abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 11:19:32 #226
127004 maril
Smeetsfan
pi_56335964
Ongelovelijk wat Huub allemaal mag hier, en als een andere bewoner daar kritiek op heeft, naar huis mag gaan.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 27 januari 2008 @ 11:19:59 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56335973
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef itsme het volgende:

[..]

Even aan het bijlezen en nu moet ik toch even lachen.
Dat mag. Ik moet al tijden huilen om jouw opmerkingen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 27 januari 2008 @ 11:21:07 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56335991
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:19 schreef maril het volgende:
Ongelovelijk wat Huub allemaal mag hier, en als een andere bewoner daar kritiek op heeft, naar huis mag gaan.
Zo gaat het al maanden. Ongelooflijk inderdaad. Straks ligt het allemaal aan Claire natuurlijk.
pi_56335994
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Kan me ook niet heugen dat ik bij iemand aan bed heb staan schelden dat ze een pijpslet is. Zouden ze dat nu ook in hun dagelijkse bestaan doen?
Gevoel, daar draait het om Brian en Amanda spelen met gevoel
Goedemorgen :W
pi_56336017
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Kan me ook niet heugen dat ik bij iemand aan bed heb staan schelden dat ze een pijpslet is. Zouden ze dat nu ook in hun dagelijkse bestaan doen?
Ehm tvprogramma - real life.
Wat denk je zelf?

Niet persoonlijk naar jouw post toe maar ik vind het raar dat er soms opmerkingen geplaats worden dat dingen die daar gebeuren en gezegd worden niet kunnen omdat de rest van nederland dat ook niet zo doet.
Wonen wij in dat huis? Nee.
Moeten wij tv maken? Nee.
  zondag 27 januari 2008 @ 11:24:16 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56336033
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Niet persoonlijk naar jouw post toe maar ik vind het raar dat er soms opmerkingen geplaats worden dat dingen die daar gebeuren en gezegd worden niet kunnen omdat de rest van nederland dat ook niet zo doet.
Dus dan is het normaal dat je aan iemands bed 'pijpslet' loopt te roepen enzo.

Ja ja, zo lust ik er nog wel een paar. De kijkers praten wel erg veel goed op die manier
  zondag 27 januari 2008 @ 11:24:55 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56336043
Daar gaat het niet om, musicfreakyme. Het gaat erom dat die nitwits enkel dit soort suffe 'aanvallen' kunnen bedenken. Keer op keer dezelfde herhaling van hersenloze zetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56336047
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo gaat het al maanden. Ongelooflijk inderdaad. Straks ligt het allemaal aan Claire natuurlijk.
Nou, ik heb hier toch werkelijk gelezen dat Claire de kooi kapot maakt en dat kwam toch even uit een andere hoek dan ik verwacht had.

Zo is ze zwak, arrogant, lui etc.. Maar wat kun je verwachten van iemand die er nog zo kort is en misschien houdt ze gewoon niet van ordinair schelden. Dat siert haar wat mij betreft.
Go hard or go home
  zondag 27 januari 2008 @ 11:25:40 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56336058
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, daarom heb ik de COS waarin iedereen Claire nog geweldig en schattig en lief vindt omdat ze echt om Huub lijkt te geven ook maar even gebookmarked
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56336064
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus dan is het normaal dat je aan iemands bed 'pijpslet' loopt te roepen enzo.

Ja ja, zo lust ik er nog wel een paar. De kijkers praten wel erg veel goed op die manier
Nee!
Mijn punt dus juist - NIET NORMAAL.

Juist omdát het daar gebeurt.
Dáár wordt tv gemaakt.
Buiten de kooi niet, dus buiten de kooi is het niet normaal.
pi_56336081
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Daar gaat het niet om, musicfreakyme. Het gaat erom dat die nitwits enkel dit soort suffe 'aanvallen' kunnen bedenken. Keer op keer dezelfde herhaling van hersenloze zetten.
Ja dat is ook zo, maar ik blijf nog steeds kijken
Als ik me er aan stoor zal ik niet meer kijken.
pi_56336095
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Nee en nee maar alleen omdat het zgn tv is, wil niet zeggen dat je het niet met andere bewoordingen kunt doen. Brian is toch zo creatief met woorden, dichter enzo? Waarschijnlijk komt dit niet eens in de uitzending want het lage niveau van Brian wordt angstvallig gemeden in de uitzendingen.
Go hard or go home
pi_56336110
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook, daarom heb ik de COS waarin iedereen Claire nog geweldig en schattig en lief vindt omdat ze echt om Huub lijkt te geven ook maar even gebookmarked
Volgens mij vinden de meeste streamers het ontzettend stom dat Huub en Claire wat begonnen zijn, maar daat maakt Claire niet minder of meer.
Goedemorgen :W
pi_56336140
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee en nee maar alleen omdat het zgn tv is, wil niet zeggen dat je het niet met andere bewoordingen kunt doen. Brian is toch zo creatief met woorden, dichter enzo? Waarschijnlijk komt dit niet eens in de uitzending want het lage niveau van Brian wordt angstvallig gemeden in de uitzendingen.
Ik ben het met je eens als het over woorden als kanker en zo gaan. Dat moet je niet gebruiken.
Pijpslet stoor ik me niet aan.

LOL
Brian creatief met woorden - en dan vooral het net niet goed uitspreken van bijvoorbeeld spreekwoorden en zo.
In elke uitzending zit wel weer een brijant foute oneliner
pi_56336171
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:31 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens als het over woorden als kanker en zo gaan. Dat moet je niet gebruiken.
Pijpslet stoor ik me niet aan.

LOL
Brian creatief met woorden - en dan vooral het net niet goed uitspreken van bijvoorbeeld spreekwoorden en zo.
In elke uitzending zit wel weer een brijant foute oneliner
Het ligt er bij mij aan wat de voorgeschiedenis is. Als je in een felle ruzie zit en je gaat dan schelden dan kan ik het me voorstellen. Claire deed toch helemaal niks en heeft nog niks gedaan tegen Brian en hij gaat dan out of the blue op haar schelden. Dan maakt het voor mij niet uit wat je zegt, of dat nou kanker, hoer of pijpslet is. Het slaat nergens op, wat mij betreft.
Go hard or go home
pi_56336193
Het maakt Claire inderdaad niet meer of minder dat ze zo stom is om met Huub een relatie aan te gaan. Wel had ze veel slimmer moeten zijn en niet gelijk dingen zeggen die ze niet kan waar maken. Dingen als, dat ze nooit sex met Huub zou kunnen hebben en dat ze zowat heeft moeten zweren aan haar vader dat ze geen sex en/of een relatie met Huub zou brginnen.
pi_56336254
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Het ligt er bij mij aan wat de voorgeschiedenis is. Als je in een felle ruzie zit en je gaat dan schelden dan kan ik het me voorstellen. Claire deed toch helemaal niks en heeft nog niks gedaan tegen Brian en hij gaat dan out of the blue op haar schelden. Dan maakt het voor mij niet uit wat je zegt, of dat nou kanker, hoer of pijpslet is. Het slaat nergens op, wat mij betreft.
Claire deed inderdaad niets, dat doet ze al vanaf dat ze binnen gekomen is.....niets, helemaal niets. Het enige wat ze doet is zitten, roken, zuipen en schaapachtig lachen. En Huub maar met zaadvragende oogjes aan te kijken.

Hoe vaak en hoe lang hebben we hier moeten lezen over Dennis en Nadia, dat zij zo verschrikkelijk klef en vies waren. Dus helemaal niet zo gek dat dit nu ook gezegd gaat worden.
pi_56336257
Oh en wat ik nog wil zeggen. Brian had zijn niveau op Huub moeten loslaten, schijnbaar hadden zij een issue want Huub had iets geflikt. Dan ga je toch Claire niet uitschelden? Regel dat lekker even met elkaar want qua niveau zijn die iig niet aan elkaar gewaagd.
Go hard or go home
  zondag 27 januari 2008 @ 11:40:23 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56336272
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:26 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Nee!
Mijn punt dus juist - NIET NORMAAL.

Juist omdát het daar gebeurt.
Dáár wordt tv gemaakt.
Buiten de kooi niet, dus buiten de kooi is het niet normaal.
Nee, maar omdat er een tv programma gaande is vind je het in de kooi wél normaal. Dat vind ik dus belachelijk. Alsof het logisch is dat er dan andere normen en waarden tellen. Kom op zeg
pi_56336280
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:39 schreef coldstar het volgende:

[..]

Claire deed inderdaad niets, dat doet ze al vanaf dat ze binnen gekomen is.....niets, helemaal niets. Het enige wat ze doet is zitten, roken, zuipen en schaapachtig lachen. En Huub maar met zaadvragende oogjes aan te kijken.

Hoe vaak en hoe lang hebben we hier moeten lezen over Dennis en Nadia, dat zij zo verschrikkelijk klef en vies waren. Dus helemaal niet zo gek dat dit nu ook gezegd gaat worden.
Ik vind het wel gek dat je aan iemands bed begint te schelden die niks doet. Sue me.
Go hard or go home
pi_56336346
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vind het wel gek dat je aan iemands bed begint te schelden die niks doet. Sue me.
Vind ik ook, maar ik heb de laatste maanden niets anders gezien. Lieke werd niet anders als aangevallen door vele, zonder dat ze ook maar iets deed. En toch waren er nog die het prachtig vonden en nog goed keurde ook, want toen was het ineens eens wel een spel en moest ze er maar tegen kunnen.
pi_56336374
Claire lijkt me een prima meid maar voor een tv-programma met een hele geschiedenis toch wel saai tot nu toe, vond ik van Silvia ook trouwens, het is afwachten of er nog een verhaallijntje inzit.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56336400
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef coldstar het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar ik heb de laatste maanden niets anders gezien. Lieke werd niet anders als aangevallen door vele, zonder dat ze ook maar iets deed. En toch waren er nog die het prachtig vonden en nog goed keurde ook, want toen was het ineens eens wel een spel en moest ze er maar tegen kunnen.
Dat heb je mij dan ook nooit zien zeggen en wat ik toen niet vond, ga ik zeker nu ook niet vinden.
Ik refereerde zelfs nog aan dat lage niveau van toen.
Go hard or go home
pi_56336425
Ik ben het eens wat Amanda van de week zei. Claire heeft van te voren kunnen weten waar ze in stapte. Ze heeft ruim een jaar Gouden kooi kunnen volgen alvorens ze er zelf in dook. Dit was ook voor Lieke zo, ook zij wist als geen ander wat er zich daar af speelden.
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2008 @ 11:50:42 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_56336455
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:40 schreef noekje het volgende:

Mogguh, net even wat filmpjes teruggekeken. Wat is die Brian toch een rat. Blijkbaar stond Huub een meisje te zoenen, Brian ziet dat en stuurt de cameraman erop af, zo laf . Het is weer zo klaar als een klontje: de hele dag was zo saai als wat, geen tv materiaal, laat Huub zuipen en bingo, ze kunnen weer een uitzending vullen. Dat gezuig en gescheld van Brian, tenenkrommend. Waarom zien we dat nooit andersom, als Brian dronken is weten ze niet hoe snel ze hem moeten afvoeren, Huub dronken en ze laten hem zijn gang gaan. KutFEBO.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')