Beetje dom, koop dan liever een rechtsbuiten.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
verdedigende middevelder..tenminste vandaag bij Groningen
Hoorde wel iets van een gelimiteerde transfersom.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vreemd beleid toch, prima speler hoor Lindgren, maar m eerst afdanken voor n appel en een ei en nu terugkopen voor ongetwijfeld de hoofdprijs?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoorde wel iets van een gelimiteerde transfersom.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?!?!
Wie, wat, waar werd dat gezegd?.
!
Je weet dat ik sarcastisch benquote:
Als hij dit jaar geen kampioen wordt, vliegt hij eruitquote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst maar eens wat concreter horen wat er rond Rijkaard speelt.
En dan wil hij eerst rust enzo. Als Van Geel Martin Jol nu gewoon eens belt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij dit jaar geen kampieon wordt wat er niet naar uitziet vliegt hij eruit
Voorlopig nog niets, behalve dat de pers als een stel bloedhonden klaar staat.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst maar eens wat concreter horen wat er rond Rijkaard speelt.
drie keer? Moeite met tellen? kom niet verder dan 2 keer hoor. En als je zulke kansen niet weet te benutten verdien je het niet om te winnen. En in alle media vind men het gelijkspel terecht, dus laten we het daar maar ook op houden.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax staat drie keer alleen voor de keeper, minstens. Drie keer wordt er een bal van de lijn gehaald. Dan nog dat gedoe met Heitinga bij die corner. En nog wat schietkansen.
Maar Vitesse had moeten winnen hoor.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren, tsja, is toch echt wel een goede aankoop.
Volgens mij werd ene Ronald de Boer ook eens door Ajax te licht bevonden....
Gabri, Suarez, Huntelaar en volgens mij nog eentje dat stiftje van Rommedahl dat van de lijn gehaald werd.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
drie keer? Moeite met tellen? kom niet verder dan 2 keer hoor. En als je zulke kansen niet weet te benutten verdien je het niet om te winnen. En in alle media vind men het gelijkspel terecht, dus laten we het daar maar ook op houden.
quote:Bert van Marwijk : 'FC Groningen kan beter gaan samenwerken met Ajax'
Uitgegeven: 27 januari 2008 17:56
Laatst gewijzigd: 27 januari 2008 17:56
ROTTERDAM - FC Groningen kan beter een samenwerkingsverband beginnen met Ajax. Dat merkte Feyenoord-trainer Bert van Marwijk zondag gekscherend op nadat hij in de perskamer had gehoord van de vermeende belangstelling van de Amsterdamse club in de Groningse middenvelder Rasmus Lindgren.
Van Marwijk doelde daarmee op spelers als Luis Suarez en Bruno Silva die eerder dit seizoen vanuit het hoge noorden bij Ajax neerstreken.
“Er is inderdaad enige ruis”, gaf Groningen-trainer Ron Jans toe na het gelijkspel in De Kuip (1-1). “Maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer.”
Ik zei toch niet dat Vitesse had moeten winnen..maar kvind het grappig dat iemand 2-8 normaal zou hebben gevondenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax staat drie keer alleen voor de keeper, minstens. Drie keer wordt er een bal van de lijn gehaald. Dan nog dat gedoe met Heitinga bij die corner. En nog wat schietkansen.
Maar Vitesse had moeten winnen hoor.
10 euro?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Wát een zielig beleid hebben jullie zeg. Zo bang voor de boertjes dat ze er maar een paar kopen. Terugkopen nog wel, helemaal sneu
Alsof wij dat niet wetenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Wát een zielig beleid hebben jullie zeg. Zo bang voor de boertjes dat ze er maar een paar kopen. Terugkopen nog wel, helemaal sneu
Volgens mij zit het nummer van FC Groningen gewoon onder een sneltoets op de telefoon van Van Geelquote:
WIJ voeren het beleid ook uit he? kneusquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:09 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zit het nummer van FC Groningen gewoon onder een sneltoets op de telefoon van Van Geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |