Vast gelijk doorgegaan vanuit het uitgaan maar wel geniaal dat het ineens uit zijn zakken word getoverdquote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tandenborstel? Waarom?![]()
![]()
Kenker reis? Zo ver is Arnhem nu toch ook weer niet van Amsterdam(en waarom 'kenker'
)
Stond linksonder van het uitvak dus heb geen dingen rechts naast het uitvak gezien maar voor de wedstrijd was er gezeik ofzo daar?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die gast rechts naast t uitvak in z'n roze shirt![]()
en die gast met die zwarte vitesse arnhem 'hooligan' trui
Idd, Groningen en Heerenveen hebben een aardige selectie maar komen natuurlijk niet in de buurt wat kwaliteit betreft bij Ajax en psv. Feyenoord zit daar een beetje tussen wat mij betreft. Kwa selectie wel iets beter dan de subtop maar net wat minder dan Ajax en psv. Maar helaas telt alleen kwaliteit niet...quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die clubs in de subtop compenseren dat zeker met inzet en samenspel. Iets wat zowel bij Ajax als PSV regelmatig ver te zoeken is. Al zie je bij beide ploegen wel dat het opeens een stuk beter gaat als men dat wél doet.
Haha was dat jou bus, fucking mooi inderdaad zie je dat ding ineens afslaanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook een brakke dag zeg, jezus.
Na de wedstrijd in een kolonne weg van het Gelredome, denkt de buschauffeur (ik ging met Axios Den Bosch) ineens dat 'ie na 1 minuut wel een afslag kan nemen. Motoragent er als een haas achteraan, "Waar ga je heen?!"
Chauffeur: "Euh ja, naar Den Bosch"
Agent: "Dan zit je nu al helemaal fout. Omkeren en aansluiten!"
Wij terugrijden, rijden we rechtstreeks de Vitesse-file in met bussen met Vitesse-supporters, die als mongolen tegen de ramen aan gingen hangen. Vervolgens het hele konvooi kwijt geraakt en midden door Arnhem teruggereden zonder politiebegeleiding of wat dan ook.![]()
Dat confettispektakel was trouwens wel heel treurig en bovendien was het apart dat smsjes als 'Hoezee hoezee voor Zyklon-B' bij Vitesse gewoon door de keuring komen en op de grote beeldschermen verschenen.
juah, die gozer in t roze liep ons voor homo's uit te maken en die bolle in z'n vitesse arnhem shirt vond het leuk om ons uit te dagen met kom dan kom dan, toen kwam er een steward die zegt al ga je nog 1x staan ga je het stadion uit, gelijk zit hond af.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stond linksonder van het uitvak dus heb geen dingen rechts naast het uitvak gezien maar voor de wedstrijd was er gezeik ofzo daar?
Want?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:58 schreef S-Two het volgende:
Die mysterieuze middenvelder zal, Martin van Geel kennende, wel Boateng worden.
Schilder terughalen als linksback terwijl hij een jaar als linkshalf/linksbuiten heeft gespeeld is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor zijn niveau.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Yup we verhuren de verkeerde spelers die toch niets worden (Schilder, Krohn-Deli) en verkopen de goede (Lindgren, Boackye)
Wat is er laf aan?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup ajax,
win van psv, verneder dat laffe voetbal![]()
haha vond het wel een grappig shirtquote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef Jasza het volgende:
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Mafkees die gast joh, Jasza capuchona op de foto
JA, zeg effe tegen hem dat hij die -1 even moet fixen want ik snapte er geen ene reet van liep vlak achter hem!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha was dat jou bus, fucking mooi inderdaad zie je dat ding ineens afslaan![]()
![]()
Wat een mafkezen ook zijn die gasten![]()
Gasten hier die gozer nog gezien met:
Van Geel
-1
achterop ze shirt, is maatje van me
Oh kut Noshiba liep 1 centimeter achter mequote:Op zondag 27 januari 2008 18:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
JA, zeg effe tegen hem dat hij die -1 even moet fixen want ik snapte er geen ene reet van liep vlak achter hem!
Beter laf spelen en 4 maal op rij kampioen worden dan laf, slecht, inspiratieloos en oerlelijk nooit iet presteren de laatste jaren.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup ajax,
win van psv, verneder dat laffe voetbal![]()
4-5-1 spelen met 1 spits.quote:
Was lekker avond sfeertje toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha vond het wel een grappig shirt
Vond het vandaag wel stilletjes in het uitvak.. had verwacht dat er meer herrie zou zijn..
Maar ow ow ow.. dat dak.. ongelooflijk zeg.. net een sporthal.. kwam binnen en had echt zoiets van.. wtf
ja? en dan zegt ie ook niets.. hahaquote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh kut Noshiba liep 1 centimeter achter me![]()
Hij bedoelt er dus mee dat Van GEel een koekenbakker is![]()
Ohja CSI jou heb ik wel gezien btw
En op Feyenoord volgende week. Vergeet dat niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-5-1 spelen met 1 spits.
En nog door geluk van de scheids in de allerlaatste seconden winnen![]()
Maarja, ajax gaat vol op psv klappen woensdag
Als psv'er binnen 6 minuten op een trol van f'noorder reageren in een Ajax-topicquote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beter laf spelen en 4 maal op rij kampioen worden dan laf, slecht, inspiratieloos en oerlelijk nooit iet presteren de laatste jaren.
Ze doen maar, Podolski ownt de hele eredvisie komende maandenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En op Feyenoord volgende week. Vergeet dat niet.
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Was lekker avond sfeertje toch?
Vorig jaar was wel het toppunt, kom je binnen, nee je mag niet roken. Steken ze georganiseert vuurwerk af
Die paar sliertjes?quote:Supporters van Vitesse hebben aangekondigd met een grote sfeeractie te komen voor het duel Vitesse-Ajax. Zeventig serpentinekanonnen zullen voor aanvang van het competitieduel grote wolken geelzwarte linten de lucht in blazen. Deze actie is afkomstig uit Amerika.
zag er niet uit op tvquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:
[..]
Die paar sliertjes?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |