Die zetten em binnenshuis gewoon netjes af en zullen ook niet eisen em op school of werk te mogen dragen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zag een paar dagen terug wel even 4 oude nederlandse vrouwen met een hoofddoek, wat een ellende he?
Regende het?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zag een paar dagen terug wel even 4 oude nederlandse vrouwen met een hoofddoek, wat een ellende he?
Nee, het was in de supermarkt.quote:
Ze zaten vast niet achter de kassa of achter de slagerij. Waarschijnlijk waren het gewoon klanten, die vanwege het slechte weer een hoofddoek droegen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, het was in de supermarkt.
Is dit opeens een uitlul gevecht geworden dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zaten vast niet achter de kassa of achter de slagerij. Waarschijnlijk waren het gewoon klanten, die vanwege het slechte weer een hoofddoek droegen. Niks mis mee.
Maar goed, je reageert nooit als je uit positie bent geluld.
Luistert knul, ten eerste zijn wij z'on beetje het meest tolerante land in de fokking wereld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het gewoon appart dat er een probleem wordt gemaakt van hoofddoekjes, er allemaal redenen worden verzameld die elk helemaal niet boeiend zijn.
Wenn Sie es so stellen, errate ich, dass Sie Gepflogenheitgemüt das jeder auf Deutsch entweder redend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:53 schreef salutem het volgende:
[..]
Luistert knul, ten eerste zijn wij z'on beetje het meest tolerante land in de fokking wereld.
Ten tweede is de poetsdoek aka hoofddoek z'on beetje overal verboden, Turkije, Frankrijk u name it het is er verboden.
Dus daaag zwaai zwaaai baai baai weg ermee !![]()
![]()
http://www.loi.nl/OnlineServices/Triallesson/PRD_000311?folderId=189&mr=PRD_000311quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wenn Sie es so stellen, errate ich, dass Sie Gepflogenheitgemüt das jeder auf Deutsch entweder redend.
Ik gebruikte voor het gemak even de translator en die klopt ook vaak niet nee maar hey, is altijd nog beter dan janken om hoofddoekjes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef salutem het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/OnlineServices/Triallesson/PRD_000311?folderId=189&mr=PRD_000311
Op zulke dagen word ik juist extra blijquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:07 schreef djenneke het volgende:
Van de week zag ik een jonge verder modern uitziende hartstikke Nederlandse blanke vrouw met een moslim man. Ze droeg een hoofddoek. Vind ik toch altijd wel schokkerend. Mens, doe normaal!
Ja, dat zie je te zwart wit. Het enige wat ik vraag van iedereen die in Nederland woont, is om je te houden aan de wet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:41 schreef Burakius het volgende:
Het zit zo kees22. De josti's der Nederlanders zullen pas blij zijn als moslims totaal assimileren tot :
a) Heiden
b) Christen (partly)
c) Slap aftreksel moslim die geen regels volgt.
p.s.
Of is dit nou te zwart-wit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |