-al genote, maar mag ook wel weg-quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef MouzurX het volgende:
ik kan goede topics maken ts daarentegen
edit: o wacht umm ik kan fokken![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
ik kan wel een keertje met jou afspreken
*proestquote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
ik kan wel een keertje met jou afspreken
Dat kan ik dusquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oftewel: je kan niets
Het gaat over iets kunnen hierontopic blijven
stiekem welquote:
Wat bedoel je dan met buikdansen met je tong? op-en-neer-rol-beweging of?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Ik kan ook buikdansen met me tongen in 3en zo doen, en naar links omdraaien
geil mokkel ben je ook Deo.quote:
Jij kan niet lezen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sc00p het volgende:
*checkt fobo
Je bent door de keuring heen:) wanneer kom je bij me langs? <3
Ik weet er ook nog 1!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Ik kan ook buikdansen met me tongen in 3en zo doen, en naar links omdraaien
quote:
Golvende rollende beweging, zoals buikdanseressen doen met hun buikquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Wat bedoel je dan met buikdansen met je tong? op-en-neer-rol-beweging of?
En je kan ongeveer ieder bot in je lichaam krakenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef outsidr het volgende:
Ik weet er ook nog 1!
Ik ken met me tong het puntje van me neus aanraken![]()
Voor ¤1.000.000.000,37 mag je der een avondje gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sc00p het volgende:
*checkt fobo
Je bent door de keuring heen:) wanneer kom je bij me langs? <3
Joh, ik kan mijn neus peuteren met mijn tongquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik weet er ook nog 1!
Ik ken met me tong het puntje van me neus aanraken![]()
Naja misschien kan het ook zijwaardsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Golvende rollende beweging, zoals buikdanseressen doen met hun buik
Ik kan het alleen zo opslurpen als het eruit stroomtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Joh, ik kan mijn neus peuteren met mijn tong
Respect graag, ik ben vandaag tot 4 uur snachts bezig geweest, omdat er een invasie was in DGKquote:
Jij bent ook goed in afzeikenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij moet je irritante lelijke kankerkop van je houden, grafmongool
Met je niets toevoegende posts; waar de spelling, grammatica en vooral de logica ver te zoeken is.
Zelfs al kreeg ik de helft zou ik het niet doenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef outsidr het volgende:
Voor ¤1.000.000.000,37 mag je der een avondje gebruiken
ksst.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Respect graag, ik ben vandaag tot 4 uur snachts bezig geweest, omdat er een invasie was in DGK
Dat ken Anous ookquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij hebt tieten.
en outsidr kan heel goed overweg met paarse voorwerpen in de vorm van een fallus
Alleen is die van mij bruinig en niet paars...quote:
donder op man, ik heb ongeveer 20 tubgirls moeten opsporen en verwijderen en weet ik veel hoeveel kloonsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:22 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
ksst.niet patsen met de skills van yvonne.
Ze hebben al de nodige lichaamssappen uitgewisseld.quote:
Das toch leuk ?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
donder op man, ik heb ongeveer 20 tubgirls moeten opsporen en verwijderen en weet ik veel hoeveel kloons
Dat is wat zeker is jaquote:Op zondag 27 januari 2008 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ze hebben al de nodige lichaamssappen uitgewisseld.
Ik kan ook echt wel met fallussen omgaanquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij hebt tieten.
en outsidr kan heel goed overweg met paarse voorwerpen in de vorm van een fallus
Opeens heb je het... je begint een persoonlijk leven !quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
donder op man, ik heb ongeveer 20 tubgirls moeten opsporen en verwijderen en weet ik veel hoeveel kloons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |