quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Ik denk Vicky vs Teddy en dan Vicky kiest Edge en Teddy kiest UTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk ook een mooie Hall Of Fame. Dan wordt het een mooi weekend![]()
Ik ga mijzelf maar aanmelden als schrijver daar denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Cubeforc3 het volgende:
Dat klinkt nog best logisch ook!
Leverd zowiezo goeie beelden op als Teddy dramatisch in de camera kijkt om zijn pick te noemen..
The UNDEHTAKAHHH
-edit-
2 replies in een paar minuten![]()
Niet alles nee, alleen alles voor de WWE titelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef kidkash19 het volgende:
zie je?..niet alles is slecht ook al is Cena terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:07 schreef Reddiablo het volgende:
RUmbleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:16 schreef Brownietje het volgende:
Smackdown Spoilerswat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:PWInsider - This week's edition of Raw did a 3.9 cable rating, its best number for a non-special since April 2, 2007, which was the show after last year's WrestleMania.
It certainly appers that curiosity from the Royal Rumble and John Cena's return spurred on growth from last week's 3.5. The Cena factor is certainly borne out in the numbers as the first quarter hour of the show did a 4.31 cable rating, which was easily the best of the broadcast.
Overall, the first hour did a 4.05 while the second did a 3.69, so the only negative in the number is that they lost viewers as the show went on.
Klopt maar het was niet veel allemaal..quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:16 schreef kidkash19 het volgende:
Wel meer worstelen dan de andere shows, 5 ofzo dacht ik waarvan er 1 met een jobber was en 1 met Colin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Luck is for losers
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:24 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll op WWE.com:
Can Brock win his fight?
Yes - 75%
No - 24%
Toch vreemd dat WWE hieraan mee werkt terwijl TNA ook enorm dit promoot.
[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-01-2008 14:44:38 ]
Niet zo melodramatisch, hij is er gewoon nogquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef wc-eend het volgende:SC is gestopt met cappen denk ik.. ECW is nog niet up
is dit het einde voor mij?
Umm..quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef wc-eend het volgende:SC is gestopt met cappen denk ik.. ECW is nog niet up
is dit het einde voor mij?
Waarom download je dan ook in gods naam via pirate bayquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:01 schreef wc-eend het volgende:
Hij is gestopt op de baai, er staan nu wel 2 andere versies op die wel van hem af komt.. die maar kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |