Precies en dat lage niveau geldt voor iedereen daar. Je kan niet bij de een alles goed vinden en steeds maar zeggen....ja hoort bij het spel en hij maakt TV. En zodra de ander wat doet, die ook aan het spel deel neemt, is het ineens gemeen en laagquote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb je mij dan ook nooit zien zeggen en wat ik toen niet vond, ga ik zeker nu ook niet vinden.
Ik refereerde zelfs nog aan dat lage niveau van toen.
Nee maar Brian is ook een beetje wacko natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij aan wat de voorgeschiedenis is. Als je in een felle ruzie zit en je gaat dan schelden dan kan ik het me voorstellen. Claire deed toch helemaal niks en heeft nog niks gedaan tegen Brian en hij gaat dan out of the blue op haar schelden. Dan maakt het voor mij niet uit wat je zegt, of dat nou kanker, hoer of pijpslet is. Het slaat nergens op, wat mij betreft.
Maar pas toen Lieke er in zat, werd het pas écht erg. Dus helemaal weten kon ze het niet. Zij heeft toch de dieptepunten van de kooi meegemaakt en dat begon met Eric en toen de 6-2 situatie. Oké, Jaap was ook erg maar zo erg had ik het nog niet gezien.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:49 schreef coldstar het volgende:
Ik ben het eens wat Amanda van de week zei. Claire heeft van te voren kunnen weten waar ze in stapte. Ze heeft ruim een jaar Gouden kooi kunnen volgen alvorens ze er zelf in dook. Dit was ook voor Lieke zo, ook zij wist als geen ander wat er zich daar af speelden.
Nee vind ik niet belachelijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar omdat er een tv programma gaande is vind je het in de kooi wél normaal. Dat vind ik dus belachelijk. Alsof het logisch is dat er dan andere normen en waarden tellen. Kom op zeg
De enige verhaallijn zie ik via Huub , jammer dat hij daar intrapt. Ik vind Claire een leuke meid maar DGK materiaal is het zeker niet, ze staat boven dat zooitje en gelijk heeft ze. Dan kun je je natuurlijk afvragen of het wel zo verstandig is om dat hok in te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:46 schreef Margo37 het volgende:
Claire lijkt me een prima meid maar voor een tv-programma met een hele geschiedenis toch wel saai tot nu toe, vond ik van Silvia ook trouwens, het is afwachten of er nog een verhaallijntje inzit.
huub had toch een alcohol verbod?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, net even wat filmpjes teruggekeken. Wat is die Brian toch een rat. Blijkbaar stond Huub een meisje te zoenen, Brian ziet dat en stuurt de cameraman erop af, zo laf . Het is weer zo klaar als een klontje: de hele dag was zo saai als wat, geen tv materiaal, laat Huub zuipen en bingo, ze kunnen weer een uitzending vullen. Dat gezuig en gescheld van Brian, tenenkrommend. Waarom zien we dat nooit andersom, als Brian dronken is weten ze niet hoe snel ze hem moeten afvoeren, Huub dronken en ze laten hem zijn gang gaan. KutFEBO.
quote:Zie mij eens doordraven.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar pas toen Lieke er in zat, werd het pas écht erg. Dus helemaal weten kon ze het niet. Zij heeft toch de dieptepunten van de kooi meegemaakt en dat begon met Eric en toen de 6-2 situatie. Oké, Jaap was ook erg maar zo erg had ik het nog niet gezien.
Claire kan wel weten waar ze instapt maar dat maakt het niet opeens normaal dat zij out of the blue wordt uitgescholden om iets wat Huub flikt.
Zie mij eens doordraven.
Nu maak ik me niet meer druk om het programma zelf maar dan wil ik het liefst een punt maken die wel 4 cos-en bevat en dan moet ik mezelf op de vingers gaan tikken.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Irritant he als je je druk kunt maken over een tv-programma.
Ik had er laatst een discussie over met een vriend en dacht jeetje, doe es normaal, het is maar een programma..
LOL
Nope, dat is niet opgeheven maar als er tv gemaakt moet worden komt een dronken Huub altijd goed van pas, snap je?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:55 schreef musicfreakyme het volgende:
huub had toch een alcohol verbod?
Of was die al weer opgeheven?
Ik ga dan kraaltjes rijgen en op paaldansles.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat moeten we als DGK helemaal afgelopen is....
Waarom? Daar is een forum toch voor. Als er niet meer te discusseren valt, is er geen forum ook meer, denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu maak ik me niet meer druk om het programma zelf maar dan wil ik het liefst een punt maken die wel 4 cos-en bevat en dan moet ik mezelf op de vingers gaan tikken.
Was nog niet opgeheven, Huub heeft weleens aangegeven nooit meer op te treden zonder alcohol dat vond hij vreselijk en dan mag het waarschijnlijk wel van de regie. Geld in het laadjequote:Op zondag 27 januari 2008 11:55 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
huub had toch een alcohol verbod?
Of was die al weer opgeheven?
4 cos-sen zijn veel berichten hoor!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom? Daar is een forum toch voor. Als er niet meer te discusseren valt, is er geen forum ook meer, denk ik.
Hij hoeft niet te drinken natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat is niet opgeheven maar als er tv gemaakt moet worden komt een dronken Huub altijd goed van pas, snap je?
Paaldans les lijkt me wel wat, kraaltjes rijgen wat minder. Maar of ik zo veel kracht hebt mezelf die paal in te hijsen......pffffffff geloof het niet. Hebben ze ook dikke palen zoals je weetquote:Op zondag 27 januari 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga dan kraaltjes rijgen en op paaldansles.
I know maar het zou me niks verbazen als ze hem flink aanmoedigen nog maar een borrel te nemen, goed voor de show zou Japie zeggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
Hij hoeft niet te drinken natuurlijk.Het is een volwassen jongen.
`quote:Op zondag 27 januari 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga dan kraaltjes rijgen en op paaldansles.
Ja maar op die manier tv maken "over iemand zn rug" vind ik dan weer niet erg - Huub kan zelf ook nadenken dat alcohol misschien niet zo goed voor hem is. Kiest ie zelf voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat is niet opgeheven maar als er tv gemaakt moet worden komt een dronken Huub altijd goed van pas, snap je?
Het zijn tegenstanders in het spel...logisch toch dat je dan ff de cameraman er op wijst dat hij dit wel even vast moet leggen. Zeker als je weet dat hij daar gezeik mee kan krijgen met Claire. En ach, je kan hem er in ieder geval zelf mee naaien.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, net even wat filmpjes teruggekeken. Wat is die Brian toch een rat. Blijkbaar stond Huub een meisje te zoenen, Brian ziet dat en stuurt de cameraman erop af, zo laf . Het is weer zo klaar als een klontje: de hele dag was zo saai als wat, geen tv materiaal, laat Huub zuipen en bingo, ze kunnen weer een uitzending vullen. Dat gezuig en gescheld van Brian, tenenkrommend. Waarom zien we dat nooit andersom, als Brian dronken is weten ze niet hoe snel ze hem moeten afvoeren, Huub dronken en ze laten hem zijn gang gaan. KutFEBO.
Met die kraaltjes kun je natuurlijk wel een broekje voor het paaldansen rijgenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Paaldans les lijkt me wel wat, kraaltjes rijgen wat minder. Maar of ik zo veel kracht hebt mezelf die paal in te hijsen......pffffffff geloof het niet. Hebben ze ook dikke palen zoals je weet
Of misschien de popu poll?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:10 schreef schatje het volgende:
Vanavond tijdens het eten zal het dan ook wel weer over de zoenende Huub gaan. Gevolgd door een film. Daar zet ik de streams niet voor aan.
+ 1quote:Op zondag 27 januari 2008 12:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het zijn tegenstanders in het spel...logisch toch dat je dan ff de cameraman er op wijst dat hij dit wel even vast moet leggen. Zeker als je weet dat hij daar gezeik mee kan krijgen met Claire. En ach, je kan hem er in ieder geval zelf mee naaien.![]()
Mooiste is nog dat Huub daarna min of meer het verhaal verdraaid. Alsof hij het voor TV deed. Maar die vlieger gaat niet op. Want als Brian de cameraman niet had aangestuurd, stond het misschien nieteens op beeld. Huub zoende de eerste keer dus met die meid in de veronderstelling dat hij niet op cam was.![]()
Ik zeg eigen schuld, dikke bult! En de rest staat volledig in z'n recht om hier lekker op in te spelen. Zijn gewoon allemaal dingen van Huubsel die niet zo slim zijn, hij lijkt soms te vergeten dat hij in een spel zit. Zal wel door de drank komen.![]()
- Lekker breeduitgemeten aan je tegenstanders vertellen hoe Claire pijpt.
- Dan vervolgens offcam over Claire lullen.
- Andere dames zoenen en je dan weer verschuilen achter een "Masterplan" van de rest en het TV maken. Huub steekt toch zelf z'n tong in die dames, of hielden ze hem onder schot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |