I don't think so..quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef CubicX het volgende:
[..]
Wel voor ingeschreven, maar niks van gehoord![]()
Binnenkort is er nog een dacht ik, toch?
Je hebt je dood geėrgerd of het tentamen heeft je geļrriteerdquote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de tentamens?
Ik ben net terug en heb me dood geirriteert aan dit tentamen.
Nu begon het weer een half uur later, omdat men geen tentamens
had. Vorige keer hadden ze te weinig tentamens.
Stelletje amateurs. Ik wil klagen..
Ja daar had ik ook altijd last van. Ik zat ook altijd in dat aparte lokaal. Ik heb zelfs een keer zelf mijn tentamen op moeten halen omdat mijn tentamen niet klaar lag. Liep ik daar gewoon door de gang met het tentamen in mijn hand, geen misbruik van gemaakt trouwens.quote:Op maandag 7 april 2008 16:31 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, bij mij is het ook zo slordig geregeld, zeker met mensen die ivm beperking ergens anders hun tentamens moet maken... Vaak komen die tentamens later aan of weten de surveillanten niet hoe snel ze het uit moeten delen enzo... Bah, daardoor word ik ook afgeleid tijdens het tentamen
Gratis ijs? Daarom was het dus zo vreselijk druk daar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben tevreden met de kantine hoor![]()
Yeah, ook de Australian met gratis ijs was lekker
Ja, maar ik heb alsnog niet echt geleerd dus ik mag nog een keer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:56 schreef Rutgerr het volgende:
BSR herkansing al binnen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alsnog niet echt geleerd dus ik mag nog een keer.![]()
Vorig blok was een extreem lui blok voor mij, ik moet dit blok echt even flink aan het werk om e.e.a. in te halen.![]()
Hoe heb jij hem gemaakt?
Ik heb BSR ook terugquote:
7.5. Succes dan, want ik heb nu al schoon genoeg van dit blok met die kut I.O. en M en O.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alsnog niet echt geleerd dus ik mag nog een keer.![]()
Vorig blok was een extreem lui blok voor mij, ik moet dit blok echt even flink aan het werk om e.e.a. in te halen.![]()
Hoe heb jij hem gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |