-al genote, maar mag ook wel weg-quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef MouzurX het volgende:
ik kan goede topics maken ts daarentegen
edit: o wacht umm ik kan fokken![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
ik kan wel een keertje met jou afspreken
*proestquote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
ik kan wel een keertje met jou afspreken
Dat kan ik dusquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oftewel: je kan niets
Het gaat over iets kunnen hierontopic blijven
stiekem welquote:
Wat bedoel je dan met buikdansen met je tong? op-en-neer-rol-beweging of?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Ik kan ook buikdansen met me tongen in 3en zo doen, en naar links omdraaien
geil mokkel ben je ook Deo.quote:
Jij kan niet lezen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sc00p het volgende:
*checkt fobo
Je bent door de keuring heen:) wanneer kom je bij me langs? <3
Ik weet er ook nog 1!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Ik kan ook buikdansen met me tongen in 3en zo doen, en naar links omdraaien
quote:
Golvende rollende beweging, zoals buikdanseressen doen met hun buikquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Wat bedoel je dan met buikdansen met je tong? op-en-neer-rol-beweging of?
En je kan ongeveer ieder bot in je lichaam krakenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef outsidr het volgende:
Ik weet er ook nog 1!
Ik ken met me tong het puntje van me neus aanraken![]()
Voor ¤1.000.000.000,37 mag je der een avondje gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sc00p het volgende:
*checkt fobo
Joh, ik kan mijn neus peuteren met mijn tongquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik weet er ook nog 1!
Ik ken met me tong het puntje van me neus aanraken![]()
Naja misschien kan het ook zijwaardsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Golvende rollende beweging, zoals buikdanseressen doen met hun buik
Ik kan het alleen zo opslurpen als het eruit stroomtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Joh, ik kan mijn neus peuteren met mijn tong
Respect graag, ik ben vandaag tot 4 uur snachts bezig geweest, omdat er een invasie was in DGKquote:
Jij bent ook goed in afzeikenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij moet je irritante lelijke kankerkop van je houden, grafmongool
Met je niets toevoegende posts; waar de spelling, grammatica en vooral de logica ver te zoeken is.
Zelfs al kreeg ik de helft zou ik het niet doenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef outsidr het volgende:
Voor ¤1.000.000.000,37 mag je der een avondje gebruiken
ksst.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Respect graag, ik ben vandaag tot 4 uur snachts bezig geweest, omdat er een invasie was in DGK
Dat ken Anous ookquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij hebt tieten.
en outsidr kan heel goed overweg met paarse voorwerpen in de vorm van een fallus
Alleen is die van mij bruinig en niet paars...quote:
donder op man, ik heb ongeveer 20 tubgirls moeten opsporen en verwijderen en weet ik veel hoeveel kloonsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:22 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
ksst.niet patsen met de skills van yvonne.
Ze hebben al de nodige lichaamssappen uitgewisseld.quote:
Das toch leuk ?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
donder op man, ik heb ongeveer 20 tubgirls moeten opsporen en verwijderen en weet ik veel hoeveel kloons
Dat is wat zeker is jaquote:Op zondag 27 januari 2008 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ze hebben al de nodige lichaamssappen uitgewisseld.
Ik kan ook echt wel met fallussen omgaanquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij hebt tieten.
en outsidr kan heel goed overweg met paarse voorwerpen in de vorm van een fallus
Opeens heb je het... je begint een persoonlijk leven !quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
donder op man, ik heb ongeveer 20 tubgirls moeten opsporen en verwijderen en weet ik veel hoeveel kloons
Fok! is mijn levenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Opeens heb je het... je begint een persoonlijk leven !
Fappend de avond doorgebracht.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben ook een drumtalentjequote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
NIET BAGGEREN IN MIJN TOPIC VERDOMME!!! ONTOPIC ALLEMAALDEEL JE TALENTEN!!!
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
NIET BAGGEREN IN MIJN TOPIC VERDOMME!!! ONTOPIC ALLEMAALDEEL JE TALENTEN!!!
Toevallig had ik gewoon shift de hele tijd ingedruktquote:Op zondag 27 januari 2008 22:30 schreef Ridocar het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit.
Oja: [ afbeelding ]
Daar zit 'ie
Dat verdient een aai over de bolquote:
Ik heb zin in een kopje thee?quote:
*Schenkt wat van haarzelf in*quote:
*nipt*quote:Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef MangoThee het volgende:
[..]
*Schenkt wat van haarzelf in*
Handig hè!
Ehm..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
*nipt*
Dus wat doet een speciale smaak thee op een avond als dit in een puberaal subforum op Fok!?
Oehquote:Op zondag 27 januari 2008 22:37 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ehm..
Voornamelijk typen, mijn eigen puberale frustraties botvieren op mede-gefrustreerde starters van topics.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef sc00p het volgende:
Ho0ij..
ick heb un vraagjuh ik wil graag een goeTt computer systeem kopen voor 600¤ wat raden julliej muh aan?
een keertje echt seks in plaats van masturberen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef sc00p het volgende:
Ho0ij..
ick heb un vraagjuh ik wil graag een goeTt computer systeem kopen voor 600¤ wat raden julliej muh aan?
Mja, moest er erg om lachenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oeh![]()
Cool
H_P is goed in afzeiken he.
?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:40 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was...
Eerst eens een boekje kopen met Nederlandse spelling..
My God!
Vraagteken.quote:
quote:
Je bent mijn favoriete newbie nuquote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Vraagteken.
Hnule bdoel juh?
*Snapt er niks van*
Ik heb ook nog nooit seks gehadquote:Op zondag 27 januari 2008 22:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
een keertje echt seks in plaats van masturberen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
Je bent mijn favoriete newbie nu
wellus.quote:
En zagen?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef Berenanus het volgende:
Ik kan goed hakken
en daar ben ik trots op
Ayo, ten eerste, zuig een pik B, no homoquote:Op zondag 27 januari 2008 23:12 schreef Jekoos het volgende:
beertjuh!
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Respect graag, ik ben vandaag tot 4 uur snachts bezig geweest, omdat er een invasie was in DGK
Hoi.quote:
Er waren minimaal 10 mods online. We hebben van je genoten Deo.quote:
Maar het was wel leuk, tochquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er waren minimaal 10 mods online. We hebben van je genoten Deo.
Op VOL? Of hier?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maar het was wel leuk, toch?
Whawuhaha omgquote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef sc00p het volgende:
Ho0ij..
We hebben inderdaad smakelijk gelachenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er waren minimaal 10 mods online. We hebben van je genoten Deo.
Beide.quote:
Kssst.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben inderdaad smakelijk gelachen![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toen jij met die kloon kwam bio
Bio, vertel hem die mop eens van die polen op de steigerquote:
En dan jaag je het topic naar GC?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat ik homo ben?
Nja ik snap best dat je er niets over wilt zeggen maar doe niet zo schijnheiligquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgens mee nemen jullie mij gezamelijk in de maling [ afbeelding ]
was dat met die accu?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bio, vertel hem die mop eens van die polen op de steiger![]()
![]()
Nu doe je alsof er niets gebeurd isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgens mee nemen jullie mij gezamelijk in de maling [ afbeelding ]
ik kan...quote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
..piemels opblazen als een ballonnetje![]()
![]()
Wat kun jij? Deel het hier!
Tja....quote:Op maandag 28 januari 2008 00:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nu doe je alsof er niets gebeurd is
Dat dacht ik ook.. totdat, naja, dat weet je wel..quote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit soort dingen horen achter de schermen hé?
Je moet voor de grap nu in FC mee kunnen lezenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:47 schreef Snakey het volgende:
Is Deo naar bed? Met een doos zakdoekjes?
Mwah, het is wel duidelijk hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet voor de grap nu in FC mee kunnen lezen
Vraag maar aan versabommiequote:Op maandag 28 januari 2008 01:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Laatste heb ik al gedaan, 2 keer zelfs
Oh, voor hoeveel uur staat een tubgirl, een goatse en een eelgirl gelijk aan?
Ik zag alleen maar tubgirlsquote:
AHAHAHAHAHAHHA JIJ ZEI AFTREKKENquote:
Ik kan er een foto van maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik kan...
...eerst zien dan geloven
Is alleen jammer dan dat er geen meisjes aan jouw piemel zitten he?quote:Op maandag 28 januari 2008 01:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik kan me piemel laten opblazen als een ballon door meisjes die .piemels kunnen opblazen als een ballon
Ja daar sta je van te kijken he
Liever nietquote:Op maandag 28 januari 2008 08:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kan er een foto van maken.
Of ik het dan snel genoeg geupload heb (lees: voordat outsidr wakker wordt) is een tweede
Vragen, neequote:Op maandag 28 januari 2008 08:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat?
Met je theezakjes
Nee want ik reageerde niet op jouquote:Op maandag 28 januari 2008 08:31 schreef MangoThee het volgende:
Vragen, nee
Iets algemeen plaatsen zodat iedereen er op kan reageren, ja
quote:En mijn theezakjes zijn wonder boven wonder nog best leuk
Geloof er heul niks vanquote:00-00-0000
Opblazen lukte wel degelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 09:10 schreef -SL- het volgende:
Je kunt heul niet piemels opblazen, dat is niet goed voor de man
Je moet flink wat kracht hebben wil je een piem0l opblazen heur.. Tis niet echt zo'n zelfde stof als een ballon enzoquote:Op maandag 28 januari 2008 10:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Opblazen lukte wel degelijk
Of het goed voor de man is, is een tweede
Jou eisen zijn niet al te hoog ingesteld hmquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sc00p het volgende:
*checkt fobo
Ben je je vriendin aan het uitlenen? lekker vriendje ben jij zeg, beetje de pooier uithangen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Voor ¤1.000.000.000,37 mag je der een avondje gebruiken
Niet de piemel zelf!!! Dat huidje erom heen!! Die dunne rekbare troep!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:05 schreef -SL- het volgende:
Je moet flink wat kracht hebben wil je een piem0l opblazen heur.. Tis niet echt zo'n zelfde stof als een ballon enzo
Echt he?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:30 schreef jmdeking het volgende:
Ben je je vriendin aan het uitlenen? lekker vriendje ben jij zeg, beetje de pooier uithangen.
Ik heb alles voor je over... dat weet jequote:
Een miljard zelfsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:22 schreef sc00p het volgende:
als ik een miljoen zou krijgen zou ik me vriendin ook wel laten neuken hoor
En daarom bied je me aan?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:05 schreef outsidr het volgende:
Ik heb alles voor je over... dat weet je![]()
-doe normaal-quote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij moet je irritante lelijke kankerkop van je houden, grafmongool
Met je niets toevoegende posts; waar de spelling, grammatica en vooral de logica ver te zoeken is.
Kun je de Fok site ook namaken?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Ik kan...
Tja...
eeehm.
goed fappen?
Ow wacht daar is MouzurX als expert in.
Vroeger toen klompen nog veters hadden en jij geen vriendje had liep je me altijd te smekenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is alleen jammer dan dat er geen meisjes aan jouw piemel zitten he?
Ik zou haar niet eens voor de helft willen hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:22 schreef sc00p het volgende:
als ik een miljoen zou krijgen zou ik me vriendin ook wel laten neuken hoor
Nee.... jou kop is kermisquote:Op maandag 28 januari 2008 19:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik zou haar niet eens voor de helft willen hebben
Zeker in een Anatomisch Museum op sterk water met die verlepte vetharses van jequote:
En je usericon spreekt boekdelenquote:
Rijksmuseum hoor, ik ben de mona Lisa onder de stoere meneren : overgewaardeerd maar stiekem toch heel fijnquote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zeker in een Anatomisch Museum op sterk water met die verlepte vetharses van je
Rijksmuseum...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Rijksmuseum hoor, ik ben de mona Lisa onder de stoere meneren : overgewaardeerd maar stiekem toch heel fijn)
Vrouwen waarderen het om je vrouwelijke kant te laten zienquote:
jij bent toch zoeeen uit het seksmuseum?Of stop je die plastic piemols altijd voor de lol in je mond?
Ik heb die avond flink lopen neuken jaquote:Moet bij je ondertitel ook niet niog een linkje met
Ik ben Homosexueel ?
Je weet dat ik Hagenees benquote:
Zegt ze over haar eigen topicquote:
TheSorrow kreeg hem anders goed omhoog door je.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan ze leeg laten lopen als een ballonnetje
Ik bedoelde natuurlijk ook, daarnaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
TheSorrow kreeg hem anders goed omhoog door je.
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
..piemels opblazen als een ballonnetje![]()
![]()
Wat kun jij? Deel het hier!
Je ken maar 1 piemel tegelijk opblazenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En misschien kan ik er wel meer opblazendat weet je niet en ik ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |