abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56388786
Is die 10% CPU ook effectief verschil eigenlijk?
In ieder geval zou ik zien dat ik 1 brander in huis heb (heb ik nu, dus mag er van mij in een evt. volgende mac gerust een combodrive).

Bovendien vind ik mac niet zo cpu-intensief als windows, mij lijk je 't verschil enkel goed te zien in apps zoals photoshop en handbrake etc. PS gebruik ik niet en met handbrake wacht ik wel iets langer...
Student hé
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:32:08 #177
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56388826
Mja die proc's kunnen ook m'n rug op. Maar als je voor het geld van een instapper vandaag een midrange kan krijgen maak je een goede deal.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_56388936
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
Boe-hoe. Het blijft een gebruiks voorwerp hoor
Klopt, ik ga er ook niet direct mee terug. Maar ik vind het gewoon slordig. Net zoals dat ze de vorige keren de topcase gewoon niet goed dicht hadden gedaan waardoor er een spleet van enkele milimeters ontstond. Dat is niet netjes en dat kan natuurlijk ook gaan scheuren.

Dit is natuurlijk wat minder ernstig, maar toch. Niet netjes. Dus lossen ze het maar weer op. Als ik in de buurt ben.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56389274
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:47 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Omdat het een schraal ding is voor de centen.
Nee je krijgt veel waar voor de mac pro of de macbook air...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_56389529
Vandaag eindelijk vista home premium kunnen installeren via bootcamp. Ging een aantal keer fout maar loopt nu als een trein.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ludacriss op 29-01-2008 17:06:48 ]
pi_56389583
Nou in Enschede deden de Apple's niet mee aan de korting's actie. Raar verhaal eerst zei die kerel van helemaal niet en na navragen alleen de modellen waar Tiger nog bij zat. Dat waren er ook nog maar 2 en ook allebei showroommodellen.

Erg appart aangezien je er in Zwolle gewoon 10.5 bij zou krijgen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:00:58 #182
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56389631
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee je krijgt veel waar voor de mac pro of de macbook air...
Gaat het daarover? Nee. Is het relevant? Nee.
Heb je de gexqoneritis opgelopen of iets van die aard?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:18:19 #183
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_56390007
Ik ontdenkte net dat ik mijn telefoon met bluetooth kan toevoegen en met iSync heel makkelijk mijn agenda van iCal kan synchroniseren met mijn telefoon. Ik hou van mijn MacBook .

Echterrrrrrrrrrrr. Ik zat te kijken en het gaat een tijdje goed, maar dan worden een paar afspraken verkeerd overgezet. Een afspraak op 31/03 die van 9-13 is staat in mijn telefoon opeens op 8-12. Op 02/04 en 04/04 staan op beiden 2 afspraken die ook een uur te vroeg in mijn telefoon staan nu. Al deze afspraken stonden wel in m'n iCal maar niet in mijn telefoon. En een afspraak op 22/04 die wel in mn telefoon stond maar niet in mijn iCal staat in iCal een uur te laat.
Toen bedacht ik me opeens, zomertijd! Laatste zondag van maart, dus dat klopt wel. Ergens bij het synchroniseren wordt de tijd voor m'n telefoon dus aangepast ofzo? Ik heb al gekeken in de instellingen van iCal en iSync, maar niets gevonden. Iemand die hier iets vanaf weet? Het is vrij irritant namelijk .
Ik heb een SE 610i overigens.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_56390130
Niet 't antwoord op je vraag maar een tip aangezien je een beginner bent : als je je gsm in de buurt legt van je MB kan je via Adresboek smssen. Handig als je met je GSM wil sturen maar met het toetsenbord van de mac wil typen.
  Redactie Games dinsdag 29 januari 2008 @ 17:28:33 #185
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56390260
Hoe doe je dat?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56390351
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Niet 't antwoord op je vraag maar een tip aangezien je een beginner bent : als je je gsm in de buurt legt van je MB kan je via Adresboek smssen. Handig als je met je GSM wil sturen maar met het toetsenbord van de mac wil typen.
Dat kan niet meer in Leopard sinds Address Book 4.1
pi_56390402
*aan t sparen is voor snelle apple, tvp*
pi_56390419
Huh? Ook niet als je eerst een verbinding mac - gsm maakt en dan op een contact rechtsklikt?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:37:21 #189
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_56390463
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef Ludacriss het volgende:
Vandaag eindelijk vista home premium kunnen installeren via bootcamp. Ging een aantal keer fout maar loopt nu als een trein.
Alle drivers worden netjes geinstaleerd? En verder geen problemen mee gehad? En hoe groot is je partitie?
Ik ga dat namelijk binnenkort ook doen.
Eindelijk Leopard kopen, en dan Bootcampen met Vista Business

Slaan de fans aan tijdens normaal gebruik?
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Remzz het volgende:
Nou in Enschede deden de Apple's niet mee aan de korting's actie. Raar verhaal eerst zei die kerel van helemaal niet en na navragen alleen de modellen waar Tiger nog bij zat. Dat waren er ook nog maar 2 en ook allebei showroommodellen.

Erg appart aangezien je er in Zwolle gewoon 10.5 bij zou krijgen.
Leuke service van de MediaMarkt.
pi_56390664
http://en.wikipedia.org/wiki/Address_Book
quote:
Address book 4.1, included in Leopard has received much criticism for the removal of the bluetooth SMS and call features.
Is dus weggehaald
  Redactie Games dinsdag 29 januari 2008 @ 17:46:07 #191
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56390683
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Huh? Ook niet als je eerst een verbinding mac - gsm maakt en dan op een contact rechtsklikt?
Ik loop me de pleuris te zoeken, maar kan het nergens vinden..
  Redactie Games dinsdag 29 januari 2008 @ 17:56:30 #192
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56390935
Andere oplossing gevonden, er is een Widget ontwikkeld om via je Macbook te SMS'en via je mobiel.

http://algoritmer.dk/widget/
pi_56390966
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik loop me de pleuris te zoeken, maar kan het nergens vinden..
Sorry dan , niet echt begrijpelijk van Apple dat ze 't eruit gegooid hebben. Was imo een van de briljante kleine dingen aan OSX...

Waar ik trouwens enorm veel jeuk van krijg :

Ik kan er echt niet tegen als programma's ongevraagd ergens dingen achter laten die je niet wil (en die bovendien niet werken in mijn geval).

Valt die knop van Adium ergens te verwijderen?
Sorry, vind Adium een kutprogramma, kan er echt niet aan doen... vind aMSN persoonlijk véél fijner werken, hoewel 't meer bugs bevat en helaas geen borderless weergave ( ) kan...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 januari 2008 @ 18:25:40 #194
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56391586
appzapper
pi_56391887
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
appzapper
Thx!
pi_56392569
Na problemen met synchronisatie van adressen op de server ben ik laatst overgestapt van Adium naar Microsoft Messenger. Nu werkt dit voor geen meter met al die onoverzichtelijke gespreksvensters en wil dit dus gewoon weer in tabjes. Dus ik Adium opnieuw gedownload en weer opgestart maar het probleem blijft. Ik moet steeds mijn gehele contactlijst opnieuw toevoegen.

Dit dus:

Iemand die weet hoe dit te verhelpen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:39:59 #197
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56393271
Ja dat heb ik ook, erg irritant. Je schijnthet te kunnen verhelpen door al die personen in een aparte groep te zetten, opnieuw te aanmelden en dan die mensen weer terug zetten
pi_56393363
Bah, dat progsel hoef ik echt nietmeer te zien .
Appzapper gedraait maar 't is niet uit adresboek uit .

Leuk voor de mensen die 't wel goed vinden natuurlijk, maar mij nietmeer gezien.
pi_56393623
Dat hele MSN gebeuren op Mac is sowieso prut. Er is geen enkele app die echt lekker werkt. Daarom zit ik al een tijdje met 't idee in m'n hoofd om zelf een native Mac MSN app te schrijven, in Cocoa/Objective-C. Dat zou volgens mij echt een killer-app voor Apple zijn.
pi_56393637
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja dat heb ik ook, erg irritant. Je schijnthet te kunnen verhelpen door al die personen in een aparte groep te zetten, opnieuw te aanmelden en dan die mensen weer terug zetten
Als het er nu zo'n stuk of 10 waren zou ik het doen, maar aan die zwarte rand te zien zijn het er een stukje meer.

Jij ziet ook enkel mailadressen in plaats van namen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')