Tot nu toe gehoord:quote:Op zondag 27 januari 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Goeie spelert.
heeft psv nog wat aan, alleen noem ik hem gewoon doedelzak.
Klasbakquote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Tot nu toe gehoord:
-Doedelzak
-Kutzak
-Zoetzak
-Zoutzak
-Balzak
Een echte linksbuiten, die hebben jullie al lang niet meer gehad.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Pritt het volgende:
Dat heeft Pietje weer goed gezien, kunnen we hem niet overkopen voor 5 miljoen?
2012quote:Op maandag 28 januari 2008 01:01 schreef DANILXL het volgende:
tot hoe lang ligt ie vast
Hij is inderdaad zeer goed begonnen.. Hopelijk kan ie dit niveau vasthouden...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Psv gaf nog terughoudend aan dat hij eerst wat tijd zou nodig hebben te wennen aan het niveau van de eredivisie. Daar blijkt niks van !
Prima speler.
Is dat niet al te snel geoordeeld na nog geen handvol wedstrijden gespeeld te hebben in PSV 1? Kan de jongen niet goed beoordelen, maar er zijn zat voorbeelden van spelers die een flitsende start kenden en vervolgens toch tegenvielen, ook in de historie van PSV lijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
zelden een speler zo snel zo bepalend zien worden
Hij lijkt me in ieder geval minder van glas.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:37 schreef Ruudt het volgende:
Balázs beschikt duidelijk over meer kwaliteiten.
Goede speler, maar deze jongen krijgt ook nog wel een trugval.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Psv gaf nog terughoudend aan dat hij eerst wat tijd zou nodig hebben te wennen aan het niveau van de eredivisie. Daar blijkt niks van !
Prima speler.
Deze gebruiker van het psv.netwerk. Nieuwe Steef.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is dat niet al te snel geoordeeld na nog geen handvol wedstrijden gespeeld te hebben in PSV 1? Kan de jongen niet goed beoordelen, maar er zijn zat voorbeelden van spelers die een flitsende start kenden en vervolgens toch tegenvielen, ook in de historie van PSV lijkt me.
Wie was eigenlijk de tipgever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |