Ik weet het echt nog niet. Ik ben bij de vorige verkiezingen opgeschoven van SP naar PvdA, maar ik neig ernaar om nog veel verder naar rechts op te schuiven. Ik hecht veel waarde aan sociaal beleid, maar ik ben zo onderhand wel klaar met partijen die doen alsof de integratieproblematiek niet bestaat. Ik ga bij de volgende verkiezingen hoe dan ook stemmen op een partij die MIJN belangen vertegenwoordigt. D66 is me te soft in heikele kwesties, VVD is de weg kwijt, Wilders vind ik te populistisch. Misschien wordt het wel TON, misschien stem ik wel helemaal niet meer, omdat ik gewoon niet weet waarop ik moet stemmen.
Uitgesloten zijn sowieso al: CDA, ChristenUnie, SGP (ik ben tegenstander van de koppeling tussen politiek en religie), GroenLinks (wereldvreemd), PvdD (nonsens one-issuepartij) en SP (durft geen verantwoordelijkheid te nemen op het moment dat er een mandaat ligt, is weinig democratisch).
Ik heb de PvdA nog niet afgeschreven. Ik zal beoordelen hoe deze regering het doet. En ik wil ook dat de PvdA moslim-extremisten uit de partij weert en actief royeert als lid. Ik ga niet stemmen op een partij met vertegenwoordigers die petities van radicale islam-bewegingen ondertekenen, zo veel is WEL zeker.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2008 11:44:10 ]