serieus?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:36 schreef sjimz het volgende:
Van der Zee is stiekem nog in dienst van PSV
Hij heeft Doedelzak afgeraden voor Ajax.
Onze Hans is goed bezigquote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef sjimz het volgende:
Dat werd gezegd bij Studio Voetbal.
Hij was tegen Ajax weer 1 van de betere van het veld, zo niet de beste.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij krijgt de bal niet eens op goalde laatste weken dan
Ik vond em ook behoorlijk sterk spelen..quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was tegen Ajax weer 1 van de betere van het veld, zo niet de beste.
Ben erg van hem onder de indruk.
maar wel één van de betere van het veld, kan je nagaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef toma het volgende:
hij bakte er niet veel van gister.
Laat dat nou net een van zijn belangrijkste taken zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij was gister gewoon redelijk hoor. Was alleen niet gelukkig met zijn eindpass/voorzet en schoten
Klopt, maar het verdedigen van Silva bijvoorbeeld voerde hij wel goed uit. Best knap voor zo'n nieuwe jongen. En voor de rest had hij ook wel wat geslaagde acties. Hij bakte er dus wel degelijk wat van.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat dat nou net een van zijn belangrijkste taken zijn
tja het verdedigen staat bij PSV hoog in het vaandel dus vanuit het perspectief van een PSV'r zou het het misschien wel redelijk gedaan hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, maar het verdedigen van Silva bijvoorbeeld voerde hij wel goed uit. Best knap voor zo'n nieuwe jongen. En voor de rest had hij ook wel wat geslaagde acties. Hij bakte er dus wel degelijk wat van.
Toch klinkt het als een omgekeerde wereld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, maar het verdedigen van Silva bijvoorbeeld voerde hij wel goed uit. Best knap voor zo'n nieuwe jongen. En voor de rest had hij ook wel wat geslaagde acties. Hij bakte er dus wel degelijk wat van.
Zijn eerste goede wedstrijd sinds tijden?quote:Dzsudzsák in voetsporen Kiprich
EINDHOVEN - Balázs Dzsudzsák is de vierde Hongaar die een hattrick in de eredivisie maakte. Bela Bodnar (Sparta; 1962), Antal Nagy (FC Twente; 1970) en Jozsef Kiprich (Feyenoord; 1992) gingen de PSV’er voor.
Ja, opvallend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn eerste goede wedstrijd sinds tijden?
Zijn beste wedstrijd van het seizoen. Maar ach een keer vliegen er wel een aantal van zijn schoten in. Meestal schiet 'ie ze elke wedstrijd 10 keer mis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn eerste goede wedstrijd sinds tijden?
quote:Dzsudzsák blij met meer vrijheid
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - Huub Stevens noemt hij niet bij naam en zijn kritiek op de opgestapte trainer van PSV verpakt hij in uiterst milde bewoordingen, maar zijn lichaamstaal spreekt boekdelen. Balázs Dzsudzsák is er allerminst rouwig om dat Stevens is vertrokken en Dwight Lodeweges het nu (tijdelijk) voor het zeggen heeft bij de Eindhovenaren.
,,Ik krijg veel meer vrijheid. De trainer heeft vertrouwen in me,'' zegt hij na zijn prima optreden van donderdagavond tegen ADO Den Haag, een wedstrijd waarin hij niet alleen driemaal scoorde, maar verder ook goed voetbalde. ,,Ik mag van hem voorin blijven en mijn eigen spel spelen. Ik voel me daar erg lekker bij,'' klinkt het in uitstekend Engels.
PSV plukte de 22-jarige Hongaarse international vorig jaar tijdens de winterstop weg bij het betrekkelijk anonieme Debreceni VSC.
Oorspronkelijk zou hij zich pas afgelopen zomer in Eindhoven melden, maar na de plotselinge terugkeer van Kenneth Perez naar Ajax, weekte PSV hem eerder los bij de Hongaarse club. Met zijn kenmerkende acties buitenom veroverde de bescheiden jongeling in Eindhoven al snel de harten van de fans.
Dzsudzsák had bij PSV zelfs een vliegende start. Al bij zijn debuut, 12 januari vorig jaar in de Rotterdamse Kuip, trok hij de aandacht met zijn razendsnel uitgevoerde acties en zijn daarop volgende strakke voorzetten. Kort daarop scoorde hij tegen VVV zijn eerste doelpunt in de Nederlandse competitie. Bij interim-coach Sef Vergoossen was hij in no time een vaste waarde binnen de ploeg.
Dit seizoen heeft de Hongaar nog nauwelijks kunnen overtuigen. In de eerste helft van de competitie mislukten zijn passeeracties regelmatig, kwamen zijn voorzetten te weinig aan bij zijn medespelers en stokte ook zijn doelpuntenproductie.
De teller bleef steken op slechts twee treffers. Dzsudzsák straalde uit dat hij zonder een greintje zelfvertrouwen voetbalde, dat hij bang was onder het strenge toezicht van Stevens fouten te maken.
Nu Dwight Lodeweges tijdelijk de macht heeft overgenomen bloeit de frivole Hongaar helemaal op. ,,Ik hamer er bij Balázs, maar ook bij Amrabat op dat zij geen acties mogen, maar moéten maken,'' zegt Lodeweges.
,,Eerst de tegenstander opzoeken en die daarna uitspelen, dat wil ik zien. Acties vanuit het hart, vanuit het gevoel. Niet met vijftig procent overtuiging, of zeventig procent, maar met maximaal geloof in eigen kunnen en volstrekt onbevangen. Het maakt niet uit hoe vaak dat mislukt. Dzsudzsák mag van mij de bal verliezen. Hij kan prima voetballen. Zodra hij daar zelf ook weer in gaat geloven, komt de rest vanzelf.''
Woorden die de Hongaar als muziek in de oren klinken. ,,Dat bedoel ik nou als ik zeg dat de trainer me vertrouwt. Ik train en speel weer met ontzettend veel plezier. Het was soms best moeilijk. Ik durfde geen actie meer te maken als er eentje was mislukt. Binnen de spelersgroep voelde ik wél steun, maar daarbuiten niet. In die moeizame periode heb ik veel te danken gehad aan Danko Lazovic. Hij heeft me echt gesteund, me opgevangen als ik het even niet zag zitten. Was een echte vriend voor me. Kon hem altijd bellen.
,,Ik voel me nu weer fris in het hoofd. Mag lekker mijn gang gaan. Die drie doelpunten geven me een heerlijk gevoel. Nooit eerder heb ik er drie gemaakt in één wedstrijd, zelfs bij de jeugd niet.''
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een lieve jongen die Lazovic.
Niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:54 schreef neilpad het volgende:
Je zag eergisteren idd ook bij de doelpunten dat hij Danko opzocht..
Verder waren zijn voorzetten gisteren nog steeds dramatisch. Ongelooflijk soms vraag ik me af of onze Hongaar wel linksbenig is. Alle succesvolle voorzetten van de flank kwamen eergisteren van rechts, notabene van verdediger Culina.
Hij is welkom, ik geniet echt van zo'n gedreven spelerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Twerk het volgende:
Wat een dramatische aansteller weer zeg. Verder had hij idd 1 goede voorzet, maar verder vind ik het ook maar een hele normale speler.. Leuk voor Heerenveen misschien..
Pleonasme.quote:
Zag je die schwalbe?quote:
Eh nee?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:37 schreef suuske343 het volgende:
Iedereen met gezeik op Balazs is JALOERS....
BIG FATquote:Op zondag 15 februari 2009 02:37 schreef suuske343 het volgende:
Iedereen met gezeik op Balazs is JALOERS....
Nu zich normaal leren te gedragen.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:16 schreef RubenSosa het volgende:
Dzsudzsak begint weer in zijn goeie vorm van begin 2008 te komen!
Die actie bij dembele was totaal overbodig das waar.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nu zich normaal leren te gedragen.
Hij werd in zijn bek gespuugd door die kut-belg, als ik Balsz was zou ik niet gaan liggen, maar zorgen dat Dembele ging liggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:31 schreef rubbereend het volgende:
dat vervelende gedrag moet er wel uit hoor.
Dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij werd in zijn bek gespuugd door die kut-belg, als ik Balsz was zou ik niet gaan liggen, maar zorgen dat Dembele ging liggen.
Niet ín zijn bek, waar wel op hem
Dat is toch niet echt een vast kenmerk van hem. Die actie van gisteren was lachwekkend maar verder vind ik hem vooral opvallen door werklust en mooie voorzetten, en af en toe temperament, maar dat mag ik wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:31 schreef rubbereend het volgende:
dat vervelende gedrag moet er wel uit hoor.
Mooie voorzetten?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt een vast kenmerk van hem. Die actie van gisteren was lachwekkend maar verder vind ik hem vooral opvallen door werklust en mooie voorzetten, en af en toe temperament, maar dat mag ik wel.
Vorig seizoen waren zijn voorzetten en af en toe vrije trappen toch regelmatig op het briljante af.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie voorzetten?
Dat is nu net wat er bij hem ontbreekt.
Heeft wel een goede passeerbeweging.
En is er een keer een goede voorzet, is het gelijk een goal.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooie voorzetten?
Dat is nu net wat er bij hem ontbreekt.
Heeft wel een goede passeerbeweging.
Ja die situatie dat er een heel licht opstootje was tussen hem en Dembele. Dat was dus nadat Belg hem bespuugde (iedereen op Oost zag het). Daarna tikte die Belg hem ook nog even, maar dat was natuurlijk niks. Toen kwam de corner.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Was dat die actie bij de vrije trap/corner dat Dzsudzsak ging liggen?
Dat was op de scheidsrechter volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja die situatie dat er een heel licht opstootje was tussen hem en Dembele. Dat was dus nadat Belg hem bespuugde (iedereen op Oost zag het). Daarna tikte die Belg hem ook nog even, maar dat was natuurlijk niks. Toen kwam de corner.
Kreeg enen Rajkovic ook niet eens een half jaar schorsing wegens spauwen?
Oh was dat op de scheids? Tja, op voetballers mag je natuurlijk eerder spugen dan op scheidsrechtermannetjes.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:13 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dat was op de scheidsrechter volgens mij.![]()
Addo kreeg 4 wedstrijden in de CL maar ik betwijfel of iemand hem gaat aanklagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |