preciesquote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef mister_popcorn het volgende:
ach die brief bevestigt gewoon wat iedereen al weet. Jullie hebben nog geeneens half zoveel over voor jullie bedrijf als wij voor onze club, Niets nieuws onder de zon.
Verder ook erg typisch 020: als we winnen horen we erbij, als we verliezen ken ik ze niet.
Dus als de heren jood1 en jood2 ff de snavels dicht willen houden. Bij voorbaat dank, de directie.
Daarom, je geeft ze een vinger en ze pakken je hele.....quote:Op maandag 28 januari 2008 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die uitwisseling van die columns ook niet zo goed, die Jurryt schrijft altijd zeer nette columns vanuit Feyenoord perspectief maar waarin hij meestal niemand voor het hoofd wilt stoten - hij verwoord het altijd zo politiek correct vindt ik - waarna vervolgens die Menno vaak een zeer denigrerend stuk meent te moeten schrijven over Feyenoord. Dat is toch een beetje scheef.
Dat is trouwens ook typisch ajax, dat neerbuigend doen over tegenstanders en specifiek tov Feyenoord, alsof het allemaal kansloos volk is (zo wordt ook die documentaire aangehaald van de Kro).![]()
Die houding stoort mij nog het meest, en dat Feyenoorders nu eenmaal een grotere binding hebben met hun club en fanatieker zijn dat wisten we natuurlijk allang.
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom, je geeft ze een vinger en ze pakken je hele neus
Ach, hij geeft in elk geval toe dat Ajax geen supporters heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die uitwisseling van die columns ook niet zo goed, die Jurryt schrijft altijd zeer nette columns vanuit Feyenoord perspectief maar waarin hij meestal niemand voor het hoofd wilt stoten - hij verwoord het altijd zo politiek correct vindt ik - waarna vervolgens die Menno vaak een zeer denigrerend stuk meent te moeten schrijven over Feyenoord. Dat is toch een beetje scheef.
Dat is trouwens ook typisch ajax, dat neerbuigend doen over tegenstanders en specifiek tov Feyenoord, alsof het allemaal kansloos volk is (zo wordt ook die documentaire aangehaald van de Kro).![]()
Die houding stoort mij nog het meest, en dat Feyenoorders nu eenmaal een grotere binding hebben met hun club en fanatieker zijn dat wisten we natuurlijk allang.
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef heiden6 het volgende:
Van Geel en zijn tranen.![]()
Komende week pakken we de koppositie weer terug.
van groningen topicquote:Groningen lijkt zijn 4e speler snel kwijt te raken:
Nadat eerder Bruno Silva, Rasmus Lindgren en Erik Nevland in een rap tempo Groningen hebben verlaten lijkt de de vierde speler alweer aanstaande. Zo zou Arnold Kruiswijk nadrukkelijk in de belangstelling staan van Feyenoord. Voor Groningen zou dit de zoveelste tegenslag betekenen binnen korte tijd. Vanuit het kamp van Groningen is er nog niet gereageerd op de eventuele belangstelling van hun linkerverdediger.
Er is sprake van ''indirecte bedreiging'' jaquote:Op maandag 28 januari 2008 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het staat inmiddels vermeld in feedback topic
Rot nou een keer op. Zeker als Ajacied heb je echt niks te zeggen met al die matige transfers.quote:
Als je het bericht zelf ook had gelezen kon je heus wel zien dat het niet serieus was.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het staat inmiddels vermeld in feedback topic
Silva, Perez en Lindgren zijn geen matige spelers hoor. Verre van zelfs.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rot nou een keer op. Zeker als Ajacied heb je echt niks te zeggen met al die matige transfers.
Op die manier staat het ook vaak op voetbalzone en voetbalprimeur hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 18:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je het bericht zelf ook had gelezen kon je heus wel zien dat het niet serieus was.
Podolski wordt dus niks, wel jammer. Zou een goed teken zijn voor de Eredivisie.
Primaquote:Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat je eens oprot Cyberia, je voegt hier werkelijk niets toe.
Mohammed mag van de mods zijn gang blijven gaanquote:Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh, het was een matige poging om grappig te zijn van een ajacied die hier te pas en te onpas het topic zit vol te posten met kansloze smileys, en trollerige opmerkingen.![]()
Dat je eens oprot Cyberia, je voegt hier werkelijk niets toe.
De mods die zijn gekleurd.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mohammed mag van de mods zijn gang blijven gaan
okay he hou van jequote:Op maandag 28 januari 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Silva, Perez en Lindgren zijn geen matige spelers hoor. Verre van zelfs.
en toen ging ie naar Feyenoord, net als jullie oppergodquote:Op maandag 28 januari 2008 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet bepaald 020?
[ afbeelding ]
Landzaat.. Jullie Landzaat. Tussen z'n vrienden in De Meer. Waar hij menig wedstrijd als supporter keek. Ras-echte Ajacied dus, diep van binnen..
Dat zegt wel weer genoeg, van een bedrijf als Ajax kun je niet houden als speler.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en toen ging ie naar Feyenoord, net als jullie oppergod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |