quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Denk inderdaad niet dat hij bij Feyenoord op de scoutingslijst van AJAX zou staan.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:48 schreef noxious het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit met Dzsudzsák te maken heeft, maar ik steun het plaatsen van deze afbeelding volkomen!
3 uit 5 dacht ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu 4 gescoord uit 6?
Meegedaan tegen Feyenoord, VVV Sparta, Excelsior Ajax.quote:
http://www.ajaxonline.org/5242.htmquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:03 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk dit is weer zo'n typisch voorbeeld dat het verschil aangeeft tussen de scouting van PSV (die ik ook niet bijster vind, maar goed) en Ajax. Waarom kon Ajax deze speler niet contracteren? Nee omdat ze graag Kennedy en Rommedahl voorin willen hebben.
100% Wanbeleid.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.ajaxonline.org/5242.htm
Wat ik ook mooi vond is dat hij bij het rustsignaal even klapte richting het PSV publiek. Hopen dat hij dit niveau minimaal vast kan houden (en zichzelf nog verder gaat verbeteren).quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een held die gozer
Dzsudzsak was bij PSV geen eerste keus, PSV wilde immers liever ene Luque hebben maar die konden ze niet betalen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:03 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk dit is weer zo'n typisch voorbeeld dat het verschil aangeeft tussen de scouting van PSV (die ik ook niet bijster vind, maar goed) en Ajax. Waarom kon Ajax deze speler niet contracteren? Nee omdat ze graag Kennedy en Rommedahl voorin willen hebben.
Ja, dat was een mooi moment inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vond is dat hij bij het rustsignaal even klapte richting het PSV publiek.
Inmiddels de samenvatting wel gezien... als ie zo blijft spelen... hoor je in Eindhoven echt niemand meer over Perez aan het eind van het jaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb helaas zowel wedstrijd als samenvatting gemist... maar hoe speelde Perez? Toen ik het scoreverloop zag moest ik iig even denken aan de stelling van RTL een paar weken geleden ('Met de verkoop van Perez aan ajax heeft PSV het kampioenschap weggegeven').
Als ik die Hongaar de laatste weken zag is het misschien zelfs omgekeerd; dankzij het vertrek is die gozer eerder naar Eindhoven gekomen...
er is nogal een verschil. Luque zou in de zomer gehuurd worden. Als directe versterkingquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dzsudzsak was bij PSV geen eerste keus, PSV wilde immers liever ene Luque hebben maar die konden ze niet betalen.
En waarom kon Ajax deze speler niet contracteren? Omdat Van Geel z'n reet afveegd met rapporten van de scouting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |