mitt bedoelde vast second lifequote:Op zondag 27 januari 2008 19:09 schreef Curri het volgende:
Er klopt iets niet..
want je gebruikt als reden dat je een social life hebt? Een moderator mét social life, bestaat dat?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef RayMania het volgende:
Jammer mitti, je hebt het puik gedaan. En wat een tijd zeg, petje af.
Bedankt voor het modden en je inzet al die tijd.
![]()
Eens met Zorba.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:. Beste
. mod
. ooit.
.
Samen met Mike dan. Gefeliciteerd nog, Mike.
Jij dan? Sinds wanneer ben jij zwart?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef rubbereend het volgende:
ben je nog niet blauw pfaf?
sinds morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij dan? Sinds wanneer ben jij zwart?
Stil. Mooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef pfaf het volgende:
Zelfs als je het weet en verwacht doet het pijn.
Woorden komen te kort om het verlies onder woorden te brengen,
daarom een plaatje:
[ afbeelding ]
Hoewel ik de grappen en grollen van achter de schermen ken, was zelfs ik er in getrapt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:02 schreef XL het volgende:
Hartstikke blauw en niks in MED. Ik dacht dat het deze keer echt was![]()
Jij stond wel op zwart voor je taxi op schiphol was.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoewel ik de grappen en grollen van achter de schermen ken, was zelfs ik er in getrapt.
Dat was dan ook echt, in tegenstelling tot deze gemene grap. Ik had nog wel speciaal een gedicht geschreven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef XL het volgende:
[..]
Jij stond wel op zwart voor je taxi op schiphol was.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was dan ook echt, in tegenstelling tot deze gemene grap. Ik had nog wel speciaal een gedicht geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |