abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56375126
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

"Dan nog" vind ik een vreemde term. Die zou ik logisch vinden in de context dat hij juist wel in vorm is. Als hij niet in vorm is, is het logisch dat hij niet in staat was om door te drukken tegen Djoko.
je had ook kunnen reageren op de rest van mijn post en niet enkel op te merken dat ik een verkeerde woordkeuze had genomen. Ik bedoelde meer dat de rest van het toernooi Fed nog wel gewoon wist te winnen, meestal in straights, en dat hij er nu wel gewoon in 3 sets afging. En een hoop dingen gingen fout die normaalgesproken ook fout gaan als hij in betere vorm is en tegen een Djokovic/Nalbandian...

Natuurlijk was hij dit toernooi niet in vorm, maar daar gaat het even niet om. Als hij verliest ligt het nooit aan de tegenstander, dat is zo vermoeiend.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56375196
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

je had ook kunnen reageren op de rest van mijn post en niet enkel op te merken dat ik een verkeerde woordkeuze had genomen. Ik bedoelde meer dat de rest van het toernooi Fed nog wel gewoon wist te winnen, meestal in straights, en dat hij er nu wel gewoon in 3 sets afging. En een hoop dingen gingen fout die normaalgesproken ook fout gaan als hij in betere vorm is en tegen een Djokovic/Nalbandian...

Natuurlijk was hij dit toernooi niet in vorm, maar daar gaat het even niet om. Als hij verliest ligt het nooit aan de tegenstander, dat is zo vermoeiend.
ff buiten de discussie over Fed ( heb me nog niet goed ingelezen)
Maar DAT is dus wat ik erg graag mag van Arodd!
Die geeft bijna altijd de tegenstander een compliment ! Zie ook zijn gesprek na AO 2007
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56375235
Toch mooi dat in iedere discussie een link met ARodd bestaat .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56375258
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56375564
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, geweldig.
sig verwijderd door FA
pi_56375743
Mensen, wat is er allemaal aan de hand?

Allemaal terug naar jullie hoek!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 00:49:36 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56376100
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Mensen, wat is er allemaal aan de hand?

Allemaal terug naar jullie hoek!
Goed gesproken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')