In het geval van Landzaat heeft Van Geel gewoon gelijk. Hij zal sowieso een bankzitter worden, en daar dan een salaris van 2.5 miljoen voor geven: het grootste binnen de Ajax-selectie en de eredivisie, voor een veredelde meevoetballende middenvelder. Godzijdank heeft Van Geel hier niet aan meegedaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel lekker bezig die media met de stelling van de week of dag:
is peter Bosz daadkrachtiger dan Martin Van Gaal nadat Feyenoord landzaat heeft gekocht. Who gives a fuck we hebben landzaat niet eens nodig zoals feyenoord.
Landzaat is een Duitser.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef Wooldoor het volgende:
Nee Landzaat is een topper.
Nee dat klopt, dit is gewoon het falen van de trainer.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef denthemen het volgende:
Jongens, de 2-2 is niet echt de schuld van het bestuur dacht ik hoor
precies. kampioenschap kan nog wel maar realistisch gezien moet je dat niet verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja, gelukig zijn de andere ploegen ook niet echt constant.. ik zie wel wat er gebeurd, kan alleen maar meevallen als we kampioen zouden worden.. maar zoals het nu verloopt is dat heel ver weg.
Middenvelder is welkom, maar dan denk ik aan een Bradley of El-Ahmadi, maar niet aan een Landzaat.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:54 schreef Wooldoor het volgende:
Er mag toch nog wel een middenvelder bij want als Davids eruit gaat en je sterkste middenvelder die je daarvoor erin kan zetten Siem de Jong is zie je wel dat je daar een tekort aan heb.
Nope. Ik neem het Van Geel kwalijk dat hij niet in de zomer al adequate spelers heeft aangetrokken wat een hoop tegendoelpunten en ellende had kunnen voorkomen. Aankopen in de winterstop zijn alleen maar om de gaten te dichten terwijl het schip al aan het zinken is.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef denthemen het volgende:
Jongens, de 2-2 is niet echt de schuld van het bestuur dacht ik hoor
Precies al las ik dat Everton 5 miljoen zou willen geven voor Bradley :Squote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Middenvelder is welkom, maar dan denk ik aan een Bradley of El-Ahmadi, maar niet aan een Landzaat.
Psv speelt de laatste weken ook drama, die hadden gisteren avond nog ontzettend veel geluk door in de 93e minuut te scoren.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. kampioenschap kan nog wel maar realistisch gezien moet je dat niet verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
Onzin, Vitesse uit is gewoon moeilijk, Ajax was veel beter, had veel kansen etc. Dan ligt het aan de voorhoede dat er niks mee gedaan isquote:Op zondag 27 januari 2008 14:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dit is gewoon het falen van de trainer.
Jullie leerden op training toch ook gewoon 1-2tjes aan te gaan, en met wie het klikte op training daar ging je in de wedstrijd op inspelen en zo leer je elkaar kennen.
Ajax kent geen ingestudeerde corner, vrije trap of 1-2tjes.
Ja maar met deze selectie hoor je daar gewoon te winnenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nope. Ik neem het Van Geel kwalijk dat hij niet in de zomer al adequate spelers heeft aangetrokken wat een hoop tegendoelpunten en ellende had kunnen voorkomen. Aankopen in de winterstop zijn alleen maar om de gaten te dichten terwijl het schip al aan het zinken is.
Boumsong gaat voor 3 miljoen van juventus naar lyon. Die had ik er graag bij willen hebben ipv Kuffour, maar die zal wel helemaal boven de salaris norm uitsteken en die komt ook niet naar Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Precies al las ik dat Everton 5 miljoen zou willen geven voor Bradley :S
tuurlijk, vandaag hadden we gewoon geen geluk. kansen zat en we waren gewoon beter. maar god wat hebben we dit seizoen al veel onnodige punten laten liggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar met deze selectie hoor je daar gewoon te winnen
Dan nog zie ik dat soort dingen gewoon nooit gebeuren, nooit eens een snelle vrije trap van Ajax maar altijd van de tegenstander. En idd de voorhoed had moeten scoren en dan met name Gabri!quote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, Vitesse uit is gewoon moeilijk, Ajax was veel beter, had veel kansen etc. Dan ligt het aan de voorhoede dat er niks mee gedaan is
Tuurlijk kom ik, we breken de tent af na de 0-3 van dzuzdakquote:Op zondag 27 januari 2008 15:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom je Woensdag ook?
Of heb je dan ook een pyama feestje bij Marcel?
En dan woensdag een kaart pakken is missen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:13 schreef F1Bas het volgende:
Enige voordeel is geen schorsingen tegen PSV.
Tegen Feyenoord is niet zo`n heel groot probleem. Denk dat de Ajax defensie het heel wat moeilijker tegen PSV zal hebben dan tegen Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:15 schreef Houniet het volgende:
En dan woensdag een kaart pakken is missen tegen Feyenoord.
Ben nu wel erg benieuwd...quote:Ajax bezig met 'mysterieuze' middenvelder
Ajax heeft nog een verrassing in petto voor het verstrijken van de transferdeadline. De Amsterdammers zoeken na het mislukken van de transfers van Denny Landzaat en Orlando Engelaar naar een versterking in de middenlinie.
"Ajax is nog volop bezig", zei trainer Adrie Koster na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse (2-2). "Met wie? Laat je verrassen, zou ik zo zeggen."
Eerder vandaag liep de overgang van Orlando Engelaar naar Ajax klippen. De middenvelder wil nog steeds per direct naar de Amsterdammers vertrekken. "Hij gaat echter geen vertrek forceren", zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. "De clubs moeten er uitkomen. Maar laat het duidelijk zijn, Engelaar is toe aan een nieuwe stap in zijn loopbaan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |