Gewoon adem inhouden, wordt je vanzelf blauw.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
geen ingewikkeld gedoe met sollicitaties en zo.
* SCH nog even blauw worden en dan gaat ie los
Genoeg alcohol drinken word je vanzelf blauwquote:Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
geen ingewikkeld gedoe met sollicitaties en zo.
* SCH nog even blauw worden en dan gaat ie los
Ook. Eindelijk eens aandacht voor echte sporten.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
Sjoelen!
Nee, dat doet een mod toch niet mallerdquote:Op zondag 27 januari 2008 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je dan een anti-Federer topic aanmaken?
Die sluit ze zeker?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat doet een mod toch niet mallerd
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
De ene homo voor de ander.
Nou ja, kan er wel mee leven.
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:27 schreef Leatherface het volgende:
Ik waardeer je betrokkenheid en bevlogenheid.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn werk doen in goed overleg met de andere mod zjroentje
Die is toch heel geen mod in SPT?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn werk doen in goed overleg met de andere mod zjroentje
Wasdahquote:
Jij snap thet, maak me eens gauwblauwquote:Op maandag 28 januari 2008 16:07 schreef Dagonet het volgende:
Curling
Fierljeppen
En natuurlijk!!!!!
KORFBALLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie hebben wel hetzelfde probleem, zelf denken dat iedereen je wil hebben, en uiteindelijk blijft alles zoals 't is.
Je bent een groot kind en begreep niet wat het allemaal inhield?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:06 schreef SCH het volgende:
Oeps, er zijn ineens problemen in de onderhandelingen. Mijn zaakwaarnemer schijnt niet getekend te hebben. Wordt een arbitragezaak, vrees ik.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent een groot kind en begreep niet wat het allemaal inhield?
Hij is bezig naaldjes in zn poppetje te duwen denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Leatherface het volgende:
En, is de impasse in de onderhandelingen inmiddels doorbroken?
Dat was het al toen Michael Jackson ging trouwen.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was het al toen Michael Jackson ging trouwen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:43 schreef pfaf het volgende:
SCH blijft op MSN vertellen dat 31 januari gehaald kan worden. Eventueel een afkoopsom richting NWS/POL als de uitspraak te lang op zoch laat wachten.
Ik niet meer weten. Nu wil Geen Stijl me ook hebben en de Gaykrant trekt aan me maar ik wil het liefst naar Fuckquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef rubbereend het volgende:
komt het nog goed voor de transferdeadline? Anders moet Zjroentje het helemaal alleen blijven doen
Dat willen wij heul niet wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:57 schreef SCH het volgende:
de Gaykrant trekt aan me
Mijn zaakwaarnemer zegt dat ze een heel goed bod inhun zak hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat willen wij heul niet weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |