Stond op scherp en Leo is een soortgelijke speler. Prima wissel.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef Pieter-utd het volgende:
WTF?! Waarom Suarez naar de kant?! Okee hij speelde ook niet fantastisch, maar Rommedahl is drama!
Ja als je voor staat misschien... Maar we moeten nog scoren en dat zie ik eerder gebeuren met Suarez dan met Rommedahlquote:Op zondag 27 januari 2008 14:00 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Stond op scherp en Leo is een soortgelijke speler. Prima wissel.
Aangezien Vitesse ook nog wel eens aanvalt, kan Rommedahl op de counter best handig zijn hoor. Als die de winnende assist maakt, dan hoor ik je wel weerquote:Op zondag 27 januari 2008 14:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja als je voor staat misschien... Maar we moeten nog scoren en dat zie ik eerder gebeuren met Suarez dan met Rommedahl
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik heb Rommedahl in de laatste 3/4 wedstrijden geloof ik maar 1 goede voorzet zien geven en dat was tegen Utrecht.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:07 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Aangezien Vitesse ook nog wel eens aanvalt, kan Rommedahl op de counter best handig zijn hoor. Als die de winnende assist maakt, dan hoor ik je wel weer
Geen wissels meerquote:Op zondag 27 januari 2008 14:09 schreef Mindstate het volgende:
Luque Luque Luque!
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus... Rommedahl moet gewoon veel beter passen! Door hem verliezen we hier punten
Ja maar ik heb het hier nog even over wissel Suarez - Leo ipv Rommedahl - Leoquote:Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
de enige waardoor je punten verliest is Urby hoor... twee fouten weer
De wedstrijd is nu VEEL belangrijker geworden.. Als we niet winnen dan kunnen we het kampioenschap op onze buik schrijven..quote:Op zondag 27 januari 2008 14:24 schreef BigFire het volgende:
lekker jongens. door dit gelijkspel is de wedstrijd tegen psv weer een stuk minder belangrijk geworden. als we winnen tegen psv staan we nog steeds niet bovenaan.
Die wedstrijd is alleen maar belangrijker geworden, win je niet dat kan je het kampioenschap bijna vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:24 schreef BigFire het volgende:
lekker jongens. door dit gelijkspel is de wedstrijd tegen psv weer een stuk minder belangrijk geworden. als we winnen tegen psv staan we nog steeds niet bovenaan.
ik bedoelde belangrijk voor beide partijen. alle druk ligt nu bij Ajax en psv kan verlies veroorloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:26 schreef notunreal het volgende:
[..]
De wedstrijd is nu VEEL belangrijker geworden.. Als we niet winnen dan kunnen we het kampioenschap op onze buik schrijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |