ik denk dat alle lieke fans het daar wel mee eens zullen zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was al maanden de gouden kooi en dat is nu goed te merken.
wat? waar??quote:Op zondag 27 januari 2008 04:00 schreef mootie het volgende:
Oi we hebben de echte rel gemist, Mies.
Hoi morwenquote:Op zondag 27 januari 2008 04:00 schreef mootie het volgende:
Oi we hebben de echte rel gemist, Mies.
Hey, ouwe rellert, mij niet gelijk bannen heh. OMGquote:
quote:
Hey, je kan lachen om zak hooi!quote:Op zondag 27 januari 2008 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk dit zappen
Haai, goudvisje.
Ik heb geen streams aan, ik ben in een praatgroep tegen zelfkastijding
Zo klinkt het in mijn oren niet, maar dat zal wel aan mn roze oorwarmers liggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:38 schreef riri het volgende:
Huub nu aan het fluisteren met Claire.....hij probeert zich zelf schoon te praten...hij heeft ruzie gemaakt met de mensen in de auto op de terugweg
Kan niet, die is pissig omdat hij net geen poot aan de grond kreeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:40 schreef akveor het volgende:
Hallo regie.... Brian en z'n posse in beeld graag.
Ik neem aan nu Brian de aanval heeft geopend dat dit omgekeerd oook mag.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, die is pissig omdat hij net geen poot aan de grond kreeg.
Brian heeft goed werk verricht, Claire is helemaal over de zeik.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:42 schreef akveor het volgende:
Claire zegt dat ze blij is dat Huub er is.
quote:Op zondag 27 januari 2008 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk dit zappen
Haai, goudvisje.
Ik heb geen streams aan, ik ben in een praatgroep tegen zelfkastijding
Luc is veel te schijterig om ruzie te maken.Als hij het fout doet in de ogen van de regie moet hij weer terug naar de ghetto van Tilburg, de vergetelheid in!quote:Op zondag 27 januari 2008 04:43 schreef BsJanssen het volgende:
ik voel een streamlock opkomen!!!
Huub: "Ik ga nu echt ruzie met Luc maken"
en hij heef teveel alcohol op...
Caramba, dan nu maar met Luc?quote:Op zondag 27 januari 2008 04:43 schreef BsJanssen het volgende:
ik voel een streamlock opkomen!!!
Huub: "Ik ga nu echt ruzie met Luc maken"
en hij heef teveel alcohol op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |