abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:52:08 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56432823
Ik zag een paar dagen terug wel even 4 oude nederlandse vrouwen met een hoofddoek, wat een ellende he?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:07:30 #102
3542 Gia
User under construction
pi_56436351
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zag een paar dagen terug wel even 4 oude nederlandse vrouwen met een hoofddoek, wat een ellende he?
Die zetten em binnenshuis gewoon netjes af en zullen ook niet eisen em op school of werk te mogen dragen.

Niemand heeft bezwaar tegen het dragen van de hoofddoek in de eigen tijd of op straat.
pi_56436509
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Regende het?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:16:41 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436575
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Regende het?
Nee, het was in de supermarkt.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:20:44 #105
3542 Gia
User under construction
pi_56436678
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, het was in de supermarkt.
Ze zaten vast niet achter de kassa of achter de slagerij. Waarschijnlijk waren het gewoon klanten, die vanwege het slechte weer een hoofddoek droegen. Niks mis mee.

Maar goed, je reageert nooit als je uit positie bent geluld.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:31:10 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436894
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zaten vast niet achter de kassa of achter de slagerij. Waarschijnlijk waren het gewoon klanten, die vanwege het slechte weer een hoofddoek droegen. Niks mis mee.

Maar goed, je reageert nooit als je uit positie bent geluld.
Is dit opeens een uitlul gevecht geworden dan?
Ik maak enkel verslag hoor. Er waren 4 oude vrouwtjes, elk op zichzelf in de supermarkt, ja als klanten ja, en nee het was buiten geen slecht weer nee. Was zelfs zacht weer voor die dag. Nog iets mevrouw de forumsoldaat?
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:34:40 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436969
Ik vind het gewoon appart dat er een probleem wordt gemaakt van hoofddoekjes, er allemaal redenen worden verzameld die elk helemaal niet boeiend zijn. Het enige wat je kunt stellen is; De reden dat in de oosterse culturen vrouwen een hoofddoek dragen is omdat het zedig zou zijn, mannen zouden dan geen onzedige gedachten krijgen. Je kunt dit de omgekeerde wereld vinden, kan zo zijn, je kunt het er niet mee eens zijn, het niet in deze cultuur vinden passen. Maar het is niet zomaar even uit te bannen onder het mom van ze moeten zich aanpassen. Het is een levenswijze en hoe gek het ook klinkt er zijn echt vrouwen die er zelf achter staan. Dus kap toch met dat problemen creeëren uit niets en ga eens toenadering zoeken met mensen, jeweetwel mensen bezoeken en omgaan, met ze praten ipv allemaal assumpties rond te strooien en met armen zwaaiend rond te rennen alsof de wereld vergaat.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:35:28 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436987
En dan noemen ze mij contactgestoord.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:55:20 #109
3542 Gia
User under construction
pi_56437402
Nogmaals:

Niemand heeft bezwaar tegen het dragen van hoofddoekjes. In de eigen tijd of op straat. Geen enkel probleem.
Er zijn werkgevers die het prima vinden als vrouwen een hoofddoekje dragen onder werktijd. Prima, geen enkel probleem.
Er zijn ook scholen die het dragen van een hoofddoek onder schooltijd toestaan. Alweer prima, en geen enkel probleem.

Maar, indien een school of werkgever niet wil dat leerlingen of personeel een hoofddoek draagt in de klas of op de werkplek, dan moet dat óók geen probleem zijn.

En DAAR wordt dan ineens wel een probleem van gemaakt. Waarom?

Dan komen de dooddoeners: Het is een geloofsplicht. Een moslima MOET een hoofddoek dragen.

Maar is er een discussie over onderdrukking van vrouwen in de Islam en dan toegespitst op het verplicht dragen van de hoofddoek, DAN is het ineens niet verplicht, maar een vrije keuze.

Ja, wat is het nou? Wel verplicht of niet verplicht?
En als het niet verplicht is, wat is dan het probleem om die lap stof in je laatje (schoolkluisje) te leggen, zogauw je op je werk/school verschijnt?

Het komt zelfs voor dat een moslima ergens solliciteert, zonder hoofddoek, om maar aangenomen te worden. (dan kan het dus wel zonder hoofddoek!) En dan na de proeftijd gaan ze ineens die hoofddoek dragen en stennis schoppen als dat niet mag.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:02:10 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56437527
Als er een verbod komt op het dragen van rokken op het werk, draag jij dan braaf een spijkerbroek?
Er zijn nogal wat vrouwen die rokken dragen, en dat komt ook uit de christelijke hoek he, oei wat een ramp zou dat zijn dat die mensen dan een rok moeten dragen vanuit hun overtuiging, maar eigenlijk is dat niet gedwongen maar volgens niet rokken dragers wel natuurlijk.

Ga toch weg met je onzin argumenten joh.
pi_56439963
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het gewoon appart dat er een probleem wordt gemaakt van hoofddoekjes, er allemaal redenen worden verzameld die elk helemaal niet boeiend zijn.
Luistert knul, ten eerste zijn wij z'on beetje het meest tolerante land in de fokking wereld.
Ten tweede is de poetsdoek aka hoofddoek z'on beetje overal verboden, Turkije, Frankrijk u name it het is er verboden.

Dus daaag zwaai zwaaai baai baai weg ermee !
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:36:15 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56442371
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:53 schreef salutem het volgende:

[..]

Luistert knul, ten eerste zijn wij z'on beetje het meest tolerante land in de fokking wereld.
Ten tweede is de poetsdoek aka hoofddoek z'on beetje overal verboden, Turkije, Frankrijk u name it het is er verboden.

Dus daaag zwaai zwaaai baai baai weg ermee !
Wenn Sie es so stellen, errate ich, dass Sie Gepflogenheitgemüt das jeder auf Deutsch entweder redend.
pi_56444669
Van de week zag ik een jonge verder modern uitziende hartstikke Nederlandse blanke vrouw met een moslim man. Ze droeg een hoofddoek. Vind ik toch altijd wel schokkerend. Mens, doe normaal!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56445115
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wenn Sie es so stellen, errate ich, dass Sie Gepflogenheitgemüt das jeder auf Deutsch entweder redend.
http://www.loi.nl/OnlineServices/Triallesson/PRD_000311?folderId=189&mr=PRD_000311
pi_56447041
Hartgrondige tvp.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:42:45 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56447375
quote:
Ik gebruikte voor het gemak even de translator en die klopt ook vaak niet nee maar hey, is altijd nog beter dan janken om hoofddoekjes.
pi_56447500
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:07 schreef djenneke het volgende:
Van de week zag ik een jonge verder modern uitziende hartstikke Nederlandse blanke vrouw met een moslim man. Ze droeg een hoofddoek. Vind ik toch altijd wel schokkerend. Mens, doe normaal!
Op zulke dagen word ik juist extra blij
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56447733
In eerste instantie interpreteerde ik de TT trouwens als een oproep aan moslims, om hun eigen angst voor de Nederlandse maatschappij te erkennen.
Ik denk dat dat voor veel moslims ook wel een goed idee is: waarvoor ben je nou eigenlijk bang? Voor sexuele verloedering? Voor slapheid in de beoefening van de vijf zuilen? Voor verlies van het geloof in Allah en Mohammed?
Die vraag is van groot belang, want het antwoord laat je weten, hoe en op welke terreinen je je moet verdedigen. Vergeef me de vrijpostigheid: maar laat die vraag niet zien op welk punt je eigen jahid ligt.

Ik vind die vraag voor moslims eigenlijk veel belangrijker dan de vraag waar autochtone Nederlanders bang voor zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_56448777
Het zit zo kees22. De josti's der Nederlanders zullen pas blij zijn als moslims totaal assimileren tot :

a) Heiden
b) Christen (partly)
c) Slap aftreksel moslim die geen regels volgt.

p.s.

Of is dit nou te zwart-wit?

[ Bericht 12% gewijzigd door Burakius op 01-02-2008 00:46:54 ]
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56449680
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:41 schreef Burakius het volgende:
Het zit zo kees22. De josti's der Nederlanders zullen pas blij zijn als moslims totaal assimileren tot :

a) Heiden
b) Christen (partly)
c) Slap aftreksel moslim die geen regels volgt.

p.s.

Of is dit nou te zwart-wit?
Ja, dat zie je te zwart wit. Het enige wat ik vraag van iedereen die in Nederland woont, is om je te houden aan de wet.
pi_56449862
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:47 schreef Burakius het volgende:

[..]

Op zulke dagen word ik juist extra blij
Leg dat eens uit...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 06:40:03 #122
3542 Gia
User under construction
pi_56450418
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er een verbod komt op het dragen van rokken op het werk, draag jij dan braaf een spijkerbroek?
Er zijn nogal wat vrouwen die rokken dragen, en dat komt ook uit de christelijke hoek he, oei wat een ramp zou dat zijn dat die mensen dan een rok moeten dragen vanuit hun overtuiging, maar eigenlijk is dat niet gedwongen maar volgens niet rokken dragers wel natuurlijk.

Ga toch weg met je onzin argumenten joh.
Het dragen van een rok heeft helemaal niks met een geloof te maken. Doe niet zo achterlijk.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 06:42:51 #123
3542 Gia
User under construction
pi_56450425
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja, dat zie je te zwart wit. Het enige wat ik vraag van iedereen die in Nederland woont, is om je te houden aan de wet.
Precies.
En de Nederlandse gebruiken en vrijheden te respecteren.
En niet altijd van die belachelijke eisen stellen, zogenaamd omdat het moet van je geloof.

En dan heb ik het niet alleen over die lap stof.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 06:43:48 #124
3542 Gia
User under construction
pi_56450426
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 02:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Leg dat eens uit...
Zieltjes winnen.

Maar ach, aan de andere kant vallen er ook weer een hoop af, die nauwelijks nog praktizerend moslim zijn.
pi_56450465
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 06:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies.
En de Nederlandse gebruiken en vrijheden te respecteren.
En niet altijd van die belachelijke eisen stellen, zogenaamd omdat het moet van je geloof.

En dan heb ik het niet alleen over die lap stof.
Ah maar kijk.. daar begin je al heeel leuk. De Nederlandse gebruiken en vrijheden respecteren. Oftewel iemand niet lastigvallen voor hun Nederlandse gebruiken. Dus respect tonen. Dat is geen probleem. Het probleem ligt omgekeerd. De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.

Kijk daar heb je het al. Zie je Point prooven. Assimileer bedoel je hier mee. No way
pi_56450708
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ah maar kijk.. daar begin je al heeel leuk. De Nederlandse gebruiken en vrijheden respecteren. Oftewel iemand niet lastigvallen voor hun Nederlandse gebruiken. Dus respect tonen. Dat is geen probleem. Het probleem ligt omgekeerd. De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.
Vertel eens, wat wordt niet gerespecteerd?
quote:
Kijk daar heb je het al. Zie je Point prooven. Assimileer bedoel je hier mee. No way
Zover ik weet vraagt niemand om je te assimileren. Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk om te begrijpen dat andere normen, waarden en gebruiken zijn in westerse landen waar je je toch enigzins moet inpassen. Wat jij verlangt is niet meer of minder dat alles en iedereen moet buigen voor jouw religie.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:23:33 #127
3542 Gia
User under construction
pi_56450876
quote:
De Islamitische gebruiken worden nou niet echt gerespecteerd he.
Hoezo niet? Je mag, in je eigen tijd, je geloof uitoefenen in al zijn aspecten.
quote:
Helemaal niet. Ik heb het over voorvallen als:
Een zwangere vrouw in barensnood die een vrouwelijke arts eist, terwijl er geen tijd is om daar op te wachten of nog naar een ander ziekenhuis te gaan.
Een keizersnee die wordt uitgevoerd, terwijl de (mannelijke) anesthesist buiten de deur de controles moet uitvoeren.
Of:
Een docente (moslima) die bij een school solliciteert zonder hoofddoek en na de proeftijd ineens een hoofddoek gaat dragen en dan de school aanklaagt als dat niet mag.
Of:
Een islamitische leraar die de moeder van zijn leerlingen geen hand wenst te geven.
Of:
Een moslim die een huisarts een linkse directe geeft, omdat hij zijn vrouw (patiente) de hand wil schudden.
Of.......

Nogmaals, in je eigen tijd mag je je geloof beleven zoals je dat zelf wilt, maar onder school- of werktijd en bij deelname aan het maatschappelijk leven, gelden er regels, normen en waarden waar je je aan aan te passen hebt.
pi_56450955
quote:

[..]

Dat is niet wat ik heb gezegd he, even voor de duidelijkheid. Ik vind namelijk helemaal niet dat je respect moet hebben voor wat dan ook in Nederland. Dat noem ik vrijheid van meningsuiting. Dat geldt dus ook andersom. Nederlanders hoeven geen respect te hebben voor welke religie dan ook. Wel moet iedereen zich aan de wetten houden. Dus zodra met dat niet respect hebben de wet wordt overtreden, wordt het een ander verhaal.

Verder mag iedereen eisen wat hij wil, of hij het ook krijgt is weer een ander verhaal
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:38:09 #129
3542 Gia
User under construction
pi_56450981
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:34 schreef djenneke het volgende:

Verder mag iedereen eisen wat hij wil, of hij het ook krijgt is weer een ander verhaal
Maar dan wordt er geweld gebruikt om de eisen kracht bij te zetten.
pi_56451702
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef Gia het volgende:

[..]

En dat is tegen de wet, en mag dus niet.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:34:47 #131
3542 Gia
User under construction
pi_56451722
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:33 schreef djenneke het volgende:

[..]

En dat is tegen de wet, en mag dus niet.
Nee, inderdaad, dat mag niet. Foei, wie wil er nog thee?
pi_56452169
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vertel eens, wat wordt niet gerespecteerd?
[..]

Zover ik weet vraagt niemand om je te assimileren. Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk om te begrijpen dat andere normen, waarden en gebruiken zijn in westerse landen waar je je toch enigzins moet inpassen. Wat jij verlangt is niet meer of minder dat alles en iedereen moet buigen voor jouw religie.
De beste man vraagt zowat of ik mijn geloof ff gewoon niet uitvoer. De Islam is niet alleen voor thuis, maar zit in elk aspect van het leven. Dit beantwoord ook meteen zijn/haar quote.
pi_56452189
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja dat gebeurt zo vaak in Nederland. Die plunderende 1 miljoen moslims . Of 1.5 Miljard moslims die al jaren het Westen aanvallen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:50:18 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56455032
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het enige wat ik vraag van iedereen die in nederland woont is gewoon elkaar onvoorwaardelijk met respect te behandelen. De wet mag van mij de fik in hoor.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:50:42 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56455044
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 06:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Het dragen van een rok heeft helemaal niks met een geloof te maken. Doe niet zo achterlijk.
Doe zelf niet zo achterlijk xenofoob.
pi_56455079
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Doe zelf niet zo achterlijk xenofoob.
Is ze wel met er stelling: Ja iedereen moet gewoon de Nederlandse cultuur respecteren. Oja.. en moslims doe niet zo nauw met je geloof. Doe je hoofddoek af
pi_56455765
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

De beste man vraagt zowat of ik mijn geloof ff gewoon niet uitvoer. De Islam is niet alleen voor thuis, maar zit in elk aspect van het leven. Dit beantwoord ook meteen zijn/haar quote.
Ik denk dat praktisch niemand er iets op tegen heeft dat je leeft naar je geloof binnen de wetten maar je kan onmogelijk eisen of verlangen van de samenleving dat deze met jou meegelooft.

Als je dat nu nog niet snapt zal je het wel nooit snappen.
pi_56455807
quote:

[..]

Het enige wat ik vraag van iedereen die in nederland woont is gewoon elkaar onvoorwaardelijk met respect te behandelen. De wet mag van mij de fik in hoor.
Alles opzij zetten voor andermans religie? Nooit, en nimmer!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:26:06 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56455848
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Alles opzij zetten voor andermans religie? Nooit, en nimmer!
Whats the difference met onze westerse kutcultuur?
Als jij een sociale samenleving wilt zul je met mensen moeten omgaan en jezelf niet opstellen als een of andere kreupele die in een doos leeft.
pi_56455907
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Is ze wel met er stelling: Ja iedereen moet gewoon de Nederlandse cultuur respecteren. Oja.. en moslims doe niet zo nauw met je geloof. Doe je hoofddoek af
Komkom, dat hele vaatdoeken gebeuren is hetzelfde als gekleed lopen op een naaktstrand. Dat hoort en doe je niet anders wordt je niet geaccepteerd.
pi_56455974
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Whats the difference met onze westerse kutcultuur?
Als jij een sociale samenleving wilt zul je met mensen moeten omgaan en jezelf niet opstellen als een of andere kreupele die in een doos leeft.
Mooi geformuleerd Baaj maar bekijk het ook vanuit de seculiere kant. Voor mij is de islam een starre religie met voorschriften die niet in de huidige tijdgeest passen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:32:34 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56455977
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Komkom, dat hele vaatdoeken gebeuren is hetzelfde als gekleed lopen op een naaktstrand. Dat hoort en doe je niet anders wordt je niet geaccepteerd.
Mischien moeten mensen maar wat meer accepteren dan.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:35:24 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56456023
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mooi geformuleerd Baaj maar bekijk het ook vanuit de seculiere kant. Voor mij is de islam een starre religie met voorschriften die niet in de huidige tijdgeest passen.
Maar dan kom je op een soort van gedachtepolitie uit uiteindelijk. Je zegt overigens wel religie maar het is verbonden met levenswijze en overtuiging, cultuur en structuur. Dit kun je niet zomaar uitbannen dit zit genesteld in mensen hun identiteit. Is hetzelfde als dat moslims van jou zouden eisen dat je je spijkerbroek niet mag dragen, wat vind jij daarvan? Probeer eens te relativeren. Je kunt mensen niet zomaar dwingen wat hun maakt af te werpen. Je kunt er uiterst over praten met die mensen zelf en dan zul je (hopelijk) merken dat je eerder terughoudend en respecterend kunt zijn erover.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:36:06 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56456039
En ja dat is naar 2 kanten.
pi_56456264
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Maar dan kom je op een soort van gedachtepolitie uit uiteindelijk. Je zegt overigens wel religie maar het is verbonden met levenswijze en overtuiging, cultuur en structuur. Dit kun je niet zomaar uitbannen dit zit genesteld in mensen hun identiteit. Is hetzelfde als dat moslims van jou zouden eisen dat je je spijkerbroek niet mag dragen, wat vind jij daarvan? Probeer eens te relativeren. Je kunt mensen niet zomaar dwingen wat hun maakt af te werpen. Je kunt er uiterst over praten met die mensen zelf en dan zul je (hopelijk) merken dat je eerder terughoudend en respecterend kunt zijn erover.
De wijze van de westerse 'kutcultuur' is elk verheven moraal of elke autoriteit aan de kaak te stellen. Kritische noten, persiflages van gebeurtenissen die plaatsvinden of een karikatuur maken van bepaalde personen.
Satire is een onderdeel van onze samenleving bedoelt om misstanden aan het licht te brengen. Denk bijvoorbeeld aan Van Kooten en De Bie, Koefnoen en Kopspijkers.
De gedachtepolitie kan dit niet zomaar uitbannen en dat hoeft ook helemaal niet. Een onafhankelijke rechter oordeelt uiteindelijk over de toelaatbaarheid van een bepaalde uiting.
Wetenschap en onderzoek is ook onderdeel van onze samenleving. Dat kan men hier niet zomaar afwerpen ten behoeve van de bescherming absolute religieuze dogma's.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:52:55 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56456370
Religie en geloof zijn 2 verschillende dingen, val gerust religie aan maar sodemieter op met het aanvallen van de moslim bevolking.
pi_56456458
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, dat mag niet. Foei, wie wil er nog thee?
Het geven van thee aan wetsovertreders heb ik nergens vernoemd.
pi_56456492
De grenzen van de vrije meningsuiting in het Westen worden bewaakt door een onafhankelijke rechter en niet door een fatwa.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56456530
quote:

[..]

Wat een onzin. Onvoorwaardelijk is een groot woord hoor... Houdt in dat je ook criminelen moet respecteren, neo-nazi's, genocide-plegers, etc. Het is fijn als iemand je met respect behandelt, maar voor mij geen vereiste.
pi_56456581
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een onzin. Onvoorwaardelijk is een groot woord hoor... Houdt in dat je ook criminelen moet respecteren, neo-nazi's, genocide-plegers, etc. Het is fijn als iemand je met respect behandelt, maar voor mij geen vereiste.
Het met respect behandelen van uitschot is de ondergang van de beschaving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')