De IO is inderdaad kut, en de M&O delen ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
7.5. Succes dan, want ik heb nu al schoon genoeg van dit blok met die kut I.O. en M en O.
15 werkdagen, en er zijn nu natuurlijk heeeeel veel vrije dagen geweestquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:34 schreef Stienn het volgende:
Ik heb gehoord dat een docent een toets binnen 3 weken moet hebben na gekeken? Wat gebeurt er als dit niet het geval is?
Nee, inderdaad er wordt toch nooit wat aan gedaan. Gewoon wat geduld hebben dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
15 werkdagen, en er zijn nu natuurlijk heeeeel veel vrije dagen geweest
als dat niet het geval is kun je naar, ik heb geen idee, er wordt toch niks aan gedaan
Tsja opties:quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef Ici-Paris het volgende:
iemand een idee hoe ik van op school (zernikeplein) kom nu de bussen niet rijden,
maar de hoorcolleges wel door gaan?
Ga naar station noord, dan hoef je nog maar 1 km te lopen ofzo... je bent er zoquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef Ici-Paris het volgende:
iemand een idee hoe ik van op school (zernikeplein) kom nu de bussen niet rijden,
maar de hoorcolleges wel door gaan?
De planning welke thema's je het komende jaar gaat doen. Hiermee kan je dus aangeven welke keuzethema's je doet. Ik moest dit keer op deze manier mijn afstudeerrichting aangeven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat is DOP?
Ow, dacht al. Had ik nog nooit van gehoord als Propedeuse-studentquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:49 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
De planning welke thema's je het komende jaar gaat doen. Hiermee kan je dus aangeven welke keuzethema's je doet. Ik moest dit keer op deze manier mijn afstudeerrichting aangeven.
Jij mag het ook doen voor volgend jaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ow, dacht al. Had ik nog nooit van gehoord als Propedeuse-student
Nou, ik pas over een extra jaar. Ben gestoptquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen voor volgend jaarWaarschijnlijk bij de volgende SLB
les.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand of ver vorige week vrijdag iemand is omgekomen bij de nieuwbouw naast hanzeborg 23?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |