ik denk dat alle lieke fans het daar wel mee eens zullen zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was al maanden de gouden kooi en dat is nu goed te merken.
wat? waar??quote:Op zondag 27 januari 2008 04:00 schreef mootie het volgende:
Oi we hebben de echte rel gemist, Mies.
Hoi morwenquote:Op zondag 27 januari 2008 04:00 schreef mootie het volgende:
Oi we hebben de echte rel gemist, Mies.
Hey, ouwe rellert, mij niet gelijk bannen heh. OMGquote:
quote:
Hey, je kan lachen om zak hooi!quote:Op zondag 27 januari 2008 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk dit zappen
Haai, goudvisje.
Ik heb geen streams aan, ik ben in een praatgroep tegen zelfkastijding
Zo klinkt het in mijn oren niet, maar dat zal wel aan mn roze oorwarmers liggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:38 schreef riri het volgende:
Huub nu aan het fluisteren met Claire.....hij probeert zich zelf schoon te praten...hij heeft ruzie gemaakt met de mensen in de auto op de terugweg
Kan niet, die is pissig omdat hij net geen poot aan de grond kreeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:40 schreef akveor het volgende:
Hallo regie.... Brian en z'n posse in beeld graag.
Ik neem aan nu Brian de aanval heeft geopend dat dit omgekeerd oook mag.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, die is pissig omdat hij net geen poot aan de grond kreeg.
Brian heeft goed werk verricht, Claire is helemaal over de zeik.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:42 schreef akveor het volgende:
Claire zegt dat ze blij is dat Huub er is.
quote:Op zondag 27 januari 2008 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk dit zappen
Haai, goudvisje.
Ik heb geen streams aan, ik ben in een praatgroep tegen zelfkastijding
Luc is veel te schijterig om ruzie te maken.Als hij het fout doet in de ogen van de regie moet hij weer terug naar de ghetto van Tilburg, de vergetelheid in!quote:Op zondag 27 januari 2008 04:43 schreef BsJanssen het volgende:
ik voel een streamlock opkomen!!!
Huub: "Ik ga nu echt ruzie met Luc maken"
en hij heef teveel alcohol op...
Caramba, dan nu maar met Luc?quote:Op zondag 27 januari 2008 04:43 schreef BsJanssen het volgende:
ik voel een streamlock opkomen!!!
Huub: "Ik ga nu echt ruzie met Luc maken"
en hij heef teveel alcohol op...
Vraag het nog maar eens, iemand?quote:Op zondag 27 januari 2008 04:22 schreef tipsch het volgende:
Heeft iemand misschien directe linkjes naar stream 1, 2, 3 en 4?
De linkjes die dus ieder afzonderlijk in WMplayer geopend kunnen worden
Maar Luc moet wel de hand boven het hoofd van Brian houden? Oprotten met die gastspelers, laat de echte spelers het spel spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:51 schreef riri het volgende:
Een gastspeler is een gastspeler,moet Luc de hand boven zijn hoofd houden?Nee dus...blijkbaar is Huub dat vergeten
Die was er toch al niet, dus er valt niks uit te zwaaien.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, LL valt zo door de mand, dag rap carriere
Daar gaat dit toch helemaal niet omquote:Op zondag 27 januari 2008 04:55 schreef riri het volgende:
Brian speelt het slim en Huub gewoon niet...hij laat zich betrappen...hij slaapt gewoon voortdurend en liet niet op
en denken als ie het op 'n zuipen zet dat anderen hem dan niet confronteren?.....hij zit daar in een spel waar men elkaar probeert te naaien
Ja, dat hoop ik zo !!!quote:Op zondag 27 januari 2008 04:52 schreef akveor het volgende:
Achter mijn rug om... achter mijn rug om... ik heb nooit plannen tegen je gemaakt... teringhond.
Huub zijn eindelijk de schellen van z'n ogen gevallen.
Te gek, dank je. Ga er direct mee bezig.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Tijdelijk Even voor je op de server gezzet
http://www.pc-sd.com/DGK/DGK%20Streams.zip
Zegt Brian.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:58 schreef riri het volgende:
Huub heeft iets gezegd over Claire toen de camera niet aan stond...en hij probeert dat te omzeilen door over Luc te beginnen
Daar was toch niks van te zien?quote:Op zondag 27 januari 2008 05:01 schreef riri het volgende:
weer handgemeen...sl
Niet alleen Brian....Luc ook...meerdere mensen hebben het gehoordquote:
Brian en Luc, dat is me nogal een betrouwbaar stel.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:04 schreef riri het volgende:
[..]
Niet alleen Brian....Luc ook...meerdere mensen hebben het gehoord
Ik verbaas me erover dat hij heeft mogen drinken terwijl de febo wist wat voor plannen er waren.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:02 schreef riri het volgende:
Ik zie steeds weer hetzelfde bij Huub...met drank op gedraagt hij zich agressief
Ze doen met Claire precies hetzelfde als met Lieke. Geen aansluiting krijgen bij Brian en Amanda omdat ze bij Huub is. En weer alle ballen op Huub. Maar hij geeft ze ook weer genoeg munitie. Al mag de munitie die Brian maakt weer niet gebruikt worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian : Die blonde stinkhoer ..........
OTquote:Op zondag 27 januari 2008 05:10 schreef tipsch het volgende:
Lekker dan, streams lopen weer - SL?
Huub heeft gewoon een alcoholpobleem....en in zo'n ambiance heb je zo een fles op de kop getikt tussen al die mensenquote:Op zondag 27 januari 2008 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat hij heeft mogen drinken terwijl de febo wist wat voor plannen er waren.
Het is z'n eigen verantwoordelijkheid maar ik verbaas me er wel over.
Het blijft Huub's verantwoordelijkheid natuurlijk. Erg dom allemaal om dit soort details te zeggen. Vind het zelfs smerig.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, primaHee lekker he, als die gastspelers in dienst van Brian, kutRedactie
![]()
![]()
Och, kan waar zijn, maar hoeft niet. Ronduit zielig dat de redactie, die weet dat Huub lazarus is, het toelaat dat die kutBrian Huub mag aanpakken. Dit is dus andersom nog niet gebeurd. Brian gaat nu gewoon verder tegen Claire, tering wat zielig.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het blijft Huub's verantwoordelijkheid natuurlijk. Erg dom allemaal om dit soort details te zeggen. Vind het zelfs smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |