imo
Was vorige week wel aangekondigdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waar al aangekondigd? Vorige Impact hadden ze niks gezegd en er stond niks op de site
Die lezen gewoon de spoilers, ik lees nooit spoilers want ik zie het liever zelf, veel leuker.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hm misschien dacht ik dat die match aangekondigd was doordat er al tig columns op sites stonden over die specifieke match en dat er over werd gesproken op wrestling radio shows. My bad
Ik las alleen maar zijn eerste zin en dat was niet aangekondigd hoor. (Die match dus)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:54 schreef Wessiej het volgende:
Je keek gewoon verkeerd, het was gewoon vorige week in de show aangekondigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |