abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 02:26:01 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333443
Dan kiest heldin Charlene eens een heerlijk tof funky nummer, ik zat te stuiteren op m'n stoel, zegt die lul Gordon opeens dat ze niet commercieel durft te gaan??????

Kom op zeg, wat wil hij, dat ze Sugababes gaat zingen? Dit IS haar stijl, een geweldig tof nummer, geweldig tof uitgevoerd, en Gordon - iemand die juist autenticiteit wilde - gaat zeuren over commercieel gaan??!??!?!?

Waar GAAAAAAAAAAAT dit over?

Oke, dit verdient volgens jullie geen eigen topic, maar ik vind dit een groot issue, de jury dwingt de kandidaten om een pad te kiezen dat niet hun eigen is, terwijl hun eigen pad juist zo briljant is. WTF?

[ Bericht 0% gewijzigd door BVO op 27-01-2008 03:16:24 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 27 januari 2008 @ 03:00:03 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333782
Ja, kansloos, maar ik word hier echt zo boos om.

Eindelijk eens echt mijn muziek, op een briljante manier gebracht, wordt er gezegd dat het niet commercieel is?

Oke, ik hou al op, want ik ben in staat Eric en Gordon met een haak door de Keizersgracht te sleuren, maar dit is echt waanzin. Ongeloofelijk gewoon.
pi_56333793
quote:
Op zondag 27 januari 2008 02:26 schreef BVO het volgende: [..] de jury dwingt de kandidaten om een pad te kiezen dat niet hun eigen is, terwijl hun eigen pad juist zo briljant is. WTF?
OMGWTF!! Worden Idolskandidaten omgevormd tot kijkcijferkanonnen en commercieel uitgemolken tot op het bot? Het zal toch niet waar zijn zeker!!???!?!?!??!?!11

Maar serieus, onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
  zondag 27 januari 2008 @ 03:02:23 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333809
Blablabla, er valt meer geld te verdienen aan een superster die geweldig toffe funky muziek maakt dan aan iemand die gedwongen wordt muziek te maken die haar niet past.

Ik snap dit ECHT niet. En nee, dom ben ik niet.
  zondag 27 januari 2008 @ 03:47:56 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56334097
Ze overtuigde vandaag gewoon niet. Ik vond het commentaar een beetje flauw en repetitief, en haar reactie erop was ook niet zo geweldig. Maar dat is besides the point - als je overtuigt kun je met elke stijl wegkomen, of de muziek nu wel of niet in het straatje van de jury ligt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 27 januari 2008 @ 12:25:26 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56337079
Ik vond dat ze overtuigde, maar idd, dat is het punt niet.

Ik vond het écht belachelijk commentaar, het klopt gewoon niet.

Erover nadenkend is het trouwens de anti-anticommercie.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:38:29 #7
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_56337334
Ik ben het met je eens BVO. Ik zat ook al te vloeken toen Gordon met dat onzinnige gezeik aan kwam zetten. Charlene moet commerciëler gaan? Please... een echt idool volgt geen commercie/trends, maar maakt ze!

Johns repliek was weer wel goed trouwens. John is echt mijn favoriete jurylid En hij is ook het knapst.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 27 januari 2008 @ 12:39:09 #8
13973 ranja
image means nothing
pi_56337344
Je hebt gelijk BVO, ondanks dat het niet helemaal mijn stijl is
Maar juist doordat ze een minder bekend nummer kiest (idem voor Nikki trouwens vanavond) heb je niet het idee dat ze een liedje nazingen of erger nog een artiest nadoen. Als je het voorfilmpje en de introductie had gemist had je gewoon kunnen denken dat ze een eigen nummer zong, of als je toevallig l;amgs Idols zapt denken dat ze een gast optreden van een al succesvolle artiest hadden
  zondag 27 januari 2008 @ 12:50:10 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56337622
Goh, ik ben het zowaar enigszins met je eens. Dit was de eerste keer dat ik me niet ergerde aan een optreden van Charlene. En dat komt simpelweg omdat ze nu eens niet de makkelijke weg koos maar iets koos wat mij ook meer aanspreekt. En Gordon heeft er geen verstand van, Jamiroquai is zo commercieel als de pest.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_56337793
Als ze niet willen dat de kandidaten nummers zingen die niet bekend zijn bij het grote publiek, moeten ze die ook niet in de keuzelijst opnemen lijkt me . En dan nog, het gaat voor mij iig, en ik hoop ook voor de rest die naar Idols kijkt, hoe goed iemand zo'n nummer zingt, hoe ze het brengen en performen. Daarbij ga ik echt niet letten op of ik het nummer ken of niet. Hoogstens misschien nog omdat je het dan met het origineel kan vergeljken, maar in het geval van een supergoed optreden zoals van Charlene doet dat er niet meer echt toe, een dove hoort nog wel dat dit gewoon goed gezongen is.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:11:21 #11
88233 Steve
Still the best.
pi_56338114
Ik vond het ook maar onzinnig commentaar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56338523
Het commentaar slaat inderdaad nergens op! Als iemand alleen maar commerciële nummers zingt, dan is er weer gezeur, omdat ze niet ietse van zichzelf durven te laten zien, nu kiezen ze niet-commercieel en dan is er weer gezeur dat het TE niet-commercieel is..
pi_56338657
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als ze niet willen dat de kandidaten nummers zingen die niet bekend zijn bij het grote publiek, moeten ze die ook niet in de keuzelijst opnemen lijkt me .
Ja, dat vind ik ook altijd stom . Net als tijdens IDO1, de jury koos een lied uit voor Jamai, die vervolgens als commentaar kreeg dat het lied niet bij hem pastte .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 27 januari 2008 @ 14:29:21 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56340037
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook altijd stom . Net als tijdens IDO1, de jury koos een lied uit voor Jamai, die vervolgens als commentaar kreeg dat het lied niet bij hem pastte .
Ja, hoe dom is uberhaupt die liedselectie? Laat kandidaten zelf maar met iets komen, een beetje band krijgt het toch wel voor elkaar om dat in 6 dagen strak te krijgen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56341697
Ik snap de jury echt niet.. Gordon spreekt zichzelf ook zo lekker tegen bij dat commentaar van Charlene.

Eerst zegt hij (tegen o.a. Asnat): Ja je bent gek dat je een liedje kiest dat niet bij je past, waarom zing je dat nou eigenlijk en een paar weken later tegen Charlene: Het is wel heel dom dat je een liedje kiest dat bij jou past, maar het grote publiek helemaal niet aanspreekt..
  zondag 27 januari 2008 @ 17:44:00 #16
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56344060
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:38 schreef Zhenar het volgende:
Please... een echt idool volgt geen commercie/trends, maar maakt ze!
Met dit kutnummer gaat Charlene echt geen trend zetten hoor. Als je trendmaker wil zijn moet je wel wat kaas gegeten hebben van marketing, doelgroepbereik (kan me niet voorstellen dat er veel Jamiroquaifans onder het Idolspubliek zitten), trendontwikkeling, etc. In dat opzicht had Gordon dus helemaal gelijk: ze zong het voortreffelijk (hij noemde het terecht "vlekkeloos"), maar dit soort nummers moet ze gewoon niet meer doen. Prima commentaar toch?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56349954
Ach, als ze eenmaal heeft gewonnen (of een platencontract heeft) zullen ze toch wel voor haar gaan kiezen wat ze moet zingen. Nu heeft ze er tenminste nog controle over. Laat 'r lekker. Het gaat erom dat ze een goede performance geeft. En dat doet ze.

Als Gordon niet zo hard had geroepen dat het nummer niet commercieel genoeg was, dan had niemand anders het gedaan en was het in dit topic, en elders in het charlenetopic, niet zo'n issue geworden. Men had hoogstens gezegd: 'goh, dat nummer kende ik niet.'
Liej
  zondag 27 januari 2008 @ 22:18:01 #18
57497 happyme28
I'm so happy
pi_56350399
Charlene is de vrouwelijke Boris alleen had Boris helemaal geen tegenstand dat jaar en won dus en dus kwam daar een plaat die niet bij Boris paste en BMG voor zijn 2e album hem z'n gang liet gaan (tot op zekere hoogte) en werd er amper een album verkocht en stond Boris op straat.

Gordon heeft gelijk. Als ze dat soort muziek wil maken, moet ze niet aan Idols meedoen want daar is geen markt voor die interessant is voor een Major.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:28:08 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56350699
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef happyme28 het volgende:

Gordon heeft gelijk. Als ze dat soort muziek wil maken, moet ze niet aan Idols meedoen want daar is geen markt voor die interessant is voor een Major.
Menig Idol mag blij zijn met zo'n grote aanhang als Jamiroquai.

En ach... om nou te zeggen dat de voorgaande Idols - naar jouw zeggen blijkbaar wel interessant voor een Major - zo aansloegen als popidool.............
  zondag 27 januari 2008 @ 22:34:29 #20
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56350869
Jamiroquai is juist héle toffe muziek, waar het Idolspubliek via Charlene zomaar eens bekend mee zou kunnen raken !
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:36:45 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56350922
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jamiroquai is juist héle toffe muziek, waar het Idolspubliek via Charlene zomaar eens bekend mee zou kunnen raken !

De reactie van het Idols-publique op Jamiroquai-muzique.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')