Hier hetzelfde maar dan met de 70quote:Op maandag 28 januari 2008 18:21 schreef mordradead het volgende:
Bij mij gaat het ook erg langzaam hoor, echt vast kom ik niet onder de 75 en dat vind ik behoorlijk irritant worden
gelukkig nietquote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef dp81 het volgende:
Hallo, ik heb twee jaar geleden al mijn overtollige+veel meer kilo's kwijt geraakt (nog steeds kwijt gelukkig)
De laatste tijd zie ik dat mensen aan de verboden pilletjes gaan, zoals; ephedrine, clenbuterol, T3 of DNP.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van die middeltjes, want ik heb er zelf nog nooit aangezeten.
Zijn er hier mensen die specifiek daarmee ervaring hebben ?
Die mensen durven zich hier niet te melden, want dan worden ze meteen omgepraat/voor gek uitgemaakt door alle verstandige mensen hierquote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef dp81 het volgende:
Toch worden er veel pillen verkocht, dus relatief gezien moeten er hier toch ook wel mensen zijn die dit ooit geprobeerd hebben ? of nog steeds doen.
Jij kwaakt ook maar wat, hèquote:Op maandag 28 januari 2008 19:24 schreef Miss_S het volgende:
Nee volgens mij zitten er hier geen mensen die in wonderpilletjes geloven
Het effect gaat nog wel wat verder: het geeft een energiek gevoel, remt de eetlust, ik meen me te herinneren dat clenbuterol ook als anabolen kan worden gebruikt....quote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef dp81 het volgende:
Toch worden er veel pillen verkocht, dus relatief gezien moeten er hier toch ook wel mensen zijn die dit ooit geprobeerd hebben ? of nog steeds doen.
Daarbij zijn er claims dat die middelen de stofwisseling met meerdere procenten verhoogt.
Ephedrine wordt gezegd 3 % , Clenbuterol 10 % en DNP 10 % per 100 mcg.
nou, je weet er al genoeg vanquote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef dp81 het volgende:
Daarbij zijn er claims dat die middelen de stofwisseling met meerdere procenten verhoogt.
Ephedrine wordt gezegd 3 % , Clenbuterol 10 % en DNP 10 % per 100 mcg.
geen idee, maar het soort mensen dat Sonja't is er volgens mij eerder toe in staat dan mensen die hier en in het Dieettopic zitten die liever GEZOND en normaal afvallenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef egeltje1985 het volgende:
@ MoBlo: slikken de sonja-bakkeraars enge pillen? Brr, gelukkig heb ik me bij jullie (= de slank de blabla in topics) aangesloten zeg.![]()
ja ik vind dit wel interessant om te weten, omdat er altijd geroepen wordt dat ze 0,0 helpen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vanwaar je vraag, eigenlijk?
Ik sonja bakker ook... zo'n beetje. nu iets minder volgens het boek. Ik ben persoonlijk door SB juist veel gezonder gaan eten. Want al dat fruit in die weekmenu's at ik daarvoor echt niet. Ik weet wel dat het niet geweldig is, maar het heeft mij wel bewust gemaakt van mn eten en het afvallen gaat ook goed. Wel vind ik dat er in die boeken te weinig aandacht is voor bewegen. Maar daar heb ik Evy voor.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee, maar het soort mensen dat Sonja't is er volgens mij eerder toe in staat dan mensen die hier en in het Dieettopic zitten die liever GEZOND en normaal afvallen![]()
Ik crosspost even vanuit het dieettopic:quote:Op maandag 28 januari 2008 19:42 schreef dp81 het volgende:
[..]
ja ik vind dit wel interessant om te weten, omdat er altijd geroepen wordt dat ze 0,0 helpen.
Natuurlijk werkt het wel. Bij de meeste mensen iig. Je valt er reuze fijn van af. Hoe kom je erbij dat het niet werkt?quote:Je krijgt er veel energie van, wat het afvallen natuurlijk bespoedigt, en je eetlust wordt minder, maar de bijwerkingen zijn bij de dosis die je slikt niet mals: slapeloosheid, hartkloppingen, soms ook hartritmestoornissen, opgejaagd gevoel, e.d.
Daarnaast is het ook zinnig om je af te vragen wat het lange-termijneffect is; je kunt die dingen niet blijven slikken.
Ik zou het mensen niet aanraden.
En of je er uiteindelijk iets mee opschiet: als vet en ongezond eten je probleem was, waardoor je dik werd, is dat nog steeds niet opgelost en val je meteen weer terug naar je oude voedingspatroon. Vermoed dat het op zich prima werkt, die middeltjes, maar meer als je voor een bruiloft of feest snel wil afvallen, niet als je het de rest van je leven kwijt wil zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik crosspost even vanuit het dieettopic:
[..]
Natuurlijk werkt het wel. Bij de meeste mensen iig. Je valt er reuze fijn van af. Hoe kom je erbij dat het niet werkt?
Og het gezond is, dat is een tweede.
en als jij eens gewoon naar je eigen topic gingquote:Op maandag 28 januari 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij kwaakt ook maar wat, hè![]()
De grap van de middelen die hij noemt is dat ze wel degelijk werken! Niks wonderpillen aan... Alleen wat vervelende bijwerkingen. Daarom zijn ze dus ook verboden.
tsja.. ik ben echt anti-Sonjaquote:Op maandag 28 januari 2008 19:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik sonja bakker ook... zo'n beetje. nu iets minder volgens het boek. Ik ben persoonlijk door SB juist veel gezonder gaan eten. Want al dat fruit in die weekmenu's at ik daarvoor echt niet. Ik weet wel dat het niet geweldig is, maar het heeft mij wel bewust gemaakt van mn eten en het afvallen gaat ook goed. Wel vind ik dat er in die boeken te weinig aandacht is voor bewegen. Maar daar heb ik Evy voor.
Zo kan je ook het beste met SB omgaanquote:Op maandag 28 januari 2008 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Over Sonja Bakker: maar haar recepten zijn slank en vaak echt heel erg lekker! Heb eens zitten bladeren in het nieuwste boek (Gezond genieten) en daar staan echt heel erg lekkere dingen in, waar je veel van mag eten! Weekmenu's hoef ik niet.
Ze gaat langzaam vooruit, merkte ik. Het wordt steeds beter, die recepten van haar. Niet meer van die zielloze vet- en suikerarme muffinsquote:Op maandag 28 januari 2008 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En of je er uiteindelijk iets mee opschiet: als vet en ongezond eten je probleem was, waardoor je dik werd, is dat nog steeds niet opgelost en val je meteen weer terug naar je oude voedingspatroon. Vermoed dat het op zich prima werkt, die middeltjes, maar meer als je voor een bruiloft of feest snel wil afvallen, niet als je het de rest van je leven kwijt wil zijn.
En ik doe het ook liever op de gezonde manier, hou niet zo van hulpmiddelen.
Over Sonja Bakker: maar haar recepten zijn slank en vaak echt heel erg lekker! Heb eens zitten bladeren in het nieuwste boek (Gezond genieten) en daar staan echt heel erg lekkere dingen in, waar je veel van mag eten! Weekmenu's hoef ik niet.
Jij bent diegene die meteen over 'kwaakt' zeg, kennelijk vind jij dat ze hier wel pillen gebruikenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze gaat langzaam vooruit, merkte ik. Het wordt steeds beter, die recepten van haar. Niet meer van die zielloze vet- en suikerarme muffins
@Miss_S, woef, ja baas. Ik dacht, ik deel eens even wat nuttige kennis... Maar after all ben ik gewoon een ongedisciplineerde fatso
Ik ben nog veel erger gewendquote:Op maandag 28 januari 2008 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze gaat langzaam vooruit, merkte ik. Het wordt steeds beter, die recepten van haar. Niet meer van die zielloze vet- en suikerarme muffins
Ik zal proberen het je uit te leggen:quote:Op maandag 28 januari 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent diegene die meteen over 'kwaakt' zeg, kennelijk vind jij dat ze hier wel pillen gebruiken
en nu ook weer deze reactie, zegt volgens mij genoeg
En dan moet je maar zo stom op mij reageren?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal proberen het je uit te leggen:
Jij roept meteen 'geloven in wonderpilletjes', dan denk ik: miss_S weet niet waar ze het over heeft (het zijn immers GEEN wonderpilletjes) maar die roept dit automatisch & direct....
Ik heb niet de indruk dat iemand hier zo stom zou zijn om die dingen te gebruiken, als dat wel zo is, krijgt diegene direct een PubMed-bombardement van me
Volgens mij zei ze nergens dat mensen hier pillen gebruiken hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent diegene die meteen over 'kwaakt' zeg, kennelijk vind jij dat ze hier wel pillen gebruiken
en nu ook weer deze reactie, zegt volgens mij genoeg
2 om precies te zijn, maar het ging hier nu niet om wonderpilletjes, maar om stackers en stackers werken wel degelijk! Alleen ze zijn behoorlijk slecht voor je.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
En in het afvallen geloven er wel veel in wonderpilletjes en zover als ik weet gelukkig hier niemand, maar goed ik had het natuurlijk nooit mogen zeggen
Daarom waarschijnlijk ook de smiley hequote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze nergens dat mensen hier pillen gebruiken hoor
En ze kwam wel degelijk met nuttige info. Mensen uit een topic sturen is een beetje not done hè?
Welke 2 in dit topic dan? heb dat vast ff gemistquote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
2 om precies te zijn, maar het ging hier nu niet om wonderpilletjes, maar om stackers en stackers werken wel degelijk! Alleen ze zijn behoorlijk slecht voor je.
dat dusquote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze nergens dat mensen hier pillen gebruiken hoor
En ze kwam wel degelijk met nuttige info. Mensen uit een topic sturen is een beetje not done hè?
Nou het was niet serieus bedoelt, tuurlijk stuur ik niemand wegquote:Op maandag 28 januari 2008 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, heu, je kan niet alles goedpraten met smileys hoor. Ik vond wat ColdFeet zei nuttig, en het is ook wáár.
Dus kan het weer gezellig nu? Ik postte een lijstje! En ik heb gehardgeloopt vandaag, dus ik verwacht nu wel complimenten natuurlijk.
2 in het andere topic. Hier niet voor zover ik weet.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welke 2 in dit topic dan? heb dat vast ff gemist
En die dingen noem ik ook wonderpilletjes
Ik wou al zeggen in dit topic verwacht ik dat niet zo snel (als je maar een paar kilo hoeft af te vallen)quote:Op maandag 28 januari 2008 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
2 in het andere topic. Hier niet voor zover ik weet.
Prima als jij het wonderpilletjes noemt, dan zijn paracetamolletjes ook wonderpilletjes.
Stackers is medicatie.
Herbalife ed zijn wonderpilletjes, stackers doen wel degelijk iets met je lijf.
Zo'n hekel aan de lente?quote:
En met de hand al wat kleine dingen doen is ook geen idee?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan de lente?![]()
(ok ik ben te flauw ... ik moet eigenlijk iets gaan doen, maar ik weet niet wat ... en ik heb heel erg veel zin om mijn oude shirts te gaan vermaken/innemen, maar dat kan niet omdat mijn moeder niet thuis is, ik niet weet hoe de naaimachine werkt en ik er nog steeds niet uit ben hoe ik dat dan moet doen zonder alles te slopen. Daar wordt ik onrustig en flauw van
.)
Waar geef je eigenlijk les?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Je mag wel langskomen bij mij, ik heb nog 30 posteropdrachten die ik na moet kijken, waar ik niet uitkom omdat het heel subjectief is en geen meerkeuze
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan de lente?![]()
(ok ik ben te flauw ... ik moet eigenlijk iets gaan doen, maar ik weet niet wat ... en ik heb heel erg veel zin om mijn oude shirts te gaan vermaken/innemen, maar dat kan niet omdat mijn moeder niet thuis is, ik niet weet hoe de naaimachine werkt en ik er nog steeds niet uit ben hoe ik dat dan moet doen zonder alles te slopen. Daar wordt ik onrustig en flauw van
.)
wat voor stage doe je ?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waar geef je eigenlijk les?
Na een dag weer stage gehad hebben weet ik zeker dat ik met kinderen wil gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |