Hij ging toch naar Farnborough in Engeland?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef JuiceJuice het volgende:
En hij is weer in de lucht. Gaat naar het zuiden nu volgens Flightradar
Hij gaat eerst terug naar de "fabriek" in Toulouse waar 'ie vanochtend vandaan kwam...quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij ging toch naar Farnborough in Engeland?
Ow ok, ik dacht dat Farnborough al op vrijdag begonquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Taneli het volgende:
[..]
Hij gaat eerst terug naar de "fabriek" in Toulouse waar 'ie vanochtend vandaan kwam...
En morgen staat ie weer op een testvluchtje naar Zürich om 6.20, wellicht dat ie vanaf daar meteen doorvliegt naar Farnborough...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ok, ik dacht dat Farnborough al op vrijdag begon
Klotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Taneli het volgende:
[..]
En morgen staat ie weer op een testvluchtje naar Zürich om 6.20, wellicht dat ie vanaf daar meteen doorvliegt naar Farnborough...
Europese promotie-tourquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloten
Gaan ze nu alle vliegvelden in de wereld uitproberen om te zien of ze die A380 wel aankunnen?
Wtf vloog je first clasdquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben met Emirates met de A380 van Dubai naar Auckland gevlogen.
Goddelijk luxe
Douche, prive cabine, een bed, geweldig entertainment systeem.
Als je een pic van de stub van je boarding pas laat zien geloof ik je direct. Ik doe het binnenkort maar in Economy, DXB-BKK .................quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben met Emirates met de A380 van Dubai naar Auckland gevlogen.
Goddelijk luxe
Douche, prive cabine, een bed, geweldig entertainment systeem.
Dus omdat meneer een camera in zijn klauwen heeft moet de rest maar even wijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef elcastel het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n heethoofd (alhoewel), maar ik stond dus op de spottersplek aan de IJweg. Na 9 uur kwamen er steeds meer mensen op het braakliggende stukje naast dat terrein staan. Na (vriendelijk) roepen gingen sommigen weg, maar er stond dus een hele rits volk in mijn beeld. Ik hou zat over, maar nu net de foto's waar ik wel even mee aan de bak wou staan al die broodmongolen. Ik poets me suf om ze eruit te krijgen en verbijt me opnieuw over die asociale honden.
Zo, ik ben eraf.
Wat een ontzettende onzin, die mensen kunnen prima 5 meter naar achteren en hetzelfde beeld behouden, zónder dat ze anderen daarmee in de weg staan. Je hebt ook nog zoiets als logisch nadenken, zeker als je er ook nog eens op geattendeerd wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Dus omdat meneer een camera in zijn klauwen heeft moet de rest maar even wijken.
Dat is pas asociaal. Er zijn meer mensen op de wereld dan jij.
Ik heb echt een godvergeten schurfthekel aan de fotografen tegenwoordig. Het worden er steeds meer en ze vinden allemaal dat het terrein tussen die camera en het te fotograferen object van hun is.
Snap die ophef ook niet zo... Gewoon een 747 op steroiden...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuk toestel, maar tov van een 747 scheelt het qua grootte toch ook weer niet zo heel veel?
[ afbeelding ]
Er vliegt er vaak genoeg 1 over, meerdere keren per dag zelfs volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Iemand91 het volgende:
Er vliegt nu een A380 van Qantas over Nederland (nu bij Soest)
Misschien, maar ik keek op die radar-site hier ergens genoemd om te kijken naar het vliegtuig van een zus van me en toen zag ik die A380 ook er tussen ineens (rond klikken op die vliegtuigen). En er zijn maar 27 in gebruik dus elke dag lijkt me nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Er vliegt er vaak genoeg 1 over, meerdere keren per dag zelfs volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |