OMGWTF!! Worden Idolskandidaten omgevormd tot kijkcijferkanonnen en commercieel uitgemolken tot op het bot? Het zal toch niet waar zijn zeker!!???!?!?!??!?!11quote:Op zondag 27 januari 2008 02:26 schreef BVO het volgende: [..] de jury dwingt de kandidaten om een pad te kiezen dat niet hun eigen is, terwijl hun eigen pad juist zo briljant is. WTF?
Ja, dat vind ik ook altijd stomquote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als ze niet willen dat de kandidaten nummers zingen die niet bekend zijn bij het grote publiek, moeten ze die ook niet in de keuzelijst opnemen lijkt me.
Ja, hoe dom is uberhaupt die liedselectie? Laat kandidaten zelf maar met iets komen, een beetje band krijgt het toch wel voor elkaar om dat in 6 dagen strak te krijgenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd stom. Net als tijdens IDO1, de jury koos een lied uit voor Jamai, die vervolgens als commentaar kreeg dat het lied niet bij hem pastte
.
Met dit kutnummer gaat Charlene echt geen trend zetten hoor. Als je trendmaker wil zijn moet je wel wat kaas gegeten hebben van marketing, doelgroepbereik (kan me niet voorstellen dat er veel Jamiroquaifans onder het Idolspubliek zitten), trendontwikkeling, etc. In dat opzicht had Gordon dus helemaal gelijk: ze zong het voortreffelijk (hij noemde het terecht "vlekkeloos"), maar dit soort nummers moet ze gewoon niet meer doen. Prima commentaar toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:38 schreef Zhenar het volgende:
Please... een echt idool volgt geen commercie/trends, maar maakt ze!![]()
Menig Idol mag blij zijn met zo'n grote aanhang als Jamiroquai.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef happyme28 het volgende:
Gordon heeft gelijk. Als ze dat soort muziek wil maken, moet ze niet aan Idols meedoen want daar is geen markt voor die interessant is voor een Major.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jamiroquai is juist héle toffe muziek, waar het Idolspubliek via Charlene zomaar eens bekend mee zou kunnen raken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |