Ik geloof het nog niet. Eigenlijk vind ik zelfs dat je het niet kan máken. En of hij goed genoeg is betwijfel ik al helemaal. Straks krijg je een iets betere Kroon-Dehli variant oid.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
Lindgren, dus...
Ajax' jeugdopleiding bestaat tegenwoordig uit het opleiden van talenten bij andere clubs, om ze vervolgens terug te kopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef JohnnyH het volgende:
sjonge jonge, wat een flutbeleid
Wachten op Sneijder dusquote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax' jeugdopleiding bestaat tegenwoordig uit het opleiden van talenten bij andere clubs, om ze vervolgens terug te kopen?
Dat dus, na Suarez-incident.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef Jaggunsu het volgende:
Heb ik schijnbaar gemist, maar waarom wordt Luque eigenlijk nooit meer opgesteld?
Persona non grata bij Koster?
ik dacht dat dat uitgepraat was, en excuses aangeboden in de media etc?quote:
Dan kop ik hem even binnenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet voor Ajax.
En ik voel je tegenreactie al aankomen
Krohn-Dehli is ook teruggekocht, hetzij transfervrij.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Yup we verhuren de verkeerde spelers die toch niets worden (Schilder, Krohn-Deli) en verkopen de goede (Lindgren, Boackye)
Prima natuurlijk, maar de wedstrijd van PSV hier nabeschouwen hoeft natuurlijk niet. Daar is het PSV topic voor. Daarom dit topic opgeschoond van zulke posts. Weer verder over Ajax, de wedstrijd tegen Vitesse, transfers, Koster, programma, enzovoort.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een Ajacied is ook welkom in het PSV topic, mits hij zich fatsoenlijk kan gedragen. Een discussie op normale toon is juist goed voor de levendigheid van een topic.
Maduro is net vertrokken naar Valencia.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:38 schreef Prosac het volgende:
Wie gaat eruit bij Ajax voor Lindgren dan?
owh ja, die stoel op de bank moet wel warm blijven natuurlijk. 2,5 miljoen moet tie kosten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maduro is net vertrokken naar Valencia.
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, maar de wedstrijd van PSV hier nabeschouwen hoeft natuurlijk niet. Daar is het PSV topic voor. Daarom dit topic opgeschoond van zulke posts. Weer verder over Ajax, de wedstrijd tegen Vitesse, transfers, Koster, programma, enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |