abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 13:52:08 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56432823
Ik zag een paar dagen terug wel even 4 oude nederlandse vrouwen met een hoofddoek, wat een ellende he?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:07:30 #102
3542 Gia
User under construction
pi_56436351
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zag een paar dagen terug wel even 4 oude nederlandse vrouwen met een hoofddoek, wat een ellende he?
Die zetten em binnenshuis gewoon netjes af en zullen ook niet eisen em op school of werk te mogen dragen.

Niemand heeft bezwaar tegen het dragen van de hoofddoek in de eigen tijd of op straat.
pi_56436509
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Regende het?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:16:41 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436575
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Regende het?
Nee, het was in de supermarkt.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:20:44 #105
3542 Gia
User under construction
pi_56436678
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, het was in de supermarkt.
Ze zaten vast niet achter de kassa of achter de slagerij. Waarschijnlijk waren het gewoon klanten, die vanwege het slechte weer een hoofddoek droegen. Niks mis mee.

Maar goed, je reageert nooit als je uit positie bent geluld.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:31:10 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436894
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zaten vast niet achter de kassa of achter de slagerij. Waarschijnlijk waren het gewoon klanten, die vanwege het slechte weer een hoofddoek droegen. Niks mis mee.

Maar goed, je reageert nooit als je uit positie bent geluld.
Is dit opeens een uitlul gevecht geworden dan?
Ik maak enkel verslag hoor. Er waren 4 oude vrouwtjes, elk op zichzelf in de supermarkt, ja als klanten ja, en nee het was buiten geen slecht weer nee. Was zelfs zacht weer voor die dag. Nog iets mevrouw de forumsoldaat?
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:34:40 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436969
Ik vind het gewoon appart dat er een probleem wordt gemaakt van hoofddoekjes, er allemaal redenen worden verzameld die elk helemaal niet boeiend zijn. Het enige wat je kunt stellen is; De reden dat in de oosterse culturen vrouwen een hoofddoek dragen is omdat het zedig zou zijn, mannen zouden dan geen onzedige gedachten krijgen. Je kunt dit de omgekeerde wereld vinden, kan zo zijn, je kunt het er niet mee eens zijn, het niet in deze cultuur vinden passen. Maar het is niet zomaar even uit te bannen onder het mom van ze moeten zich aanpassen. Het is een levenswijze en hoe gek het ook klinkt er zijn echt vrouwen die er zelf achter staan. Dus kap toch met dat problemen creeëren uit niets en ga eens toenadering zoeken met mensen, jeweetwel mensen bezoeken en omgaan, met ze praten ipv allemaal assumpties rond te strooien en met armen zwaaiend rond te rennen alsof de wereld vergaat.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:35:28 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56436987
En dan noemen ze mij contactgestoord.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:55:20 #109
3542 Gia
User under construction
pi_56437402
Nogmaals:

Niemand heeft bezwaar tegen het dragen van hoofddoekjes. In de eigen tijd of op straat. Geen enkel probleem.
Er zijn werkgevers die het prima vinden als vrouwen een hoofddoekje dragen onder werktijd. Prima, geen enkel probleem.
Er zijn ook scholen die het dragen van een hoofddoek onder schooltijd toestaan. Alweer prima, en geen enkel probleem.

Maar, indien een school of werkgever niet wil dat leerlingen of personeel een hoofddoek draagt in de klas of op de werkplek, dan moet dat óók geen probleem zijn.

En DAAR wordt dan ineens wel een probleem van gemaakt. Waarom?

Dan komen de dooddoeners: Het is een geloofsplicht. Een moslima MOET een hoofddoek dragen.

Maar is er een discussie over onderdrukking van vrouwen in de Islam en dan toegespitst op het verplicht dragen van de hoofddoek, DAN is het ineens niet verplicht, maar een vrije keuze.

Ja, wat is het nou? Wel verplicht of niet verplicht?
En als het niet verplicht is, wat is dan het probleem om die lap stof in je laatje (schoolkluisje) te leggen, zogauw je op je werk/school verschijnt?

Het komt zelfs voor dat een moslima ergens solliciteert, zonder hoofddoek, om maar aangenomen te worden. (dan kan het dus wel zonder hoofddoek!) En dan na de proeftijd gaan ze ineens die hoofddoek dragen en stennis schoppen als dat niet mag.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:02:10 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56437527
Als er een verbod komt op het dragen van rokken op het werk, draag jij dan braaf een spijkerbroek?
Er zijn nogal wat vrouwen die rokken dragen, en dat komt ook uit de christelijke hoek he, oei wat een ramp zou dat zijn dat die mensen dan een rok moeten dragen vanuit hun overtuiging, maar eigenlijk is dat niet gedwongen maar volgens niet rokken dragers wel natuurlijk.

Ga toch weg met je onzin argumenten joh.
pi_56439963
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het gewoon appart dat er een probleem wordt gemaakt van hoofddoekjes, er allemaal redenen worden verzameld die elk helemaal niet boeiend zijn.
Luistert knul, ten eerste zijn wij z'on beetje het meest tolerante land in de fokking wereld.
Ten tweede is de poetsdoek aka hoofddoek z'on beetje overal verboden, Turkije, Frankrijk u name it het is er verboden.

Dus daaag zwaai zwaaai baai baai weg ermee !
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:36:15 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56442371
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:53 schreef salutem het volgende:

[..]

Luistert knul, ten eerste zijn wij z'on beetje het meest tolerante land in de fokking wereld.
Ten tweede is de poetsdoek aka hoofddoek z'on beetje overal verboden, Turkije, Frankrijk u name it het is er verboden.

Dus daaag zwaai zwaaai baai baai weg ermee !
Wenn Sie es so stellen, errate ich, dass Sie Gepflogenheitgemüt das jeder auf Deutsch entweder redend.
pi_56444669
Van de week zag ik een jonge verder modern uitziende hartstikke Nederlandse blanke vrouw met een moslim man. Ze droeg een hoofddoek. Vind ik toch altijd wel schokkerend. Mens, doe normaal!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56445115
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wenn Sie es so stellen, errate ich, dass Sie Gepflogenheitgemüt das jeder auf Deutsch entweder redend.
http://www.loi.nl/OnlineServices/Triallesson/PRD_000311?folderId=189&mr=PRD_000311
pi_56447041
Hartgrondige tvp.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:42:45 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56447375
quote:
Ik gebruikte voor het gemak even de translator en die klopt ook vaak niet nee maar hey, is altijd nog beter dan janken om hoofddoekjes.
pi_56447500
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:07 schreef djenneke het volgende:
Van de week zag ik een jonge verder modern uitziende hartstikke Nederlandse blanke vrouw met een moslim man. Ze droeg een hoofddoek. Vind ik toch altijd wel schokkerend. Mens, doe normaal!
Op zulke dagen word ik juist extra blij
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56447733
In eerste instantie interpreteerde ik de TT trouwens als een oproep aan moslims, om hun eigen angst voor de Nederlandse maatschappij te erkennen.
Ik denk dat dat voor veel moslims ook wel een goed idee is: waarvoor ben je nou eigenlijk bang? Voor sexuele verloedering? Voor slapheid in de beoefening van de vijf zuilen? Voor verlies van het geloof in Allah en Mohammed?
Die vraag is van groot belang, want het antwoord laat je weten, hoe en op welke terreinen je je moet verdedigen. Vergeef me de vrijpostigheid: maar laat die vraag niet zien op welk punt je eigen jahid ligt.

Ik vind die vraag voor moslims eigenlijk veel belangrijker dan de vraag waar autochtone Nederlanders bang voor zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_56448777
Het zit zo kees22. De josti's der Nederlanders zullen pas blij zijn als moslims totaal assimileren tot :

a) Heiden
b) Christen (partly)
c) Slap aftreksel moslim die geen regels volgt.

p.s.

Of is dit nou te zwart-wit?

[ Bericht 12% gewijzigd door Burakius op 01-02-2008 00:46:54 ]
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56449680
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:41 schreef Burakius het volgende:
Het zit zo kees22. De josti's der Nederlanders zullen pas blij zijn als moslims totaal assimileren tot :

a) Heiden
b) Christen (partly)
c) Slap aftreksel moslim die geen regels volgt.

p.s.

Of is dit nou te zwart-wit?
Ja, dat zie je te zwart wit. Het enige wat ik vraag van iedereen die in Nederland woont, is om je te houden aan de wet.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')