Niet dé versterking, de basis (Davids - Perez - Gabri) staat er al.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:50 schreef Mr-Sander het volgende:
LindgrenOf nou ja, eigenlijk: Bestuur
Lindgren is een leuke speler verder, maar of het nou echt dé versterking is die Ajax nodig heeft, hmm...
Dennis krijg jij nog wel shirtsquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:
What the fuck betalen voor een shirt die je aan een invalide geeft.. wat is dit voor kut regel
Hehe verklaarquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:
What the fuck betalen voor een shirt die je aan een invalide geeft.. wat is dit voor kut regel
Ik slaap er zelfs inquote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dennis krijg jij nog wel shirts
In de krant hier stond dat die shirtjes later gewoon nog zijn opgestuurdquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Was 2 weken geleden bij ons toen ook al zo, mocht Makaay z'n shirt niet aan een Deurne-fan geven....
Het gaat echt hard achteruit in het voetbalquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Bah, nu ook al bij jullie dat gezeur over de shirtjes, zag ik. Huntelaar mocht z'n shirtje niet weggeven aan een invalide jongen, tenzij er grof voor betaald werd.
Was 2 weken geleden bij ons toen ook al zo, mocht Makaay z'n shirt niet aan een Deurne-fan geven....
Klopt, Makaay vond het ook belachelijk en deed die belofte idd naderhand.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de krant hier stond dat die shirtjes later gewoon nog zijn opgestuurd
Als ik het goed herinner De Cler, Lucius en nog iemand ookquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt, Makaay vond het ook belachelijk en deed die belofte idd naderhand.
Van wie heb jij ze allemaal gekregen ?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik slaap er zelfs in
Jammer dat ik niet bij jou slaapfeestje kan zijn Zaterdag
Het gaat erom dat je bij Ajax je shirt niet mag weg geven na de wedstrijd aan bijvoorbeeld een gehandicapte.quote:
De FIFA en alle landelijke voetbalbonden zouden opgeheven moeten worden en vervangen moeten worden door bonden zonder winstoogmerk.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat echt hard achteruit in het voetbal
Echt walgelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je bij Ajax je shirt niet mag weg geven na de wedstrijd aan bijvoorbeeld een gehandicapte.
idd alsof een nieuw shirtje maken zoveel kost..ik snap wel dat je niet elke wed je shirtje kan afgeven..maar die jongen heeft dan ook de dag van zijn levenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen! want wij worden kampioen
De Mos vroeg na de wedstrijd van vanmiddag het shirtje van Huntelaar. Dat zou bedoeld zijn voor een gehandicapt jongetje. Huntelaar zei tegen de Mos dat hij geen shirts meer mocht weggeven.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef ub40_bboy het volgende:
ja what the fuck praat iedereen opeens over een shirtje van huntelaar.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
jaquote:Op zondag 27 januari 2008 22:05 schreef denthemen het volgende:
Was dat over dat shirtje ook op tv of zo?
Met het bord op schoot, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hé..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
Martin van Gaal mag ook wel eens een keer buiten RTL gaan scouten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |