Redelijk matig. Gisternacht heb ik hem dus binnenstebuiten gedaan en wasknijpers bevestigd, maar ik weet niet hoe het in hemelsnaam mogelijk is, maar het dekbed lag er weer half uit. En afgelopen nacht had ik mijn dekbed dus in zijn geheel omgedraaid, maar 's ochtends werd ik in een wirwarrige kluwen van overtrek en dekbed door elkaar wakker. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik ook onrustig geslapen had (tentamenstressquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
En? Hoe gaat het nu met het kruipende dekbed?
Heb ik nog niet, maar is misschien wel een goed idee. Volgens mij zijn die krengen bij de MediaMarkt niet al te duur.quote:
Kloptquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, maar is misschien wel een goed idee. Volgens mij zijn die krengen bij de MediaMarkt niet al te duur.
Ik zeg: gebruik veiligheidspelden. Dan is het niet mogelijk dat dat ding eruit kruipt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Redelijk matig. Gisternacht heb ik hem dus binnenstebuiten gedaan en wasknijpers bevestigd, maar ik weet niet hoe het in hemelsnaam mogelijk is, maar het dekbed lag er weer half uit. En afgelopen nacht had ik mijn dekbed dus in zijn geheel omgedraaid, maar 's ochtends werd ik in een wirwarrige kluwen van overtrek en dekbed door elkaar wakker. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik ook onrustig geslapen had (tentamenstress!!!), dus misschien dat het daar eerder door kwam dat alles zo'n janboeltje was vanochtend.
LOLquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het lullige is dat we nu weer 24 uur moeten wachten op een update
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:23 schreef Mender het volgende:
Onee komt natuurlijk omdat het carnaval is geweestMischien horen we morgen meer.
Dat vragen we niet. We willen weten of het dekbed er weer uit lag of niet. Wat is daarop uw antwoord?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarNee even serieus, ik heb nu een normaal overtrek over mijn dekbed gedaan en heb afgelopen week weer een stuk beter geslapen.
Ja, dat is nog steeds het geval. Nog op een paar manieren met wasknijpers de gleuf dichtgemaakt, maar telkens lag mijn dekbed eruit, behoorlijk klote dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vragen we niet. We willen weten of het dekbed er weer uit lag of niet. Wat is daarop uw antwoord?
Heb je daarop ook de link naar dit topic ingevuld?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef Falco het volgende:
zo'n klachtenformulier ingevuld
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je daarop ook de link naar dit topic ingevuld?
Leeft-ie eigenlijk nog? O_oquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:56 schreef Drijfzand het volgende:
Moet traumatisch afgelopen zijn, als ie niet meer wil antwoorden.
Ja, maar ik wil wel weten hoe het aflooptquote:
Ik ben benieuwd! Dankjewel Falco, dat je dit topic aan de gang houdt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Falco het volgende:
Hallo jongens en meisjes, ik heb een tijd niet van me laten horen. Ik zal deze week nog proberen een update te schrijven over mijn vage dekbed, want er zijn weer rare dingen gebeurd afgelopen tijd. Ik ben nu te moe om alles helder hier neer te zetten.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Weedle het volgende:
haha hier had ik vroeger ook last van. dekbed uit de hoes, dekbed ineens dubbel in de hoes, bekbed helemaal naar de andere kant van de hoes (dus bij je hooft en niks bij je benen). en ook veel variaties van de plek van het gehele deken: 90 graden gedraaid, 180 graden gedraaid, naast bed, ik bovenop het deken enz. verder ging het kussen er soms ook vandoor en kon ik bijna iedere morgen mijn matras een stukje terug het bed inschuiven.
het is te hopen dat ie al gewassen is....dit topic is vorig jaar januari gestartquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet het hele topic doorgelezen, dus misschien is mijn idee al geopperd:
Is het zwarte dekbedovertrek al gewassen? Zoniet, dan zit dat kreng nog vol met stijfsel vanuit de fabriek. Daardoor is de stof gladder dan normaal waardoor de stof van je dekbed (de deken zelf) minder wrijving ondervindt. Doordat je zelf nooit helemaal stil ligt tijdens je slaap trap je ongemerkt zelf het dekbed uit je overtrek.
Ik had hier zelf ook met enkele overtrekken last van. De overtrekken waarbij het gebeurde waren de oudste die ik heb. Door het vele gebruik en vele wassen was de stof dusdanig glad geworden dat bovenstaande zich voor kon doen. Dit heb ik opgelost door aan mijn dekbed in elke hoek (dus 8 in totaal) een stukje klittenband te naaien, en op de corresponderede plekken aan de binnenkant van de overtrekken de andere helft van het klittenband.
Ik las zag het net ja. Ik leef in mijn hoofd af en toe nog in 2008.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef kvd het volgende:
[..]
het is te hopen dat ie al gewassen is....dit topic is vorig jaar januari gestart
tvpquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Falco het volgende:
Hallo jongens en meisjes, ik heb een tijd niet van me laten horen. Ik zal deze week nog proberen een update te schrijven over mijn vage dekbed, want er zijn weer rare dingen gebeurd afgelopen tijd. Ik ben nu te moe om alles helder hier neer te zetten.
Ik heb die mogelijkheid zeker opengelaten, maar sinds die rare nacht is het niet meer voorgekomen. Het is dus echt één voorval/incident geweest...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef Maurice76 het volgende:
Kan het niet gewoon zijn dat je jezelf hebt gekrabbeld in je slaap? Bij waken hou je jezelf in de hand, qua krabbel-kracht, maar in je slaap niet. Ik heb het zelf ook meerdere keren meegemaakt dat ik met krassen (met korst en al, dus het heeft gebloed) op mijn benen wakker werd - gewoon door krabbelen in m'n slaap.
Verschillende. Het is echt dekbedovertrek-gerelateerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:04 schreef Waris7 het volgende:
Falco, heb je dit dekbed gebruikt met verschillende dekens, of steeds met dezelfde deken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |