Leg dat eens uit...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Op zulke dagen word ik juist extra blij
Het dragen van een rok heeft helemaal niks met een geloof te maken. Doe niet zo achterlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er een verbod komt op het dragen van rokken op het werk, draag jij dan braaf een spijkerbroek?
Er zijn nogal wat vrouwen die rokken dragen, en dat komt ook uit de christelijke hoek he, oei wat een ramp zou dat zijn dat die mensen dan een rok moeten dragen vanuit hun overtuiging, maar eigenlijk is dat niet gedwongen maar volgens niet rokken dragers wel natuurlijk.
Ga toch weg met je onzin argumenten joh.
Precies.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat zie je te zwart wit. Het enige wat ik vraag van iedereen die in Nederland woont, is om je te houden aan de wet.
Zieltjes winnen.quote:
Ah maar kijk.. daar begin je al heeel leuk. De Nederlandse gebruiken en vrijheden respecteren. Oftewel iemand niet lastigvallen voor hun Nederlandse gebruiken. Dus respect tonen. Dat is geen probleem. Het probleem ligt omgekeerd. De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies.
En de Nederlandse gebruiken en vrijheden te respecteren.
En niet altijd van die belachelijke eisen stellen, zogenaamd omdat het moet van je geloof.
En dan heb ik het niet alleen over die lap stof.
Vertel eens, wat wordt niet gerespecteerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ah maar kijk.. daar begin je al heeel leuk. De Nederlandse gebruiken en vrijheden respecteren. Oftewel iemand niet lastigvallen voor hun Nederlandse gebruiken. Dus respect tonen. Dat is geen probleem. Het probleem ligt omgekeerd. De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.
Zover ik weet vraagt niemand om je te assimileren. Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk om te begrijpen dat andere normen, waarden en gebruiken zijn in westerse landen waar je je toch enigzins moet inpassen. Wat jij verlangt is niet meer of minder dat alles en iedereen moet buigen voor jouw religie.quote:En niet altijd van die belachelijke eisen stellen, zogenaamd omdat het moet van je geloof.
Kijk daar heb je het al. Zie jePoint prooven. Assimileer bedoel je hier mee. No way
Hoezo niet? Je mag, in je eigen tijd, je geloof uitoefenen in al zijn aspecten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef Burakius het volgende:
De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.
Helemaal niet. Ik heb het over voorvallen als:quote:En niet altijd van die belachelijke eisen stellen, zogenaamd omdat het moet van je geloof.
Kijk daar heb je het al. Zie jePoint prooven. Assimileer bedoel je hier mee. No way
Dat is niet wat ik heb gezegd he, even voor de duidelijkheid. Ik vind namelijk helemaal niet dat je respect moet hebben voor wat dan ook in Nederland. Dat noem ik vrijheid van meningsuiting. Dat geldt dus ook andersom. Nederlanders hoeven geen respect te hebben voor welke religie dan ook. Wel moet iedereen zich aan de wetten houden. Dus zodra met dat niet respect hebben de wet wordt overtreden, wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ah maar kijk.. daar begin je al heeel leuk. De Nederlandse gebruiken en vrijheden respecteren. Oftewel iemand niet lastigvallen voor hun Nederlandse gebruiken. Dus respect tonen. Dat is geen probleem. Het probleem ligt omgekeerd. De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.
En niet altijd van die belachelijke eisen stellen, zogenaamd omdat het moet van je geloof.
Maar dan wordt er geweld gebruikt om de eisen kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:34 schreef djenneke het volgende:
Verder mag iedereen eisen wat hij wil, of hij het ook krijgt is weer een ander verhaal
En dat is tegen de wet, en mag dus niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan wordt er geweld gebruikt om de eisen kracht bij te zetten.
Nee, inderdaad, dat mag niet. Foei, wie wil er nog thee?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dat is tegen de wet, en mag dus niet.
De beste man vraagt zowat of ik mijn geloof ff gewoon niet uitvoer. De Islam is niet alleen voor thuis, maar zit in elk aspect van het leven. Dit beantwoord ook meteen zijn/haar quote.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vertel eens, wat wordt niet gerespecteerd?
[..]
Zover ik weet vraagt niemand om je te assimileren. Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk om te begrijpen dat andere normen, waarden en gebruiken zijn in westerse landen waar je je toch enigzins moet inpassen. Wat jij verlangt is niet meer of minder dat alles en iedereen moet buigen voor jouw religie.
Ja dat gebeurt zo vaak in Nederland. Die plunderende 1 miljoen moslimsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan wordt er geweld gebruikt om de eisen kracht bij te zetten.
Het enige wat ik vraag van iedereen die in nederland woont is gewoon elkaar onvoorwaardelijk met respect te behandelen. De wet mag van mij de fik in hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat zie je te zwart wit. Het enige wat ik vraag van iedereen die in Nederland woont, is om je te houden aan de wet.
Doe zelf niet zo achterlijk xenofoob.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het dragen van een rok heeft helemaal niks met een geloof te maken. Doe niet zo achterlijk.
Is ze wel met er stelling: Ja iedereen moet gewoon de Nederlandse cultuur respecteren. Oja.. en moslims doe niet zo nauw met je geloof. Doe je hoofddoek afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo achterlijk xenofoob.
Ik denk dat praktisch niemand er iets op tegen heeft dat je leeft naar je geloof binnen de wetten maar je kan onmogelijk eisen of verlangen van de samenleving dat deze met jou meegelooft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
De beste man vraagt zowat of ik mijn geloof ff gewoon niet uitvoer. De Islam is niet alleen voor thuis, maar zit in elk aspect van het leven. Dit beantwoord ook meteen zijn/haar quote.
Alles opzij zetten voor andermans religie? Nooit, en nimmer!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het enige wat ik vraag van iedereen die in nederland woont is gewoon elkaar onvoorwaardelijk met respect te behandelen. De wet mag van mij de fik in hoor.
Whats the difference met onze westerse kutcultuur?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alles opzij zetten voor andermans religie? Nooit, en nimmer!
Komkom, dat hele vaatdoeken gebeuren is hetzelfde als gekleed lopen op een naaktstrand. Dat hoort en doe je niet anders wordt je niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Is ze wel met er stelling: Ja iedereen moet gewoon de Nederlandse cultuur respecteren. Oja.. en moslims doe niet zo nauw met je geloof. Doe je hoofddoek af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |