Jep.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo triest dat je zo op gelijkspel moet komen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Zo'n simpele feyenoord kiddo, die toevallig vlakbij een microfoon staat
Ik vind Lee sowieso een rare clownquote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke gasten als Lee krijgen ook geen tijd om zich te acclimatiseren zonder beschimpt te worden. Vind ik een beetje jammer.
Zjuust dat zeg ik nou ook altijdquote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke gasten als Lee krijgen ook geen tijd om zich te acclimatiseren zonder beschimpt te worden. Vind ik een beetje jammer.
Altijd moeilijk tegen Sparta, al mag dat geen excuus zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik blijf me verbazen, Sparta voor de tweede keer op voorsprong in Enschede is gewoon raar.
Vanwege z'n rare begin bij Feyenoord?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:44 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Ik vind Lee sowieso een rare clown
Nee vanwege die snor en als ie de bal heeft gaat iedereen: leeleeleelee roepenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanwege z'n rare begin bij Feyenoord?
Okee.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:49 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Nee vanwege die snor en als ie de bal heeft gaat iedereen: leeleeleelee roepen
de 1-2 hangt in de luchtquote:Op zondag 27 januari 2008 15:54 schreef Merkie het volgende:
2-1 hangt in de lucht.
Terwijl een overwinning zo mooi zou zijn...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Blegh, ze verliezen steeds meer duels, kwestie van tijd...
Vrijdag bij willem ii was dat pas irritant.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
haal dat kind eens weg bij de microfoon
Dat was echt het toppunt.. dat was een vak vol kindersquote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vrijdag bij willem ii was dat pas irritant.
Jawel hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die 1-2 van Sparta is nog steeds niet bijgewerkt op teletekst pag. 828... telt ie wel?
laten we hopen van niet
bij mij staat ie er gewoonquote:Op zondag 27 januari 2008 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die 1-2 van Sparta is nog steeds niet bijgewerkt op teletekst pag. 828... telt ie wel?
laten we hopen van niet
Ik hoor andere verhalen op de radioquote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef OssieMan het volgende:
Hagenees Jol fluit redelijk pro feyenoord trouwens
Wat heeft het Hagenees zijn daar mee te maken?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef OssieMan het volgende:
Hagenees Jol fluit redelijk pro feyenoord trouwens
inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2008 16:10 schreef Grulez het volgende:
Tis gewoon wachten op doelpunt van feyenoord...
Die niet zal vallenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:10 schreef Grulez het volgende:
Tis gewoon wachten op doelpunt van feyenoord...
das was er niks aan de hand geweestquote:Op zondag 27 januari 2008 16:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die 1-1 had gewoon nooit moeten vallen.
Ik wil winnen.
vreemde wisselquote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het wordt Stenman voor Metaj.
Hier ook, godver wat een kutzooi. Ze kunnen geen gaatje vinden.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:11 schreef Blawh het volgende:
Van dat trieste Twente draait me de maag weer om.
En weerquote:
Is het een twentenaar dan? Schuimpiequote:Op zondag 27 januari 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft het Hagenees zijn daar mee te maken?
ha haquote:Op zondag 27 januari 2008 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
Nijland, wat een waardeloze voetballer, zoontje van de baas
Kopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
Nijland, wat een waardeloze voetballer, zoontje van de baas
Inderdaad, zoveel stelt Sparta niet voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme
verlies thuis tegen sparta is niet nodig. agh top 9 was de doelstelling
Ben tevreden met een punt in de Kuip. Linkerrijtje is al bijna zeker.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Fantastische uitslagen dit weekend, zelf winnen, AZ, Roda JC, FC Utrecht, Vitesse, Ajax, FC Twente, Feijenoord en FC Groningen laten punten liggen. Ofwel, van de 'concurrentie' winnen alleen PSV en NAC BredaSC Heerenveen
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Grote winnaar van deze speelronde is PSV.
Woensdag de grote verliezer mag ik hopenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Als PSV woensdag wint zijn ze denk ik nog lastig te achterhalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:30 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Woensdag de grote verliezer mag ik hopen
Weet ik niet, competitie zit raar in elkaar, iedereen wint van iedereen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als PSV woensdag wint zijn ze denk ik nog lastig te achterhalen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk het ook niet, maar daar nu al zeker van zijn is helemaal kut voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Niets aan de hand is wel erg optimistisch, Ajax wordt geen kampioen.
Het kampioenschap, als dat überhaupt al realistisch was, kunnen we in elk geval wel uit ons hoofd zetten.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme
verlies thuis tegen sparta is niet nodig. agh top 9 was de doelstelling
Heracles bedoel je.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:41 schreef SCH het volgende:
Heerenveen is
de grote winnaar van
dit weekend
Vandaar dat ik hoop dat ze winnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
That's a fact.
Ik denk PSV hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:41 schreef SCH het volgende:
Heerenveen is
de grote winnaar van
dit weekend
Maar NAC is goed bezig de laatste tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 16:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het kampioenschap, als dat überhaupt al realistisch was, kunnen we in elk geval wel uit ons hoofd zetten.
Maar inderdaad, zwak dit. Hopen dat ze zich tegen NAC kunnen herpakken.
Betaal Livestreams #5quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Alleen maar subtoppers vanavond
Nog streams?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Nog streams?' zou je eigenlijk ook voor moeten gaan bannen.
En het was nog niet eens puur voor jou bedoeldquote:
Dembele, Pelle, Ari en El Hamlapquote:Feyenoord met Mols en Lee, AZ met vier aanvallers
30 januari 2008
Feyenoord-coach Bert van Marwijk en zijn AZ-collega Louis van Gaal hebben een aantal verrassingen uit de hoge hoed getoverd voor het onderlinge treffen van vanavond in De Kuip. Zo start Feyenoord met Michael Mols en Chun-soo Lee in de basis, terwijl er bij AZ liefst vier pure aanvallers in het veld staan.
De entree van Lee en Mols in de basis gaat ten koste van Andwele Slory en Nick Hofs, die op de bank beginnen. Ook Kevin Hofland, net hersteld van een voetblessure, begin op de reservebank. Het centrum van de Rotterdamse defensie wordt, evenals tegen Groningen, gevormd door Andre Bahia en Serginho Greene.
Tegenstander AZ kiest duidelijk de aanval. Coach Van Gaal heeft basisplaatsen ingeruimd voor Ari, Moussa Dembele, Graziano Pelle én Mounir el Hamdaoui.
Opstellingen
Feyenoord: Timmer; De Cler, Bahia, Greene, Lucius; Van Bronckhorst, Landzaat; Lee, De Guzman, Mols, Makaay
AZ: Waterman; Pocognoli, Mendes da Silva, Jaliens, Koenders; Vormer, De Zeeuw, El Hamdaoui; Dembele, Pelle, Ari
Hij had gewoon maar met 1 aanvaller moeten spelen. Scoren doen we toch niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:09 schreef Gatalin het volgende:
Koenders![]()
![]()
Van Gaal wil echt erg graag bondscoach worden van de zomer...
Ja sorry, het stond 1-0 toen ik wakker werd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
valse tussenstand
BAN!quote:
dudequote:
mooiboy night?quote:
ga betalen voor streams?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:44 schreef Snad het volgende:
Waarom heb ik van die belachelijk msn geluidjes door m'n stream?
of straksquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
Doe maar gelijkspelen
Ik denk al wat is het hier rustig...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie ook de aparte livetopics he.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk al wat is het hier rustig...
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:22 schreef Acathla het volgende:
Wat een supporters zeg..
Hup AZ, doe eens winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Dos37 het volgende:
Hup fietstas, PSV, Heracles en gelijkspel
Precies schijt AZ, degraderen moeten ze.quote:
Feyenoord moet kampioen worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies schijt AZ, degraderen moeten ze.
Heeft weinig met AZ te maken duh. Meer met het of misgunnen PSV of het spannend willen houden van de competitie.quote:
Móest je nou happen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heeft weinig met AZ te maken duh. Meer met het of misgunnen PSV of het spannend willen houden van de competitie.
Ik vond van Gaal erg redelijk. Genee liep enorm irritant te zuigen. Is waarschijnlijk op pad gestuurd om leuke tv te maken, en dan heb je aan Van Gaal een makkelijke, maar onfatsoenlijk was het wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:00 schreef djstoffel het volgende:
haha..........van gaal die weer in aanvaring komt met Genee. Die kerel maakt zich weer volkomen belachelijk. Wat een eikel blijgt het toch. Net gezien bij het duitse voetbal programma maar zal nog wel een keer of 10 herhaald worden dit weekend
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:04 schreef mcyodogg het volgende:
Hier ook even:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Ik kan het fout hebben maar volgens mij word die wedstrijd hier besproken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Je had ook al even in het PSV-topic kunnen kijken![]()
er zitten 2 post id's tussen jullie posts dus logisch dat mycodogg het niet gezien heeft.quote:
Ik maakte maar een grapje. So what dat ik hier 3 seconde te laat was.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar volgens mij word die wedstrijd hier besproken?
Vooral serieus op in gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
[..]
er zitten 2 post id's tussen jullie posts dus logisch dat mycodogg het niet gezien heeft.
vond ik niet. Van gaal begon direct uit te halen over voetbal insite en bepaalde uitlatingen....gelijk al na de eerste vraag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond van Gaal erg redelijk. Genee liep enorm irritant te zuigen. Is waarschijnlijk op pad gestuurd om leuke tv te maken, en dan heb je aan Van Gaal een makkelijke, maar onfatsoenlijk was het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |