Klopt, ik ga er ook niet direct mee terug. Maar ik vind het gewoon slordig. Net zoals dat ze de vorige keren de topcase gewoon niet goed dicht hadden gedaan waardoor er een spleet van enkele milimeters ontstond. Dat is niet netjes en dat kan natuurlijk ook gaan scheuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
Boe-hoe. Het blijft een gebruiks voorwerp hoor
Nee je krijgt veel waar voor de mac pro of de macbook air...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat het een schraal ding is voor de centen.
Gaat het daarover? Nee. Is het relevant? Nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee je krijgt veel waar voor de mac pro of de macbook air...
Dat kan niet meer in Leopard sinds Address Book 4.1quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Niet 't antwoord op je vraag maar een tip aangezien je een beginner bent: als je je gsm in de buurt legt van je MB kan je via Adresboek smssen. Handig als je met je GSM wil sturen maar met het toetsenbord van de mac wil typen.
Alle drivers worden netjes geinstaleerd? En verder geen problemen mee gehad? En hoe groot is je partitie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef Ludacriss het volgende:
Vandaag eindelijk vista home premium kunnen installeren via bootcamp. Ging een aantal keer fout maar loopt nu als een trein.
Leuke service van de MediaMarkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Remzz het volgende:
Nou in Enschede deden de Apple's niet mee aan de korting's actie. Raar verhaal eerst zei die kerel van helemaal niet en na navragen alleen de modellen waar Tiger nog bij zat. Dat waren er ook nog maar 2 en ook allebei showroommodellen.
Erg appart aangezien je er in Zwolle gewoon 10.5 bij zou krijgen.
Is dus weggehaaldquote:Address book 4.1, included in Leopard has received much criticism for the removal of the bluetooth SMS and call features.
Ik loop me de pleuris te zoeken, maar kan het nergens vinden..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Huh? Ook niet als je eerst een verbinding mac - gsm maakt en dan op een contact rechtsklikt?
Sorry danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik loop me de pleuris te zoeken, maar kan het nergens vinden..
Als het er nu zo'n stuk of 10 waren zou ik het doen, maar aan die zwarte rand te zien zijn het er een stukje meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja dat heb ik ook, erg irritant. Je schijnthet te kunnen verhelpen door al die personen in een aparte groep te zetten, opnieuw te aanmelden en dan die mensen weer terug zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |