Nou moet je het niet overdrijven he. Driekwart van die onbekende spelers die als talent gehaald worden redden het ook niet. (even een greep uit de recente voorbeelden: Robert, Tardelli, pepe Pla, en Sun Xiang)quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Erg goeie aankoop idd, echt respect voor hoe PSV het toch altijd weer voorelkaar krijgt om totaal onbekende spelers te halen die echt meteen meekunnen...
Totaal onbekend was hij niet, Ajax had in juni 2007 al interessequote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Erg goeie aankoop idd, echt respect voor hoe PSV het toch altijd weer voorelkaar krijgt om totaal onbekende spelers te halen die echt meteen meekunnen...
Ik was toen in Budapest. Kwam er de dag na de wedstrijd achter dat er gespeeld was. Klote, ik had er heen gekund. 3-1 werd het. (Niet voor de wereldkampioen.)quote:In die verwachting is Dzsudzsak bepaald niet teleurgesteld. ,,Ik heb met Hongarije tegen Italië gespeeld voor 35.000 toeschouwers. Dat was het maximum,’’ vertelt hij. ,,De entourage in Nederland, de stadions, de houding van het publiek, voor een Hongaar is dat echt een droom. Ik ben hier gekomen om te leren wat ik nog tekortkom.’’
+- 2 miljoen. (www.transfermarkt.de)quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel heeft die gekost eigenlijk ?
Ajaxquote:Debreceni VSC
In 2007, Dzsudzsák was one of the most promising Hungarian football player who played at home . He was scouted by AFC Ajax during the year. It has since been revealed that an unnamed English Championship team have put in an offer for Dzsudzsák. On 30th August 2007, it was revealed that 3 English clubs and two Italian sides had offers accepted for the 20-year-old.
dat is nog wel een stevig bedrag eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
+- 2 miljoen. (www.transfermarkt.de)
Niet voor een international.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is nog wel een stevig bedrag eigenlijk
Meer, zo'n 3mil. Ze moesten hem ook nog losweken in de winterstop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
+- 2 miljoen. (www.transfermarkt.de)
probeer eens vergelijkbare kwaliteit via een binnenlandse transfer te halen en kijk eens wat je dan betaald... Amrabat moet al 5 miljoen kostenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is nog wel een stevig bedrag eigenlijk
Mja beetje jammerlijk dat die dan weer zo duur is, want dat vind ik ook wel een goed spelertje en die zou ik opzich ook wel bij PSV willen zien voor aan de rechterkant..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer eens vergelijkbare kwaliteit via een binnenlandse transfer te halen en kijk eens wat je dan betaald... Amrabat moet al 5 miljoen kosten
Ik dacht dat dat niet zo'n probleem was omdat de Hongaarse competitie al afgelopen was?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meer, zo'n 3mil. Ze moesten hem ook nog losweken in de winterstop.
?quote:
Rommedahl is veel beter en heeft meer toekomst.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:08 schreef Mika25 het volgende:
Van wikipedia:
[..]
Ajaxwat is er met je scout-systeem gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |