Geen probleem. Graag gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses voor het in twijfel trekken van je grote wijsheiden dank voor de terechtwijzing van een domme tennisfan
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Net weer dat enge jongste broertje van Djoko in beeld. Heb het dee dat ik naar propaganda voor de Hitlerjugend kijk met al drie enge gebaren. Sorry hoor, maar ik vind het echt irritant. Vind die hele familie irritant trouwens.
Het is nog lang niet gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeten we de partij tegen Murray niet? Tsonga kreeg kramp en kwam goed weg dat 'ie de tie-break in de vierde set pakte. Tsonga speelde ook nog nooit een 5-setter. Djokovic kan er 4-5 uur tegenaan.
quote:
Leuk dat we elkaar hier gewoon helpen op Fok!.quote:
Mja, toch lijkt Tsonga we een goede atleet en een beetje adrenaline doet ook wonderen. Dus denk dat hij het wel 5 sets vol kan houden. Tegen Murray was ook overdag in de volle zon, da's wel stukje zwaarder.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeten we de partij tegen Murray niet? Tsonga kreeg kramp en kwam goed weg dat 'ie de tie-break in de vierde set pakte. Tsonga speelde ook nog nooit een 5-setter. Djokovic kan er 4-5 uur tegenaan.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk dat we elkaar hier gewoon helpen op Fok!.
Ja, dat snap ik. Het was een grap.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:17 schreef jojomen4 het volgende:
Federer-Fan, die poppetjes waren gewoon copy paste
Komt er aan hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef Nalbandian het volgende:
Sterke game van Novak ! Nu even een break forceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |