abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56371279
beetje laat...

toch:

van Geel de arme stakker
  maandag 28 januari 2008 @ 21:30:38 #177
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56371382
quote:
Jong Feyenoord boekt overwinning op Jong FC Den Bosch

Jong Feyenoord heeft goede zaken gedaan in de competitie. Thuis won het met 3-2 van Jong FC Den Bosch. Namens het eerste elftal stond doelman Sherif Ekramy in de goal en Leroy Fer (foto) en Diego Biseswar op het veld. Onder toeziend oog van Jordy Buijs, John Metgod, Wim Jansen, Peter Bosz en Patrick Lodewijks was het te sterk voor de leeftijdsgenoten uit Brabant.

De 1-0 kwam op de voet van Leroy Fer, daarna werd het 1-1 en zette Diego Biseswar de beloften op 2-1. Vervolgens maakte Den Bosch gelijk maar direct daarna was het opnieuw Fer die scoorde en de drie punten in Rotterdam hield.

Scoreverloop
1-0 Fer
1-1
2-1 Biseswar
2-2
3-2 Fer
  maandag 28 januari 2008 @ 23:36:01 #178
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56374811
quote:
Janssen's ploeggenoot Civard Sprockel staat in de belangstelling van zijn oude club Feyenoord. Een delegatie van de Rotterdamse volksclub heeft de 24-jarige centrumverdediger in de laatste drie thuisduels van Vitesse bekeken. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse voor Sprockel, die een contract heeft tot medio 2012.
TV Gelderland.

Wat een kutcompetitie .
  maandag 28 januari 2008 @ 23:45:28 #179
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_56375052
quote:
Feyenoord zeer waarschijnlijk zonder Bruins tegen AZ
Maandag 28 januari 21:40 - Jasper Wiss
Feyenoord zeer waarschijnlijk zonder Bruins tegen AZ Eredivisie - Feyenoord speelt woensdag zeer waarschijnlijk zonder Luigi Bruins tegen AZ. De aanvallende middenvelder is bijna hersteld van zijn hamstringblessure, die hij afgelopen donderdag tegen FC Twente opliep, maar trainde vandaag nog niet mee.

De kans dat hij geheel fit is voor de thuiswedstrijd tegen AZ is daarom nihil. Het treffen met Ajax, aanstaande zondag in de Amsterdam ArenA, komt waarschijnlijk niet in gevaar voor de jeugdinternational. Bruins moest eerder dit seizoen al een deel van de competitie laten schieten vanwege dezelfde blessure.

Bert van Marwijk kan tegen de Alkmaarders zeker weer beschikken over Giovanni van Bronckhorst. De aanvoerder was afgelopen weekend tegen FC Groningen niet van de partij wegens een schorsing. Achter de namen van Kevin Hofland en Danny Buijs staat nog een vraagteken. Het duo keerde vandaag weer terug op het trainingsveld.
quote:
Van Marwijk: "Voor titel is winst op AZ en Ajax noodzakelijk"
Maandag 28 januari 21:44 - Jasper Wiss
Van Marwijk: "Voor titel is winst op AZ en Ajax noodzakelijk" Eredivisie - Voor Feyenoord breekt er een belangrijke week aan. Aanstaande woensdag wacht de thuiswedstrijd tegen AZ en komende zondag gaat het op bezoek bij Ajax. De achterstand op koploper PSV bedraagt zes punten en nummer twee Ajax heeft één punt meer. Wanneer Feyenoord in beide duels punten laat liggen, lijkt de titel heel ver weg.

Ook trainer Bert van Marwijk is zich er van bewust dat er van zowel AZ als van Ajax ewonnen moet worden, wil Feyenoord mee blijven strijden om het kampioenschap. “Als we tegen die ploegen de volle winst halen, gaan we er nog voor”, aldus de coach tijdens het Happy Hour van de Feyenoord Business Club.

Feyenoord werd in het seizoen 1998/1999 voor het laatst landskampioen in Nederland. Daarna kwamen de Rotterdammers niet verder dan een tweede plaats in de Eredivisie. Vorige seizoen werd het absolute dieptepunt bereikt, toen het als zevende eindigde inde competitie.
pi_56375092
Week van de waarheid.

AZ moet sowieso te doen zijn .
pi_56375161
Als Bert ze het veld in stuurt zoals de laatste weken is alles mogelijk.

Zelfs verliezen van az...
  maandag 28 januari 2008 @ 23:52:43 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56375200
Geef maar goed op voorhand de schuld aan Bert ja.
2000 light years from home
pi_56375204
Kampioen worden we toch niet.

Leuk dat Feyenoord alles in het werk stelt om tóch een kans te maken op het kampioenschap maar dan hadden ze de selectie enkele weken eerder of afgelopen zomer al (extra) moeten versterken, ik denk niet dat we die 6 punten nog goedmaken op Psv. Maar als we dit seizoen derde worden hebben we het ook goed gedaan, al kopen we daar weinig voor omdat het geen verschil uitmaakt of je nu tweede of vijfde eindigt.

Als dat bericht van Sprockel klopt is dat overigens wel een bewijs van onvermogen voor het bestuur van Feyenoord. Die gozer is pas enkele jaren geleden De Kuip uitgewandeld, en Feyenoord vond het allemaal wel best. Nu zou Feyenoord hem zeker voor een fors geldbedrag moeten terugkopen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56375225
Ik ben trouwens ook bang dat Az juist tegen ons het licht weer ziet en de vorm terug krijgt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 28 januari 2008 @ 23:55:37 #185
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56375254
quote:
Aanval van directeur Ajax op Feyenoord vind ik achterbaks

Het is misschien een gekke vergelijking maar ik zie toch een belangrijke overeenkomst tussen Afonso Alves en Geert Wilders.

Die twee zijn constant in het nieuws en het gaat volgens mij in beide gevallen helemaal nergens over.

Die Limburgse pruikenmaker probeert een heel verkeerd beeld van de islam aan ons op te dringen. Vreselijke man. Laten we zwijgen over hem.

Maar nee hoor, hij zit te klungelen aan een film en iedere krant heeft het erover. Negeren die gozer, hij heeft niks positiefs toe te voegen aan onze maatschappij en manipuleert alleen de media maar en dus ook ons. Kranten, televisiestations en radiozenders die het goed met de maatschappij voor hebben, boycotten deze carnavalsfiguur.

Alves is op een ander front irritant aanwezig in de publiciteit. Hij wil zo veel mogelijk geld pakken en dat verdelen met zijn vrienden, familie en zaakwaarnemers.

Dat is heel jammer van zo’n goede voetballer, maar het zal wel. Hij heeft het er zelf naar gemaakt met zijn gerommel.

Al staat hij nog zeven keer voor een arbitragerechter bij de KNVB, het interesseert me niks meer.

Ik vond daarom de reactie van Gert-Jan Verbeek op de vraag naar Alves heel mooi. ,,Wie? Alves? Ken ik niet.’’ Belachelijk maken die types, dat helpt al een stuk.

Volgens mij moet je als voetbalman in het spel met de publiciteit gewoon jezelf blijven en open kaart spelen. Daarom bevalt die houding van Verbeek me wel. Gewoon zeggen hoe het is. Dat is toch niet zo moeilijk?

Na afloop van onze televisie-uitzending zondagavond hadden Aad de Mos en ik het ook over Ernie Brandts.

Zouden die mensen bij NAC in de gaten hebben hoe ze voor gek staan? Ernie staat zevende met een heel gewone selectie, maar ze weten nog steeds niet of ze zijn contract al of niet willen verlengen.

Het maakt mij niet uit of hij mag blijven of niet, het gaat mij om de manier waarop het daar gaat.

Geef duidelijkheid en draai er niet omheen in de media. Zeg gewoon hoe het zit of zeg helemaal niks. Je bent óf tevreden over een trainer, óf je wilt een andere kant op.

In beide gevallen weet je dat al lang, het mag ook allebei best en dus is iemand laten wachten de slechtste optie.

Dan gaan de media en supporters ermee aan de haal en daar kan een club als NAC niet mee omgaan.

Die kritiek van Martin van Geel op Landzaat en Feyenoord vind ik al helemaal niet om te pruimen. Dat is ook typisch weer zo’n voorbeeld van via de media je gelijk willen halen.

De technisch directeur van Ajax slaagt er niet in om een speler te halen en probeert zijn verlies nu te verbergen achter een aanval op Feyenoord en Landzaat. Ik word daar een beetje misselijk van. Het is bovendien achterbaks.

Ik vind het heel goed dat Feyenoord gelijk hard gereageerd heeft. Te veel mensen kunnen allerlei insinuerende onzin roepen omdat te veel media dat allemaal graag opnemen en verder verspreiden.

Het is tijd dat de normale types in het voetbal zich daartegen teweer gaan stellen.

Wie onzin roept, moet - met woorden, dat wel - aangepakt worden.

Dus ook daarom zou ik willen vragen op te houden met die onzin dat ik naar AZ zou gaan. Echt grote onzin.
pi_56375335
Bovenstaande post is dus de column van Willem in het AD.

Wel handig die bronvermelding.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:00:15 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56375350
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:52 schreef Merkie het volgende:
Geef maar goed op voorhand de schuld aan Bert ja.
Alles is de schuld van Bert, spelers doen niks fout.

Dat er niet verloren wordt in de laatste twee wedstrijden doet er niet toe. Al wint Feijenoord met 10-0 van AZ, er zal altijd wel weer wat te zeiken zijn, want Hofs speelde op links, Sahin stond in de basis en Lee voegde niks toe...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:01:18 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56375373
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat er niet verloren wordt in de laatste twee wedstrijden doet er niet toe. Al wint Feijenoord met 10-0 van AZ, er zal altijd wel weer wat te zeiken zijn, want Hofs speelde op links, Sahin stond in de basis en Lee voegde niks toe...
Lee voegt nooit wat toe. Wat een prutser zeg . Misschien wat voor ADO ofzo. Maar dit terzijde, verder ben ik het met je eens.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:28:32 #189
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56375797
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind dat de waarheid een beetje tussen jou en EnactedChaos in ligt.

De spelers voeren vaak veels te weinig uit, Bert daarentegen ziet het keer op keer gebeuren zonder dat ie eens harde maatregelen neemt, beide 'schuldig' dus.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:32:04 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56375856
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik vind dat de waarheid een beetje tussen jou en EnactedChaos in ligt.

De spelers voeren vaak veels te weinig uit, Bert daarentegen ziet het keer op keer gebeuren zonder dat ie eens harde maatregelen neemt, beide 'schuldig' dus.
Ik weet niet of je het gezien hebt, maar tijdens de eerste helft tegen Groningen lieten ze een filmpje zien hoe boos onsch Bert was (een soort mini-reportage tijdens de eerste helft van 10 seconden met boze fragmentjes van die wedstrijd). Naar buiten toe draagt hij altijd uit dat het hem ook absoluut niet zint, en het lijkt me stug dat hij in de kleedkamer nou ineens heel anders daar over denkt. En als Bruins op het midden speelt ipv op links zal Feyenoord daar echt niet ineens 10x beter door gaan spelen hoor.
pi_56376089
De.Kromme, je moet er ook rekening mee houden dat Van Marwijk ook niet veel alternatieven heeft voor de spelers die slecht presteren. We hebben al geen brede selectie, en met 4 afwezige basisspelers zijn er gewoon geen alternatieven voorhanden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:56:04 #192
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56376179
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt, maar tijdens de eerste helft tegen Groningen lieten ze een filmpje zien hoe boos onsch Bert was (een soort mini-reportage tijdens de eerste helft van 10 seconden met boze fragmentjes van die wedstrijd). Naar buiten toe draagt hij altijd uit dat het hem ook absoluut niet zint, en het lijkt me stug dat hij in de kleedkamer nou ineens heel anders daar over denkt. En als Bruins op het midden speelt ipv op links zal Feyenoord daar echt niet ineens 10x beter door gaan spelen hoor.
Niet gezien, maar feit is dat het blijkbaar niet werkt. Ook een feit is dat Bert zich daar niet mee bezig zou moeten houden, de spelers moeten zelf de mouwen opstropen maar een goede trainer maakt z'n elftal beter en helaas zie ik nog geen stijgende lijn in het spel sinds Bert's aantreden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 01:01:02 #193
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56376242
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:49 schreef Sloggi het volgende:
De.Kromme, je moet er ook rekening mee houden dat Van Marwijk ook niet veel alternatieven heeft voor de spelers die slecht presteren. We hebben al geen brede selectie, en met 4 afwezige basisspelers zijn er gewoon geen alternatieven voorhanden.
Desnoods gooit ie 2 wedstrijden 2 of 3 spelers uit de basis en laat ie de jeugdspelers (J. Buijs, Fer, Wijnaldum) beginnen.

Gio vind ik trouwens geen goede aanvoerder, je ziet hem nooit bij opstootjes de boel sussen of met de scheids praten, en ik zie hem nooit een keer boos worden op z'n medespelers. Zoals ie zelf al aangaf : het is een prima speler, maar geen leider op het veld. En als een speler dat zelf inziet en je hem alsnog aanvoerder maakt dan heb je weinig inzicht in capaciteiten van een speler als trainer.

Het allergrootste probleem zit hem echter in de scouting. Meteen iedereen eruit flikkeren daar, de enige 'gescoute' aankoop van dit jaar was Lee, dat zegt genoeg.

[ Bericht 7% gewijzigd door De.Kromme op 29-01-2008 01:31:36 ]
pi_56376741
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:01 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Desnoods gooit ie 2 wedstrijden 2 of 3 spelers uit de basis en laat ie de jeugdspelers (J. Buijs, Fer, Wijnaldum) beginnen.
Je denkt toch niet serieus dat met die spelers in de basis wel wint van Groningen, PSV etc.?
pi_56377487
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je denkt toch niet serieus dat met die spelers in de basis wel wint van Groningen, PSV etc.?
Wat zou Jordy minder zijn dan Lucius? en Wijnaldum kan ook echt wel Lee vervangen want wat Lee doet kan iedere sukkel. Dus met Wijnaldum op die plek komt het wel goei
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:04:58 #196
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56378292
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom niet? Bij Ajax gooien ze er ook zo 3 talenten van onder de 20 in en daar werkt het ook. Bovendien : slechter dan Lee etc. kan het toch niet, dus het kan alleen maar positief uitvallen.
pi_56378324
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Heb je ook gezien hoe rustig Ron Jans op z'n bankje zat? Als je je spelers met een goed plan het veld in stuurt hoef je helemaal niet zo boos en zenuwachtig te doen. Daar begint het.

E natuurlijk kan dat wel heel veel verschil maken. Alsof het allemaal niet uitmaakt waar iedereen staat

Ik ben er trouwens voor om van Bronckhorst centraal in de verdediging te zetten woensdag als Hofland niet mee doet. Tenminste iemand met nog een beetje ervaring centraal achterin dan.

En blijven jullie lekker vertrouwen op Bert Het was niks, het is nu nog steeds niks en waarschijnlijk zal het niks worden ook. Dat iedereen bij z'n vorige periode verschrikkelijk blij was doet er blijkbaar niet meer toe. Ik ben dat niet vergeten in ieder geval.

stieken hoop ik dat ie dit leest en dat ie mij het tegendeel wil gaan bewijzen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:47:27 #198
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56379018
quote:
‘Feyenoord volgt verrichtingen Sprockel’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 29 januari om 09:20

Civard Sprockel wordt gevolgd door Feyenoord, zo meldt De Gelderlander. Volgens de Gelderse krant zou een delegatie van de Rotterdamse club de centrumverdediger in de laatste drie thuisduels van Vitesse hebben bekeken. Klik hier! Sprockel (24) verlengde iets meer dan een jaar geleden nog zijn contract bij Vitesse. De op Curaçao geboren speler staat tot medio 2012 onder contract in Arnhem, waar men niet gediend is van een vertrek van de verdediger.

Na zijn debuut bij Feyenoord in 2001 werd Sprockel een mooie toekomst voorspeld, maar hij kon die belofte niet inlossen. Na een intermezzo bij Excelsior op huurbasis koos hij in de zomer van 2006 voor Vitesse.
-
pi_56379140
Dat gaat toch niet lukken of jullie meoten de hoofdprijs gaan betalen .
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:59:00 #200
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56379245
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Ík postte het gisteren al ja. Dubbel gevoel : aan de ene kant prima verdediger, aan de andere kant ga je net als Ajax spelers die je ooit te licht vond terughalen en dat is natuurlijk wanbeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')