abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56336886
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:12 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Met die kraaltjes kun je natuurlijk wel een broekje voor het paaldansen rijgen
Dat lijkt me zo schuren met die kraaltjes tussen je benen
pi_56336901
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:

[..]

Het zijn tegenstanders in het spel...logisch toch dat je dan ff de cameraman er op wijst dat hij dit wel even vast moet leggen. Zeker als je weet dat hij daar gezeik mee kan krijgen met Claire. En ach, je kan hem er in ieder geval zelf mee naaien.

Mooiste is nog dat Huub daarna min of meer het verhaal verdraaid. Alsof hij het voor TV deed. Maar die vlieger gaat niet op. Want als Brian de cameraman niet had aangestuurd, stond het misschien nieteens op beeld. Huub zoende de eerste keer dus met die meid in de veronderstelling dat hij niet op cam was.

Ik zeg eigen schuld, dikke bult! En de rest staat volledig in z'n recht om hier lekker op in te spelen. Zijn gewoon allemaal dingen van Huubsel die niet zo slim zijn, hij lijkt soms te vergeten dat hij in een spel zit. Zal wel door de drank komen.

- Lekker breeduitgemeten aan je tegenstanders vertellen hoe Claire pijpt.
- Dan vervolgens offcam over Claire lullen.
- Andere dames zoenen en je dan weer verschuilen achter een "Masterplan" van de rest en het TV maken. Huub steekt toch zelf z'n tong in die dames, of hielden ze hem onder schot.
Ik heb de streams niet gezien, alleen vanmorgen het filmpje over die ruzie met Luc en Brian.
Ik hoorde Huub toch duidelijk zeggen dat hij het zoenen met een ander meisje zijn eigen probleem noemde.
En als doet hij het voor de TV - so what?

Verder is Claire ook een grote meid, ze heeft vast wel naar de kooi gekekeken, weet hoe Huub is, ze heeft zelf gekozen daarmee akkoord te gaan, anders begin je er niet aan.

Verder had ik net als Brian dan ook wel weer die camera even getipt hoor
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 12:16:34 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_56336921
quote:

- Andere dames zoenen en je dan weer verschuilen achter een "Masterplan" van de rest en het TV maken. Huub steekt toch zelf z'n tong in die dames, of hielden ze hem onder schot.
De eerste 2 punten zijn uitspraken van die RAT, daar hecht ik absoluut geen waarde aan. Hij zegt alles om Huub te incrimineren.
Het laatste punt heb je gelijk in maar ook hier denk ik dat de FEBO een flinke vinger in de pap heeft. Hij hoeft het natuurlijk niet te doen maar het is wel Huub's imago en zo ziet de FEBO hem graag, Huub de polyamoureuze.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 27 januari 2008 @ 12:17:57 #279
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56336952
quote:

[..]

Het zijn tegenstanders in het spel...logisch toch dat je dan ff de cameraman er op wijst dat hij dit wel even vast moet leggen. Zeker als je weet dat hij daar gezeik mee kan krijgen met Claire. En ach, je kan hem er in ieder geval zelf mee naaien.

Mooiste is nog dat Huub daarna min of meer het verhaal verdraaid. Alsof hij het voor TV deed. Maar die vlieger gaat niet op. Want als Brian de cameraman niet had aangestuurd, stond het misschien nieteens op beeld. Huub zoende de eerste keer dus met die meid in de veronderstelling dat hij niet op cam was.

Ik zeg eigen schuld, dikke bult! En de rest staat volledig in z'n recht om hier lekker op in te spelen. Zijn gewoon allemaal dingen van Huubsel die niet zo slim zijn, hij lijkt soms te vergeten dat hij in een spel zit. Zal wel door de drank komen.

Precies. Hij meende z'n ego te moeten strelen. Het enige voordeel wat ik zie is dat nu dan toch eindelijk de schellen van z'n ogen gevallen moeten zijn en hij zal zich nu toch wel eens realiseren dat de gastspelers aan Brian's kant staan.
Dit hele gedoe is toch wel erg naief van Huub. Je grootste vijand vertellen dat Claire lekker kan pijpen. Hoe dom kun je zijn.
Op zondag 27 januari 2008 12:13 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Of misschien de popu poll?
Nee die bewaren ze voor morgen - vanavond kan ik niet kijken
pi_56336989
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies. Hij meende z'n ego te moeten strelen. Het enige voordeel wat ik zie is dat nu dan toch eindelijk de schellen van z'n ogen gevallen moeten zijn en hij zal zich nu toch wel eens realiseren dat de gastspelers aan Brian's kant staan.
Dit hele gedoe is toch wel erg naief van Huub. Je grootste vijand vertellen dat Claire lekker kan pijpen. Hoe dom kun je zijn.
En dat is stom omdat?
Misschien vind Claire dat wel niet erg, toch niet heel vervelend als je lovertje vind dat je lekker pijpt.

Hey, ben er vandoor
  zondag 27 januari 2008 @ 12:20:29 #282
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_56336998
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Dus Huub ligt vaak in elkaar gestrengeld in bed met Claire, heeft al sex met haar gehad, maar loopt weer met meerdere meiden te zoenen op dat feest? Tja, we zouden Huub natuurlijk moeten kennen zo langzamerhand, maar het blijft ongelooflijk wat die jongen flikt.
Het is ongelooflijk inderdaad maar hij heeft er niet over gelogen of er beloftes mee gebroken..

Wat eigenlijk nog ongelooflijker is, is dat er in het huis inmiddels weer een 5-2 situatie is ontstaan.

Miljonairs, Gastspelers en butler Dimi spelen de laatste dagen verbeten samen tegen Huub en het enige dat hij gedaan heeft is affectie zoeken bij iemand die kan weten hoe hij in elkaar steekt. Het is Claire's eigen verantwoordelijkheid dat ze eraan toegeeft...

Hopelijk is ze sterk genoeg en krijgt ze gelegenheid om dat statement aan de rest van het huis en de kijkers duidelijk te maken.

Maar ik hoop ook dat de Febo op tijd inziet dat dit weer uit de hand dreigt te gaan lopen.. de balans is ver te zoeken.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_56337033
Ik vind dat Huub zelf ook vreselijk dom is hoor. Hij weet als geen ander dat hij veel sterker is zonder relatie, en als hij niet zuipt. Toch blijft hij het maar doen en dan toch nog zeggen, ik ben niet verdslaafd.... Ik vind hem steeds dommer worden.
pi_56337102
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:20 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk inderdaad maar hij heeft er niet over gelogen of er beloftes mee gebroken..

Wat eigenlijk nog ongelooflijker is, is dat er in het huis inmiddels weer een 5-2 situatie is ontstaan.

Miljonairs, Gastspelers en butler Dimi spelen de laatste dagen verbeten samen tegen Huub en het enige dat hij gedaan heeft is affectie zoeken bij iemand die kan weten hoe hij in elkaar steekt. Het is Claire's eigen verantwoordelijkheid dat ze eraan toegeeft...

Hopelijk is ze sterk genoeg en krijgt ze gelegenheid om dat statement aan de rest van het huis en de kijkers duidelijk te maken.

Maar ik hoop ook dat de Febo op tijd inziet dat dit weer uit de hand dreigt te gaan lopen.. de balans is ver te zoeken.
Ik heb het al eens meer gepost. Hoe zal het toch steeds komen dat bewoners, gast splers, toch steeds weer naar Amanda en Brain trekken. We hebben dit nu al een paar keer zien gebeuren. Iets wat ik toch wel vreemd vind. Volgens mij gebeuren er toch nog zo veel dingen daar, die wij niet zien of horen.
pi_56337122
quote:
Op zondag 27 januari 2008 05:11 schreef riri het volgende:
Al die aandacht bij zo'n optreden van al die meisjes en de drank met de uitspraken die hij dan doet laten toch de ware Huub zien....speel dan geen spelletje met die meisjes in die villa...wees dan zo eerlijk dezelfde persoon te zijn...
het is geen wonder dat hij daar door zijn tegenstanders en de gastspelers op gepakt wordt....het is een hele zwakke plek bij hem en je zou wel gek zijn als tegenstander dat niet boven water te krijgen

en dat gebeurde vanavond...en daarom is Huub woest...hij denkt dat ze hem tijdens zo'n uitje wel zijn vrije gang laten gaan...
dan ben je dus echt dom bezig
Zou jij niet stoppen met zei.... ik bedoel kijken nu Like weg is?
pi_56337155
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:26 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik heb het al eens meer gepost. Hoe zal het toch steeds komen dat bewoners, gast splers, toch steeds weer naar Amanda en Brain trekken. We hebben dit nu al een paar keer zien gebeuren. Iets wat ik toch wel vreemd vind. Volgens mij gebeuren er toch nog zo veel dingen daar, die wij niet zien of horen.
toch denk ik dat ze door achter worden gestuurd, zie maar eens naar de mensen die wel naar Huub trokken, die zie je niet meer verschijnen, of juist heel weinig nog komen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 12:31:10 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_56337181
quote:

Het is in de COSsen al meerdere malen voorbij gekomen dat tijdens de selectieprocedure de eerste 2 vragen zijn: Wil je sex on cam en mag je Brian en Amanda. Als je beide vragen met ja worden beantwoordt is de kans groot dat je dat hok in mag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 27 januari 2008 @ 12:33:36 #288
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56337237
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:20 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

En dat is stom omdat?
Misschien vind Claire dat wel niet erg, toch niet heel vervelend als je lovertje vind dat je lekker pijpt.

Hey, ben er vandoor
Ik vind het dom om zoiets te vertellen omdat het op mij erg naief om me overkomt. Hij had gewoon moeten weten dat dit terug de villa in zou komen. Hij geeft z'n tegenspelers munitie en dit lijkt ten koste van Claire te gaan. Maar misschien heb je wel gelijk en vind Claire het stoer dat Huub gezegd heeft dat ze lekker kan pijpen. Ach en nu staat ze bekend als de pijpslet... who cares....
Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef blomst het volgende:

[..]

toch denk ik dat ze door achter worden gestuurd, zie maar eens naar de mensen die wel naar Huub trokken, die zie je niet meer verschijnen, of juist heel weinig nog komen.
Dat bedoel ik nou juist. Hij (Huub) heeft er inderdaad niet veel meer over. We kunnen nou natuurlijk wel steeds roepen dat ligt aan achter en aan de Febo, of weet ik niet wat aan wie. Ik denk echt dat de oorzaak gewoon hemzelfs is. Ik begin nu toch steeds meer aan te nemen, dat Huub meer rare en enge dingen flikt, als de camera's niet draaien. Zodra hij in de gaten krijgt dat die dingen draaien, veranderd hij.
pi_56337291
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:27 schreef DeWalrus het volgende:

[..]

Zou jij niet stoppen met zei.... ik bedoel kijken nu Like weg is?
Dit mag je haar vragen via de pm. Dat is dat envelopje rechtsboven.
Go hard or go home
pi_56337297
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

De eerste 2 punten zijn uitspraken van die RAT, daar hecht ik absoluut geen waarde aan. Hij zegt alles om Huub te incrimineren.
Helemaal mee eens...
Maar het feit dat Huub gisteren tijdens dat opstootje aan tafel niet ontkende dat hij die uitspraken heeft gedaan, zegt mij genoeg. Hij geeft zelfs toe dat hij offcam wel wat vrijer is in z'n uitspraken over Claire.

En vervolgens gooit hij het verhaal weer helemaal om en draaid de discussie naar dat LamLul niet "FOK Claire" had mogen zeggen op camera.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:37:24 #292
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_56337316
quote:

[..]

Gisteren zaten Amanda en Selen in de tuin te praten over Claire en Lieke. De sleutel van de ' keuzes' die miljonairs en spelers maken ligt volgens mij in de manier waarop je het spel wilt en (denkt te kunen) kan spelen..

Huub en Jaap zijn allebei 'agressieve spelers' die tot veel bereid zijn.

Lieke was niet zo'n agressieve speler maar omdat ze zich bij Jaap en Huub aansloot, is ze over haar eigen grenzen heen gegaan..Amanda vertelde dat als Lieke zich vanaf het begin in het B&A kamp had gevoegd, ze het waarschijnlijk veel langer volgehouden had.

Het zit 'm niet in het 'trailertrashniveau' waardoor mensen zich aansluiten bij B&A maar in een soort van instinctief verdedigingsmechanisme...als je je namenlijk niet aansluit bij de ' meederheid' loop je het risico onder vuur van de groep én van Huub en Jaap te komen liggen.

Neutraal zijn in het huis en genoeg tv maken is kennelijk onmogelijk..zelfs voor de gastspelers.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_56337332
[quote]Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is in de COSsen al meerdere malen voorbij gekomen dat tijdens de selectieprocedure de eerste 2 vragen zijn: Wil je sex on cam en mag je Brian en Amanda. Als je beide vragen met ja worden beantwoordt is de kans groot dat je dat hok in mag.
[/quot

Ik zou van jou wel eens willen weten waar jij al deze informatie vandaan haalt ? In ieder geval klopt jou informatie niet, anders had dit nu voor Claire ook zo moeten zijn toch
pi_56337375
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Naief ja, hij zou toch echt beter kunnen weten. Hij is toch wel een allemansvriendje en ik kan me daar soms ontzettend aan storen bij Huub als het om DKG gaat.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56337397
Veel gastspelers zullen ze ook niet kunnen krijgen, anders hadden ze Luc en Selene niet steeds weer in de kooi genomen.
Goedemorgen :W
  zondag 27 januari 2008 @ 12:44:55 #296
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56337487
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:36 schreef T-lex het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...
Maar het feit dat Huub gisteren tijdens dat opstootje aan tafel niet ontkende dat hij die uitspraken heeft gedaan, zegt mij genoeg. Hij geeft zelfs toe dat hij offcam wel wat vrijer is in z'n uitspraken over Claire.

En vervolgens gooit hij het verhaal weer helemaal om en draaid de discussie naar dat LamLul niet "FOK Claire" had mogen zeggen op camera.
Ik denk dat dat twee dingen zijn. Huub is oprecht verbaasd dat Luc tegen hem speelt. Als ik het een beetje begrepen heb hadden ze hierober op de terugreis al ruzie. Hij was kwad omdat Luc in de camera zou hebben geroepen torn hij een meisje was: Fok Claire
Dat ie heeft verteld dat Claire lekker kan pijpen is een ego ding. Erg naief omdat ie later ook zegt dat hij wel begrijpt dat Brian dat zou gebruiken.
Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou juist. Hij (Huub) heeft er inderdaad niet veel meer over. We kunnen nou natuurlijk wel steeds roepen dat ligt aan achter en aan de Febo, of weet ik niet wat aan wie. Ik denk echt dat de oorzaak gewoon hemzelfs is. Ik begin nu toch steeds meer aan te nemen, dat Huub meer rare en enge dingen flikt, als de camera's niet draaien. Zodra hij in de gaten krijgt dat die dingen draaien, veranderd hij.
Dan vraag ik mij af waarom Huub het meeste contact heeft met oud bewoners, op zijn jaarfeest waren Bart en Lesley, Ylona, Eric en Syl zou ook komen.
Zegt mij toch wel iets.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56337577
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:37 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Gisteren zaten Amanda en Selen in de tuin te praten over Claire en Lieke. De sleutel van de ' keuzes' die miljonairs en spelers maken ligt volgens mij in de manier waarop je het spel wilt en (denkt te kunen) kan spelen..

Lieke was niet zo'n agressieve speler maar omdat ze zich bij Jaap en Huub aansloot, is ze over haar eigen grenzen heen gegaan..Amanda vertelde dat als Lieke zich vanaf het begin in het B&A kamp had gevoegd, ze het waarschijnlijk veel langer volgehouden had.

Het zit 'm niet in het 'trailertrashniveau' waardoor mensen zich aansluiten bij B&A maar in een soort van instinctief verdedigingsmechanisme...als je je namenlijk niet aansluit bij de ' meederheid' loop je het risico onder vuur van de groep én van Huub en Jaap te komen liggen.

Neutraal zijn in het huis en genoeg tv maken is kennelijk onmogelijk..zelfs voor de gastspelers.
Met het eerste gedeeldte ben ik het helemaal eens. Niet iedereen is in de wieg gelegen om zo agresief te spelen. Dat mensen zich mee laten slepen met de meerderheid is ook waar. Althans ik denk dat mensen eerder geneigd zijn toe te trekken naar diegene waarvan men denkt dat die de sterkste zijn. Later zal dan blijken dat dit toch niet de goede keuze geweest is. Ik denk dat dit bij Lieke ook het geval geweest is.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:48:29 #299
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56337582
Toen Nadia op de screeningsdag kwam in Januari 2007
was volgens Nadia vraag 1 van de producente: Wil je sex voor de camera?
En Nadia had ja gezegd.

Nog even over Huub-Luc, woensdag sprak Huub uit
dat Luc een echte vriend van hem is,
maar ook dat je eigenlijk niemand kan vertrouwen in DGK.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:48:42 #300
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56337589
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:37 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Gisteravond vertelde ze nog dat toen ze zagen dat Lieke zoekende was bij Brian zij en Natasia zich vol tegen Lieke keerde. Lieke heeft nooit een eerlijke kans gehad en dat wijt ik aan Lieke zelf (en de kutfebo) door dat ze voor ze de villa inging met Huub ging. Zij probeerde toen toch open het spel in te stappen maar was al besmet.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')