je had ook kunnen reageren op de rest van mijn post en niet enkel op te merken dat ik een verkeerde woordkeuze had genomen. Ik bedoelde meer dat de rest van het toernooi Fed nog wel gewoon wist te winnen, meestal in straights, en dat hij er nu wel gewoon in 3 sets afging. En een hoop dingen gingen fout die normaalgesproken ook fout gaan als hij in betere vorm is en tegen een Djokovic/Nalbandian...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Dan nog" vind ik een vreemde term. Die zou ik logisch vinden in de context dat hij juist wel in vorm is. Als hij niet in vorm is, is het logisch dat hij niet in staat was om door te drukken tegen Djoko.
ff buiten de discussie over Fed ( heb me nog niet goed ingelezen)quote:Op maandag 28 januari 2008 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
je had ook kunnen reageren op de rest van mijn post en niet enkel op te merken dat ik een verkeerde woordkeuze had genomen. Ik bedoelde meer dat de rest van het toernooi Fed nog wel gewoon wist te winnen, meestal in straights, en dat hij er nu wel gewoon in 3 sets afging. En een hoop dingen gingen fout die normaalgesproken ook fout gaan als hij in betere vorm is en tegen een Djokovic/Nalbandian...
Natuurlijk was hij dit toernooi niet in vorm, maar daar gaat het even niet om. Als hij verliest ligt het nooit aan de tegenstander, dat is zo vermoeiend.
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch mooi dat in iedere discussie een link met ARodd bestaat.
Nou, geweldig.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch mooi dat in iedere discussie een link met ARodd bestaat.
Goed gesproken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Mensen, wat is er allemaal aan de hand?![]()
Allemaal terug naar jullie hoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |