Ik heb hem al uren binnen via bittorent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
US titel uit de picture omdat ze wachten op Matt natuurlijk heh.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:00 schreef MeneerMuis het volgende:
Beetje jammer hoe alles eraan toegaat in de WWE![]()
US championship die al tijden niet meer in de picture staat
Cruiserweight championship die al geruime tijd uit de picture is
Tag Team championship's zelfde verhaal
Khali die nog steeds in de WWE zit![]()
Ik mag hopen dat ze snel weer de zaken op orde krijgen daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, we zullen zien.
Hoop het niet iig. Nog niet nu dan. Hij gebruikt hem pas een tijdje en vond hem erg leuk. Ze hebben nog niet eens de truuk gedaan dat een heel team een bel gebruiktequote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef Wessiej het volgende:
Festus idd, maar in de Smackdown van een paar weken terug (of vorige week) zei Jesse nog dat hij terug zou komen na therapie, dus misschien andere gimmick?
Ik dacht dat Carlito wegging..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Tag Team titels wordt maar heel langzaam aan gewerkt met Carlito & Santino die Cody en Hardcore iedere week steeds per 1 verslaan. En bij de andere titels ging het een paar weken heel goed op ECW/Smackdown met Wang/Moore vs Morrison/Miz maar dat is ook opeens opgehouden. Denk omdat ze nu Edgeheads de titels willen geven snel.
Hij heeft ondertussen een nieuw contract getekend. Vince wou hem toch liever helpen, in plaats van dat er weer iemand naar TNA ging (toen ging Booker er net heen).quote:
dankequote:Op maandag 4 februari 2008 01:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij heeft ondertussen een nieuw contract getekend. Vince wou hem toch liever helpen, in plaats van dat er weer iemand naar TNA ging (toen ging Booker er net heen).
Denk dat het tag team met Santino het begin is. Hij heeft nu al Cody en Holly 2 weken achter elkaar alleen verslagen. Dus dat zit wel goed denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:01 schreef PirE het volgende:
[..]
danke![]()
. Hopelijk gaan ze hem nu wat beter gebruiken.
Hij heeft al vaker mini-pushes gehad die daarna in schoonheid stierven.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk dat het tag team met Santino het begin is. Hij heeft nu al Cody en Holly 2 weken achter elkaar alleen verslagen. Dus dat zit wel goed denk ik.
True, maar hij wou weg omdat hij het zelf niet leuk meer vond, en zelf vond dat hij niet goed gebruikt werd. Dus hoop dat het deze keer beter zal gaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij heeft al vaker mini-pushes gehad die daarna in schoonheid stierven.
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
True, maar hij wou weg omdat hij het zelf niet leuk meer vond, en zelf vond dat hij niet goed gebruikt werd. Dus hoop dat het deze keer beter zal gaan.
Ik was trouwesn dat Taker groot was, maar toen hij tussen de normale mensen inzat viel pas echt op hoe gigantisch die man isquote:Op maandag 4 februari 2008 01:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Undertaker, Kurt Angle, JBL en Stone Cold waren er allemaal trouwens gister bij Brock's debut
Taker en Kurt hebben nog heel lang gepraat en ze hebben met ze allen ook foto's gemaakt met fans geloof ik. Als groep dus. Wel vet
Brock Lesnarquote:Op maandag 4 februari 2008 14:41 schreef wc-eend het volgende:
Wie is die brock?
Hij stak wel uit jaquote:Op maandag 4 februari 2008 08:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik was trouwesn dat Taker groot was, maar toen hij tussen de normale mensen inzat viel pas echt op hoe gigantisch die man is
Randy Orton is de jongste ooitquote:Op maandag 4 februari 2008 15:02 schreef Wes_FR het volgende:
En natuurlijk drievoudig WWE-champion (jongste ooit ook).
Orton is de jongste World Heavyweight Champion, Brock de jongste WWE champion.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Randy Orton is de jongste ooit
Daar vergis je je goed in.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu Cena terug kunnen we weer op hem kotsen
Orton heeft de titel en je hoort er niemand over zeuren
Dat is bij Cena wel altijd het geval
Kut gezeik met die 2 riemen ookquote:Op maandag 4 februari 2008 17:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Orton is de jongste World Heavyweight Champion, Brock de jongste WWE champion.
Ken je feiten.
WHC = Smackdown = Edge nuquote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut gezeik met die 2 riemen ook
Ik schat WHC wel hoger in want dat is RAW
KLopt ja toen met de draft is dat veranderdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
WHC = Smackdown = Edge nu
WWE = Raw = Cena nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |