Die scoorde bij twente aan de lopende band omdat ie daar in de spits stondquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren, tsja, is toch echt wel een goede aankoop.
Volgens mij werd ene Ronald de Boer ook eens door Ajax te licht bevonden....
Herinner mij er nog maar even aan, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien moet feyenoord samenwerken met Ajax. De Cler, Greene, Landzaat, Biseswar... en nog een handvol namen die recent zijn vertrokken.
Tof.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij hadden iemand ingehuurd voor 10 euro om ons te halen en te brengen, moest wel na de wedstrijd nog een tijdje wachten bij een tankstation omdat die gast vaststond in Arnhem, dikke pleuriskou daar![]()
Komt er zo'n dik wijf langsgereden op een fiets, gaat ze roepen:
KANKERJODEN![]()
Dus gelijk iedereen uit ze auto:
Dikke kankerhoer
Mooie overwinning voor jullie vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je weet dat ik sarcastisch benIk leef met jullie mee
![]()
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
Was maar een grap omdat Barca weer twee punten liet liggen in de laatste 10 minuten.
Serieus wat een kutbeleidquote:'Lindgren keert terug bij Ajax'
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 27 januari om 20:42
Ajax lijkt een nieuwe snoepwinkel te hebben gevonden in FC Groningen. Nadat eerder Luis Suárez en onlangs Bruno Silva de overstap maakten naar de hoofdstad, staat nu ook oud-Ajacied Rasmus Lindgren op het punt terug te keren in Amsterdam. Dat meldt RTL Voetbal. Naar alle waarschijnlijk zullen beide partijen maandag het nieuws van de transfer officieel bekendmaken. Vanmiddag wilde Groningen-trainer Ron Jans echter niet reageren op de geruchten, die inmiddels steeds hardnekkiger beginnen te worden.
“Er is inderdaad enige ruis, maar of het inderdaad tot een nieuwe transfer tussen FC Groningen en Ajax komt, durf ik niet te zeggen. Ik ben maar een eenvoudige trainer,” zo liet de oefenmeester van de noorderlingen weten na afloop van het 1-1 gelijkspel tegen Feyenoord.
De overgang van Lindgren mag opmerkelijk heten. In 2005 mocht de 23-jarige Zweed bij Ajax op huurbasis vertrekken omdat hij niet goed genoeg zou zijn. Een jaar later nam FC Groningen hem definitief over, en ontwikkelde hij zich tot een belangrijke pion binnen het elftal van Jans.
Wacht nu maar af hoe hij zich ontwikkeld, toen was ie er niet klaar voor, wie weet nu wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef Scorpie het volgende:OMG, Lindgren
ik weet nou niet of ik moet lachen of moet huilen
Gelukkig dat jij het wel zagquote:Op zondag 27 januari 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens die 2-2 was wel grote fout van Urby (weer)
Niet dé versterking, de basis (Davids - Perez - Gabri) staat er al.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:50 schreef Mr-Sander het volgende:
LindgrenOf nou ja, eigenlijk: Bestuur
Lindgren is een leuke speler verder, maar of het nou echt dé versterking is die Ajax nodig heeft, hmm...
Dennis krijg jij nog wel shirtsquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:
What the fuck betalen voor een shirt die je aan een invalide geeft.. wat is dit voor kut regel
Hehe verklaarquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef Chadi het volgende:
What the fuck betalen voor een shirt die je aan een invalide geeft.. wat is dit voor kut regel
Ik slaap er zelfs inquote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dennis krijg jij nog wel shirts
In de krant hier stond dat die shirtjes later gewoon nog zijn opgestuurdquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Was 2 weken geleden bij ons toen ook al zo, mocht Makaay z'n shirt niet aan een Deurne-fan geven....
Het gaat echt hard achteruit in het voetbalquote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef De.Kromme het volgende:
Bah, nu ook al bij jullie dat gezeur over de shirtjes, zag ik. Huntelaar mocht z'n shirtje niet weggeven aan een invalide jongen, tenzij er grof voor betaald werd.
Was 2 weken geleden bij ons toen ook al zo, mocht Makaay z'n shirt niet aan een Deurne-fan geven....
Klopt, Makaay vond het ook belachelijk en deed die belofte idd naderhand.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de krant hier stond dat die shirtjes later gewoon nog zijn opgestuurd
Als ik het goed herinner De Cler, Lucius en nog iemand ookquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt, Makaay vond het ook belachelijk en deed die belofte idd naderhand.
Van wie heb jij ze allemaal gekregen ?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik slaap er zelfs in
Jammer dat ik niet bij jou slaapfeestje kan zijn Zaterdag
Het gaat erom dat je bij Ajax je shirt niet mag weg geven na de wedstrijd aan bijvoorbeeld een gehandicapte.quote:
De FIFA en alle landelijke voetbalbonden zouden opgeheven moeten worden en vervangen moeten worden door bonden zonder winstoogmerk.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat echt hard achteruit in het voetbal
Echt walgelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je bij Ajax je shirt niet mag weg geven na de wedstrijd aan bijvoorbeeld een gehandicapte.
idd alsof een nieuw shirtje maken zoveel kost..ik snap wel dat je niet elke wed je shirtje kan afgeven..maar die jongen heeft dan ook de dag van zijn levenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen! want wij worden kampioen
De Mos vroeg na de wedstrijd van vanmiddag het shirtje van Huntelaar. Dat zou bedoeld zijn voor een gehandicapt jongetje. Huntelaar zei tegen de Mos dat hij geen shirts meer mocht weggeven.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef ub40_bboy het volgende:
ja what the fuck praat iedereen opeens over een shirtje van huntelaar.
[ afbeelding ]
Want dan hoor je de engelen zingen!
jaquote:Op zondag 27 januari 2008 22:05 schreef denthemen het volgende:
Was dat over dat shirtje ook op tv of zo?
Met het bord op schoot, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hé..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
Martin van Gaal mag ook wel eens een keer buiten RTL gaan scouten hoor
hoe fucking verzin je het!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen de supporters en Ajax is afgesproken dat ze af en toe shirts mogen weggeven aan de supportersquote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Mos vroeg na de wedstrijd van vanmiddag het shirtje van Huntelaar. Dat zou bedoeld zijn voor een gehandicapt jongetje. Huntelaar zei tegen de Mos dat hij geen shirts meer mocht weggeven.
Huntelaar zou een shirtje voor het jongetje alsnog regelen.
Voetbal Insite
"En Denny, je hebt gelijk: als de kakkerlakken je vragen, dan twijfel je niet. Een echte Ajacied zegt dan 100 % zeker NEE. Maar ja, dat ben je niet en blijkbaar nooit geweest. Ondankbare hond."quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een lul die van Geel met z'n gehuil over Landzaat.
Ben blij dat hij hier niet is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een lul die van Geel met z'n gehuil over Landzaat.
Dude maak van je hobby je beroepquote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die gast is toch geboren in Amsterdam? Dat snap je dan toch niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"En Denny, je hebt gelijk: als de kakkerlakken je vragen, dan twijfel je niet. Een echte Ajacied zegt dan 100 % zeker NEE. Maar ja, dat ben je niet en blijkbaar nooit geweest. Ondankbare hond."
Beter iig dan Delorge en Collin. Als Kuffour zijn oude niveau weer haalt is dat een leuke speler.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef w00h00 het volgende:
Flikker toch op met Kuffour en Lindgren, WANBELEID.
En maar weer oordelen voor ze een minuut gespeeld hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef w00h00 het volgende:
Flikker toch op met Kuffour en Lindgren, WANBELEID.
Er hebben zich al enkele tijdschriften gemeld maar Fok! vraagt een te hoog transfer-bedrag. Ik moet waarschijnlijk wachten totdat ik transfervrij ben, maar moet in de tussentijd natuurlijk wel goed blijven presteren.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude maak van je hobby je beroepje zou er geld mee kunnen verdienen
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En maar weer oordelen voor ze een minuut gespeeld hebben
Het is toch nooit goed bij sommige...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewoon een arbitragezaak aanspannen!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Er hebben zich al enkele tijdschriften gemeld maar Fok! vraagt een te hoog transfer-bedrag. Ik moet waarschijnlijk wachten totdat ik transfervrij ben, maar moet in de tussentijd natuurlijk wel goed blijven presteren.
Kuffour wordt gehuurd voor een half jaar dus ik denk dat Ajax zijn salaris niet betaald misschien een gedeelte ervan?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.
Kuffour vind ik een groot risico. De beste man zal hoog op de loonlijst staan en zal te duur zijn om op de bank te zetten.
Het centrum met Heitinga-Vermealen met een Vertonghen als back-up voor Vermealen staat prima. Ik had graag een speler als Donk bijvoorbeeld aangetrokken zien worden ipv een 31 jarige reserve speler, die bij Sunderland nog niet aan de bak kwam na een stage, als back-up en op termijn om Hetinga op te volgen.
De transfer van Lindgren vind ik helemaal belachelijk aangezien we hem zelf aan -note bene- Groningen verkocht hebben. Waar is het beleid en hoe kan Van Geel dit verantwoorden?
Drama weekend.
Kuffour tekent voor een half jaar. Vrekquote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohja dan moeten we maar jan en alleman kopen om eerst even te kijken hoe ze bevallen.
Kuffour vind ik een groot risico. De beste man zal hoog op de loonlijst staan en zal te duur zijn om op de bank te zetten.
Het centrum met Heitinga-Vermealen met een Vertonghen als back-up voor Vermealen staat prima. Ik had graag een speler als Donk bijvoorbeeld aangetrokken zien worden ipv een 31 jarige reserve speler, die bij Sunderland nog niet aan de bak kwam na een stage, als back-up en op termijn om Hetinga op te volgen.
De transfer van Lindgren vind ik helemaal belachelijk aangezien we hem zelf aan -note bene- Groningen verkocht hebben. Waar is het beleid en hoe kan Van Geel dit verantwoorden?
Drama weekend.
Lindgren heeft al 4 wedstrijden voor Ajax gespeeld hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kuffour tekent voor een half jaar. Vrek.
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveauquote:Op zondag 27 januari 2008 22:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter iig dan Delorge en Collin. Als Kuffour zijn oude niveau weer haalt is dat een leuke speler.
23 wedstrijden in een seizoen bij Bayern is toch redelijk vast hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveau
Speelde altijd rond de 20 duels per seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
23 wedstrijden in een seizoen bij Bayern is toch redelijk vast hoor.
Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.
Aangezien Heitinga niet meer te houden is moet er in de zomer toch een opvolger komen, als deze speler nu zou komen, raakt hij ingespeeld en wordt hij in het begin van volgend seizoen niet direct in het diepe gegooid.
Martin kijk eens op langer termijn!!
Dan moet Martin niet zeggen dat dit de vervanger van Stam is. Maar een extra verdediger.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grote kans in de zomer dat de conclusie is dat het een drama was.
Aangezien Heitinga niet meer te houden is moet er in de zomer toch een opvolger komen, als deze speler nu zou komen, raakt hij ingespeeld en wordt hij in het begin van volgend seizoen niet direct in het diepe gegooid.
Martin kijk eens op langer termijn!!
Je kan ook een goed niveau halen als je wisselspeler bent. (Perez)quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is nooit een vaste kracht geweest en jij spreekt van oud niveau
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Je kan ook een goed niveau halen als je wisselspeler bent. (Perez)
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez heeft altijd en overal goede prestatie's geleverd.
Dan kun je van Kuffour niet zeggen
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuffour is na dit half jaar tranfervrij......
Lindgren speelt wel op een totaal andere positie dan Engelaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Speelt die Lindgren nou zo goed bij Groningen? Ik heb toch echt liever Engelaar ookal kost die een paar miljoen meer.
Een te groot risico? Het is op huurbasis.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja maar als het een drama is dadelijk, dan hebben we niets aan hem.
Ik ben van mening dat Kuffour een te groot risico is.
En de transfer van Lindgren is gewoon lachwekkend, vooral dat Groningen al een braziliaans talent heeft klaar staan om hem op te volgen.Dan had je nog beter Davy De Fauw kunnen kopen, liever nog Bradley.
[ afbeelding ]
Jup, succes met FCG 2!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Nashje het volgende:
Wat de fuck. Lindgren gaat nog serieus komen ook.
Van Geel, opkankeren aub.
Hij maakt de club echt kapot.
Wel vreemd dat de club zelf vermeld voor hoeveel ze hun spelers verkopenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef w00h00 het volgende:
kenker, tis nog definitief ook.
http://www.fcgroningen.nl/
Maar ik bedoel meer dat ik zijn oude niveau vind tegen vallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook over zijn oude niveau.
5 keer zo weinig...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?
gratisquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben jullie m verkocht toendertijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |