quote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Nalbandian het volgende:
....dat wordt weer mobieltjes vissen
Wat speelt hij toch ontzettend weinig toernooien naast de Grand Slams en Mastertoernooien.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Federer speelt pas over vijf weken weer. Maar ik hoop dat hij meedoet aan Rotterdam. Kan hij wat punten winnen om het gat met Nadal te behouden.
Denk je serieus dat hij Rotterdam nog gaat spelen? Net of daar nog budget voor is en net of hij z'n programma nog gaat aanpassen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Federer speelt pas over vijf weken weer. Maar ik hoop dat hij meedoet aan Rotterdam. Kan hij wat punten winnen om het gat met Nadal te behouden.
Nou moet je niet overdrijven. Verkerk is echt 3 keer niks.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef Norrage het volgende:
Ja, Verkerk staat natuurlijk ver boven Tsonga qua prestaties en mentaliteit.....Ik vind het appels met peren vergelijken inderdaad.
Tsonga speelt inderdaad pas een jaar op de tour. Stond hiervoor al 2x in de halve finale van een ATP-toernooi. Kwartfinale ATP-toernooi. Vierde ronde Wimbledon.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]Persoonlijk denk ik dat Tsonga de Franse Verkerk wordt....dat wordt weer mobieltjes vissen
Pardon?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven. Verkerk is echt 3 keer niks.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ban!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
WIe is de koekenbakker? Davydenko?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Tsonga speelt inderdaad pas een jaar op de tour. Stond hiervoor al 2x in de halve finale van een ATP-toernooi. Kwartfinale ATP-toernooi. Vierde ronde Wimbledon.
Verloor sinds Wimbledon alleen van
Gasquet
Del Potro
Nadal
Kiefer
Murray
Davydenko
Grosjean
Gasquet
Seppi
Nieminen
Dat zijn Weinig verliespartijen sinds juni en daar zit eigenlijk maar 1 koekenbakker tussen.
Rising Star als je het mij vraagt! en wat voor een! Eindelijk weer een gave aanvallende speler.
Nou goed, 2 dan.quote:
Volgens mij al;leen Dubai en Basel - en de Olympische Spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat speelt hij toch ontzettend weinig toernooien naast de Grand Slams en Mastertoernooien.
Als hij vroeg verliest in Dubai en Nadal Rotterdam en Dubai wint, wordt Nadal nummer 1. Het verschil tussen Federer en Nadal is nu geloof ik 600 punten.quote:Jammer, verliest hij dan niet zijn #1-positie?
Murray, kom op, wie verliest er nou in de eerste ronde van de ongeplaatste Tsongaquote:
Perm ban?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blokkeren van internet in het algeheel als het aan mij ligt...Of aan de schandpaal.quote:
Ze zullen er nog wel een aantal krijgen met Djoko, Ivanovic en Jankovicquote:Op zondag 27 januari 2008 13:46 schreef Leatherface het volgende:
Mooie winnaar.
Eerste Servische Grand Slam-kampioen ooit. Mijlpaal voor dat land.
hoezo dat? Fed staat iets van 2000 punten voor op Nadal....quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij al;leen Dubai en Basel - en de Olympische Spelen.![]()
[..]
Als hij vroeg verliest in Dubai en Nadal Rotterdam en Dubai wint, wordt Nadal nummer 1. Het verschil tussen Federer en Nadal is nu geloof ik 600 punten.
uuh nee. 650 punten is het verschilquote:Op zondag 27 januari 2008 14:52 schreef suus21 het volgende:
[..]
hoezo dat? Fed staat iets van 2000 punten voor op Nadal....
Estoril en Halle staan voorlopig op het programma.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij al;leen Dubai en Basel - en de Olympische Spelen.![]()
[..]
Verrassendquote:Op zondag 27 januari 2008 13:47 schreef borisz het volgende:
Esther Vergeer wint ook 2 titels![]()
MARGARET Court ARENA - Women's WC Singles - Finals
Esther Vergeer NED Winner 6 6
Korie Homan NED 3 3
Current Match on Court 6
Court 6 - Women's WC Doubles - Finals
Jiske Griffioen NED (1)
Esther Vergeer NED (1) Winner 6 6
Korie Homan NED (2)
Sharon Walraven NED (2) 3 1