Hij ging toch naar Farnborough in Engeland?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef JuiceJuice het volgende:
En hij is weer in de lucht. Gaat naar het zuiden nu volgens Flightradar
Hij gaat eerst terug naar de "fabriek" in Toulouse waar 'ie vanochtend vandaan kwam...quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij ging toch naar Farnborough in Engeland?
Ow ok, ik dacht dat Farnborough al op vrijdag begonquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Taneli het volgende:
[..]
Hij gaat eerst terug naar de "fabriek" in Toulouse waar 'ie vanochtend vandaan kwam...
En morgen staat ie weer op een testvluchtje naar Zürich om 6.20, wellicht dat ie vanaf daar meteen doorvliegt naar Farnborough...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ok, ik dacht dat Farnborough al op vrijdag begon
Klotenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Taneli het volgende:
[..]
En morgen staat ie weer op een testvluchtje naar Zürich om 6.20, wellicht dat ie vanaf daar meteen doorvliegt naar Farnborough...
Europese promotie-tourquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloten
Gaan ze nu alle vliegvelden in de wereld uitproberen om te zien of ze die A380 wel aankunnen?
Wtf vloog je first clasdquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben met Emirates met de A380 van Dubai naar Auckland gevlogen.
Goddelijk luxe
Douche, prive cabine, een bed, geweldig entertainment systeem.
Als je een pic van de stub van je boarding pas laat zien geloof ik je direct. Ik doe het binnenkort maar in Economy, DXB-BKK .................quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben met Emirates met de A380 van Dubai naar Auckland gevlogen.
Goddelijk luxe
Douche, prive cabine, een bed, geweldig entertainment systeem.
Dus omdat meneer een camera in zijn klauwen heeft moet de rest maar even wijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef elcastel het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n heethoofd (alhoewel), maar ik stond dus op de spottersplek aan de IJweg. Na 9 uur kwamen er steeds meer mensen op het braakliggende stukje naast dat terrein staan. Na (vriendelijk) roepen gingen sommigen weg, maar er stond dus een hele rits volk in mijn beeld. Ik hou zat over, maar nu net de foto's waar ik wel even mee aan de bak wou staan al die broodmongolen. Ik poets me suf om ze eruit te krijgen en verbijt me opnieuw over die asociale honden.
Zo, ik ben eraf.
Wat een ontzettende onzin, die mensen kunnen prima 5 meter naar achteren en hetzelfde beeld behouden, zónder dat ze anderen daarmee in de weg staan. Je hebt ook nog zoiets als logisch nadenken, zeker als je er ook nog eens op geattendeerd wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Dus omdat meneer een camera in zijn klauwen heeft moet de rest maar even wijken.
Dat is pas asociaal. Er zijn meer mensen op de wereld dan jij.
Ik heb echt een godvergeten schurfthekel aan de fotografen tegenwoordig. Het worden er steeds meer en ze vinden allemaal dat het terrein tussen die camera en het te fotograferen object van hun is.
Snap die ophef ook niet zo... Gewoon een 747 op steroiden...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuk toestel, maar tov van een 747 scheelt het qua grootte toch ook weer niet zo heel veel?
[ afbeelding ]
Er vliegt er vaak genoeg 1 over, meerdere keren per dag zelfs volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Iemand91 het volgende:
Er vliegt nu een A380 van Qantas over Nederland (nu bij Soest)
Misschien, maar ik keek op die radar-site hier ergens genoemd om te kijken naar het vliegtuig van een zus van me en toen zag ik die A380 ook er tussen ineens (rond klikken op die vliegtuigen). En er zijn maar 27 in gebruik dus elke dag lijkt me nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Er vliegt er vaak genoeg 1 over, meerdere keren per dag zelfs volgens mij.
Denk er wel aan dat die radar (Casper zeker?) een tijdje achterloopt (kwartier dacht ik).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien, maar ik keek op die radar-site hier ergens genoemd om te kijken naar het vliegtuig van een zus van me en toen zag ik die A380 ook er tussen ineens (rond klikken op die vliegtuigen). En er zijn maar 27 in gebruik dus elke dag lijkt me niet
Er komen er 4 per dag op Heathrow (2x Singapore Airlines, 1x Emirates, 1x Qantas)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat die radar (Casper zeker?) een tijdje achterloopt (kwartier dacht ik).
A380 vliegt lijndienst naar Londen, maar weet niet zeker of dat elke dag is
Al heel veel,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:18 schreef TTD het volgende:
weet er iemand misschien welke ritten er met de a380 worden gevlogen?
Omdat de Polderbaan de langste baan is. Niet dat de andere banen geen A380 aankunnen, maar ik gok dat ze de eerste landing zo safe mogelijk wilden uitvoeren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef Rydell het volgende:
Waarom moest ie nou op de Polderbaan landen!?Vanaf mijn werkplek heb ik namelijk een fantastisch uitzicht op de Zwanenburgbaan, haha... Jammer genoeg draaiden we op de zaak met een half team, anders kon ik er even tussenuit sneaken!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
's werelds lelijkste vliegtuig vloog ook net over NL; de Airbus Beluga
Die lengtes van de andere banen zijn ze vast wel eerder geland. Veel verschil zal er dan niet wezen met dezelfde lengte op Schiphol. Tenzij het bij bergen, zee o.i.d. lag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat de Polderbaan de langste baan is. Niet dat de andere banen geen A380 aankunnen, maar ik gok dat ze de eerste landing zo safe mogelijk wilden uitvoeren.
Grappenmaker. Bepaalde onderdelen van de fuselage (tail sectie e.d.) worden er misschien ermee vervoerd, maar de complete romp past toch echt niet. En als het gepast had, dan was het veels te zwaar. Die komen over water en land naar Toulouse.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierin worden ook complete rompen van de A380 vervoerd!
Denk niet dat de hoofdreden is. Polderbaan was op dat moment gewoon de enige baan beschikbaar ivm wind en geluidsoverlast (preferente baan). En de lengte bij landing is ook niet echt nodig, een paar meter breder kwam meer van pas denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat de Polderbaan de langste baan is. Niet dat de andere banen geen A380 aankunnen, maar ik gok dat ze de eerste landing zo safe mogelijk wilden uitvoeren.
Sorry, het was een complete romp voor een A310 en delen van de romp van de A380quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Grappenmaker. Bepaalde onderdelen van de fuselage (tail sectie e.d.) worden er misschien ermee vervoerd, maar de complete romp past toch echt niet. En als het gepast had, dan was het veels te zwaar. Die komen over water en land naar Toulouse.
En die van de 320 serie, 330 en de 340 serie. Zover ik weet kan die van de eerder genoemde series alles vervoeren (Uiteraard in losse delen en niet alles tegelijk) en voor de 380 maar enkele delen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry, het was een complete romp voor een A310 en delen van de romp van de A380![]()
Of Schiphol klaar is weet ik niet, met de eerste vlucht is de afhandeling getest en ik weet niet wat daar uitgekomen is. Wel heb ik het gerucht gelezen dat Emirates vanaf oktober met een A380 wil komen, maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren lijkt me.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef rubje het volgende:
Ik las dat Schiphol nog lang niet klaar is voor de AB380 en je dus naar Parijs of London zal moeten uitwijken als je zo graag ermee wilt vliegen. kaartje schijnt ook niet goedkoop te zijn las ik. Klopt dat?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind dat KLM ook een paar A380's moet bestellen. Ik bedoel: kijk hoe fucking leip:
[ afbeelding ]
Achja, troost. Vind dit wel iets meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Gelijk m'n eigen gerucht even ontkrachten: vanaf november komt Emirates met 777-300ER, dus geen A380.
Filmpje als troost:
Dat wel idd. Ik heb er 2.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Achja, troost. Vind dit wel iets meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar A380 is natuurlijk wel gewoon vet om te hebben.
Geef mij maar die lange triple. Opbokken met die spuuglelijke 380quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Achja, troost. Vind dit wel iets meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar A380 is natuurlijk wel gewoon vet om te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |